Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07-09-13, 09:21 | #21 |
Zarejestrowany: Lis 2011
Postów: 154
|
Dodaj expowiska, skok 40-70 jest zbyt duży. A Fanatycy? Enty? Na praojcach mój ziomek siedział na 85 lvlu z blokiem, w 2h 200k profitu. Bagienne też są ciekawą alternatywą.
__________________
Ostatnio edytowane przez Smile1 ; 07-09-13 o 09:28 |
07-09-13, 09:43 | #22 |
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 202
|
Dlaczego przy opisach profesji nekromanty i alchemika są żeńskie stroje, a przy opisach duchownego i elementalisty męskie ?
I drugie czy ty kurwa sugerujesz expienie na krasnalach od 20 lvla ? |
07-09-13, 10:00 | #23 |
Zarejestrowany: Maj 2013
Postów: 79
|
Jak widać nie tylko ja narzekam ;P
Nie no brakuje tylko troche expowisk. W ogóle Kael napisał co poprawić.
__________________
21:42 Tamir [46]: To jest jedyna gra MMORPG, w której murzyn nie może poczuć się sobą. :D |
16-09-13, 23:41 | #24 |
Zarejestrowany: Wrz 2012
Skąd: Poznań
Postów: 574
|
Czy wy ludzie przeczytaliscie co ja napisalem ? Jest napisane, że z uwagi na to, że kazdy expi gdzies indziej, ma odmienne zdanie to podaje sposób w jaki ja expilem...
|
20-09-13, 12:23 | #25 |
Zarejestrowany: Wrz 2012
Skąd: Poznań
Postów: 574
|
Juz po wiekszych zmianach. Mam nadzieje, ze teraz podpasuje nowym graczom
|
20-09-13, 12:35 | #26 | |
Teraz bardzo fajnie wygląda, treść całkiem miłe dla oka zaserwowana, dopisał bym dla maga exp na kamiennych golemach od 30-50 poziomu z runkami pocisków ognia, i dodałbym jeszcze jakąś fajną ciekawostkę odnośnie magów związaną z fabułą gry, takie ciekawostki podkreślają profesjonalizm pracy ;D
ps: mag ma 4 ścieżki a nie 2 Duchowny,Nekromanta i Elementalista oraz Alchemik wiem że masz to w subprofesjach ale to troszkę dziwnie wygląda, gracz może pomyśleć że na początku magiem można być tylko albo duchownym albo nekromantą. brakuje ci tego w opisie postaci. Cytat:
Tak sobie myślę że w opisie postaci zamiast wymieniać subprofesje to możesz opisać samą klasę jaką jest mag wymienić jego wady i zalety etc. Ostatnio edytowane przez Gekko ; 20-09-13 o 12:52 |
||
25-09-13, 17:56 | #27 | ||
Zarejestrowany: Lut 2012
Postów: 148
|
Witam.
W tym poradniku brakuje przedewszystkim przestrogi ,aby nie robić maga nekromanty. Bo jest to nic nie warta profesja,no moze na pvp cos znaczy. W innych tematach juz były potwierdzenia moich słow, że nawet rycerz nie chce z tą profesją huncić. Wypowiadam się ja , 150 mag nekromanta . (Dawniej 164) Ale po swietnej aktualizacji i zmniejszeniu leczenia z jakies 750+ do 600+. Tak fajnie zaczeło się grać z tymi "potężnymi czarami nekromanty"(Wczesniej swietnie sie leczylem ,chociaz i tak łatwo było paść . Teraz bije wiecej o jakieś potężne 100 obrażen. :D A Padam zanim zaczne uderzyc z poteznego czaru. Ta bajka z sdkami ,o potedze gdybym zrobil obliczenia i porownanie do innych czarow. To ... potwierdzilbym ze chyba nie są takie złe na arene ^^ Dla zabawy z znajomymi. Pvp. , Władanie potężną mocą mroku , to tak jak plywanie poteżnym samochodem hm jakims ferrari , po wodzie. Wszystko fajnie brzmi ale w praktyce sie nie spisuje :D. Okej Mat , teraz przeanalizuje twoj poradnik. Opis postaci: Mag duchowny-Bardzo dobra profesja, swietnie leczy siebie jak i towarzyszy , bardzo mocno bije. Nie składa sie jak nekromanta , bo o wiele lepiej się leczy. Jest to profesja ktora kazdy chce mieć w druzynie, bardzo czesto jest niezbedna na mocniejsze potwory,bossy . Plus jest taki ze jest to swietna magiczna profesja, swietnie sie nadaje do gry solo ,ale raczej jest przeznaczona do polowan w druzynie. Minus- Nie jest tak potezny jak mag nekromanta, bo bije o 150 obrazen mniej. Cytat:
