Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03-05-11, 12:26 | #1 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
|
PN, zreczność i walka wręcz , a klimat RPG
Większość zaczynających grę w Altarona po włączeniu gry zauważa PN. Zastanawia się gdzie to widział i dostaje olśnienia - gothic , diablo.Stare dobre RPG.Niestety na tym podobieństwa się kończą Altaron to dalej tibia owinięta w papierek RPG.
Jak to zmienić? Oto mój pomysł(oparty na gothicu i diablo): W RPG mamy wszystkim dobrze znane staty jak siłę( tu walka wręcz) ,zręczność ... Ktoś powie że tu tez są, ale się myli.Tam one mają wielkie znaczenie bez nich nie będziesz mógł posługiwać się dobrym mieczem czy łukiem.Od nich też zależą zadawane obrażenia(w gothicu jeszcze ważna jest umiejętność walki danym typem broni). A teraz do sedna: -wprowadzenie nowych wymagań do broni (siła , zręczność)np. kusza wymagała by dodatkowo 20 poziomu siły itp. -możliwość zwiększenia ilości życia i many np.rycerz i łucznik za 5 PN mogą dodać sobie 15 hp lub 5 np ,a mag za 5 PN może dodać sobie 15 mp lub 5 hp. -siła i zręczność liczyły by się jako bonus do zadawanych obrażeń(w zależności co dana broń wymaga) -oczywiście aby nie było za łatwo rycerz mógł by w normalnym tempie(bez przyśpieszeń) rozwijać siłę a zręczność miał by o 0,5 spowolnioną(łucznik odwrotnie) Proszę o opinie Ostatnio edytowane przez Slythia ; 30-11-11 o 10:16 |
03-05-11, 12:33 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
Uważam, że to dobry pomysł. W chwili obecnej, o ile dobrze rozumiem, po dodaniu pn przykładowo do zręczności, po śmierci postaci zręczność i tak spadnie, czyli pn zmarnowane
|
03-05-11, 12:48 | #3 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
|
Siła i zręczność nie powinny spadać po śmierci.
|
03-05-11, 12:51 | #4 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 26
|
Prace nad Altaronem trwały ponad 3 lata, nie wydaje mi się, że teraz zechcą wprowadzić tak znaczącą zmianę, choć pomysł dobry. ;)
|
03-05-11, 12:57 | #5 |
Pomocny
|
Pomysł dobry, aczkolwiek trochę nie do wykonania. A dlaczego? Silnik nie jest do tego przystosowany, w Altaronie (jak i Tibii) wyznacznikiem zadawanych obrażeń jest ,,atak" broni i poziom umiejętności. A jeżeli chcielibyśmy jeszcze bardziej podkręcić klimat RPG, to musiałyby być oprócz ,,skilli" te atrybuty, o których wspomniałeś, tj. siła, zręczność (która pośrednio jest, ale spełnia inne zadanie).
Tak więc jak mówiłem wyżej, być może można to zrobić (ale podejżewam, że wymaga to fachowej ręki), albo się po prostu nie da.
__________________
Bo dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte... Tysionc ka gold plz :B |
03-05-11, 13:07 | #6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
|
Po tym czego dokonali twórcy Altaronu wątpię aby nie można było tego zrobić.(oczywiście wymagało by to trochę pracy);)
|
03-05-11, 13:33 | #7 | ||
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 0
|
Cytat:
Edit Cytat:
Ostatnio edytowane przez Madela ; 03-05-11 o 13:49 |
||
03-05-11, 13:45 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
|
Ale zawsze można wprowadzić nowe wymagania do broni i możliwość dodawania sobie życia i many za PN.(bonusy do obrażeń można pominąć)
jak ogarnął wprowadzenie ograniczenia poziomowego to i te ogarnie , a modyfikowanie życia czy many to też dla niego nie problem. Ostatnio edytowane przez psotek ; 03-05-11 o 15:28 |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|