Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30-12-13, 14:34 | #1 | |||
|
||||
Odwiedzin: 16220
|
30-12-13, 14:56 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 193
|
System cooldown'ow jest bez sensu ...... Jezeli ma to wygladac to chodz troche podobnie jak na real tibii... to tylko niepotrzebnie marnowaliscie czas (moim zdaniem), bo uważam że jeżeli bedzie mozna uzyc ue raz na 60 sekund (przykladowo) to w sumie ta gra straci sens :x
|
30-12-13, 14:59 | #3 |
Współtwórca
Zarejestrowany: Sie 2010
Postów: 458
|
Raczej chodziło o to, żeby nie trzymać jednego klawisza, tylko sprawdzić które kombinacje zaklęć dają lepsze efekty, oraz sprawić, by właśnie używanie innych zaklęć pomiędzy tymi głównymi było opłacalne. Mając Hape Tawis zapewne nie używasz Tawis, teraz osiągniesz trochę lepszy efekt przy użyciu Hape-Tawis-Hape-Tawis... Zamiast Hape-Hape-Hape.
__________________
-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła? -Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb. A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka. |
30-12-13, 15:02 | #4 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 193
|
Ale mysle ze to gracz powinien decydowac o tym co woli rzucic czy 3x hape tawis czy na zmiane z hape-tawis-hape-tawis...
|
30-12-13, 15:08 | #5 |
Współtwórca
Zarejestrowany: Sie 2010
Postów: 458
|
Widzisz, może być coś nie tak, wspomniałem. Od tego są testy, by sprawdzić i jeśli okaże się dobrym, wprowadzić.
__________________
-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła? -Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb. A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka. |
30-12-13, 16:16 | #6 |
Zarejestrowany: Gru 2010
Postów: 308
|
BRAWO za system wyrzucania graczy po utracie połączenia !!! Jestem bardzo ciekaw jak będzie działał i czy spełni swoją rolę :) Fakt, system cooldown raczej mi się nie widzi. Już grając magiem mało mam hotkeyów (z shiftem i ctrl najmniej przydatne czary) a co dopiero będzie teraz? No cóż, czekam z niecierpliwością na testy !
|
30-12-13, 16:34 | #7 |
[*] W związku z wieloma zgłoszeniami odnośnie błędu, który nie pozwalał się leczyć w najbliższych testach zostanie uruchomiona pewna funkcjonalność.
Jeżeli gracz podczas walki z potworem przez 3 sekundy nie będzie miał połączenia, zostanie wyrzucony z gry. Braku połączenia proszę nie rozumieć poprzez braku akcji. Jest to sytuacja, kiedy przerwa następuje z Waszej strony, nie ze strony silnika (pot. "freez"). Kilka informacji znajduje się na końcu tej nowinki. Jak to się potwierdzi i będzie sprawnie działało to wracam do gry! |
|
30-12-13, 16:57 | #8 |
Zarejestrowany: Lis 2011
Postów: 24
|
Jak można sie zapisać na ten serwer testowy bo ja z chęncią bym się zapisał.
BRAWO za ten zapowiedzie i zmiany serdeczne gratulacje i system wyrzuczania graczy z utrato połączenia.Brawo jeszcze raz! |
30-12-13, 17:16 | #9 |
Zarejestrowany: Lut 2011
Postów: 27
|
Nareszcie konkretne informacje ;)
|
30-12-13, 17:53 | #10 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 120
|
Hahaha system wyrzucania po 3 sekundach zajebisty. Gość sobie expi, patrzy, że masa się zalogowała w jednej sekundzie, odłącza kable i się śmieje. W innym przykładzie expi sobie na przeszłości, przykładowo przy dwóch zalogowanych wrogach. co jakiś czas exivując ich, jak widzi, że się zbliżają robi to samo i też się śmieje. Normalnie parodia śmiech na sali.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|