Wtedy to dopiero widać tą potege :D. I obie postacie zaczynaja bic z obszarowek jak i runek po tyle samo , gdzie ten mroczny pajac nie potrafi nawet leczyc. Mag Nekro to profesja dla graczy ktorzy lubili bic hydry na 90 poziomie, lubią je bić na 150 i lubią nawet na 250. Bo po aktualizacji , nie wyrobisz na niczym lepszym . :D Fajnie ze po mojej interwencji odblokowano lodowym odporność na potężną magie mroku przy uzyciu wyssanie zycia. Smiesznie ze z wyssanie zycia bijesz po jakies 600-700, a Hrimtur leczy sie po jakies 1200-1300. To walka z nim w pojedynke magiem nekromantą wyglada jak walka z bossem nie do pokonania :D. Z rycerzem ciezko na cos isc bez duchownego, czesto robia sie teamy mag duch i czasami nekro albo zwiad. To tylko dlatego,bo jest malo osob w grze , kazdy szuka jakiegos teamu wiec biorą jakby najgorszych , chociaz w sumie zwiad to i tak chyba lepszy od nekromanty. Dobry rycerz "kazdy " tak mysle wolalby 2 lub nawet 3 magow duchownych niz 1 mag duch i 2 nekro. Subprofsje Cytat:
Ten pierwszy o wiele tanszy i moze o 10% obrazen słabszy.(Mag duch tez moze je uzywac? Jak tak to brawa. :D Ale z tego co pamietam to tak :D. Drugi mega drogi i obrazenia nie warte ceny. Niewidzialnośc ,wow jak masz pelno pieniedzy i buga z udzwigiem na niskim poziomie to mozliwe ze bardzo przydatny ten czar. Bierzesz sobie 2000 mikstur maga i expisz na niewidzialnosci . Super ale nikt na niskim poziomie buga z udzwigiem niema, a expiac z tym czarem ,bedzie co chwile odwiedzac handlarza z miksturami :D. Zaklinacz Czasu? No teraz z bombami paralizujacymi to swietny duet, dobrze ze kilka dni temu ktos pomyslal aby bomby byly tylko dla alchemik. Wtedy ten czar byłby tak uzyteczny jak kuchenny noz do ciecia drewna. :D Nekromanta , przywolania , straszne potezne bestie staja sie jego slugami. Najlepiej jest wziasc najmocniejsze dostepne bestie czyli zywiolaki ognia i robic pg na smokach. :D Nie no to tez jest cudo tak potrzebne ,jak musztarda do rosolu. Gdy widze to jako jakas dobra strona maga nekro czy zaleta , to smiac mi sie chce i trace powage :D. Mat do poradnika nic nie mam , i do tego co wymieniles na temat nekromanty. Napisales troche ,chociaz w sumie slowko "gowno" wszystko by wyjasnilo. Moglbys jeszcze dodac ,ze nie widzisz zadnych przeszkod expienia solo , ale bardzo przyjemnie expi sie z rycerzem. A nekromanta jest tak ble , bo balansowala go nasza profesjonalna administracja. To tak w zartach. Bo slytia to tylko profejnalnie klamie, zakopuje swoje wybryki . ją by powinni wyslac do konkurencji w branzy tibiopodobnych gier. Gdyby w kazdej grze spedzila rok to konkurencja by znikla z rynku :D Heh nie powiem ze altaron upadnie , on juz upadl . Ale wy kilka rzeczy najwazniejszych naprawicie , dodacie kilka nowych. Pewnie te rzeczy co wymienilem i na ktore narzekam zmienicie. I jakos ktos bedzie dalej grac . Tak jest w kolko. I dopoki nie nauczycie sie myslec , to kolo bedzie sie tak kiepsko krecic lub calkiem wyleci . Juju Rose,Wild Rose. |
||
25-09-13, 18:03 | #28 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
|
Juju - wyjaśnij mi pewien fenomen. Jak to jest, że osoba, która hejtuje altaron, która zarzeka się, że już nie gra i nigdy nie zagra, jest tak bardzo aktywna i "pomocna" na forum?
I weź no popracuj nad stylistyką pisma, bo mózg się lasuje, jak się czyta Twoje posty. Pozdrawiam |
25-09-13, 18:29 | #29 |
Zarejestrowany: Lut 2012
Postów: 148
|
Tak to jest , ze forum odwiedzam . I pisze dopoki mi sie chce.
Fenomen? to bedzie jak gracze doczekaja sie idealnego , profesjonalnego balansu. pismo ? myslisz ze mi sie chce starac zeby to ladnie wygladalo ? :D Nie pozdrawiam :D |
25-09-13, 23:40 | #30 |
Zarejestrowany: Lis 2011
Postów: 154
|
To na chuj piszesz?
.......... |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|