Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 03-05-11, 12:26   #1
psotek
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
Domyślnie PN, zreczność i walka wręcz , a klimat RPG

Większość zaczynających grę w Altarona po włączeniu gry zauważa PN. Zastanawia się gdzie to widział i dostaje olśnienia - gothic , diablo.Stare dobre RPG.Niestety na tym podobieństwa się kończą Altaron to dalej tibia owinięta w papierek RPG.
Jak to zmienić? Oto mój pomysł(oparty na gothicu i diablo):
W RPG mamy wszystkim dobrze znane staty jak siłę( tu walka wręcz) ,zręczność ...
Ktoś powie że tu tez są, ale się myli.Tam one mają wielkie znaczenie bez nich nie będziesz mógł posługiwać się dobrym mieczem czy łukiem.Od nich też zależą zadawane obrażenia(w gothicu jeszcze ważna jest umiejętność walki danym typem broni).
A teraz do sedna:
-wprowadzenie nowych wymagań do broni (siła , zręczność)np. kusza wymagała by dodatkowo 20 poziomu siły itp.
-możliwość zwiększenia ilości życia i many np.rycerz i łucznik za 5 PN mogą dodać sobie 15 hp lub 5 np ,a mag za 5 PN może dodać sobie 15 mp lub 5 hp.
-siła i zręczność liczyły by się jako bonus do zadawanych obrażeń(w zależności co dana broń wymaga)
-oczywiście aby nie było za łatwo rycerz mógł by w normalnym tempie(bez przyśpieszeń) rozwijać siłę a zręczność miał by o 0,5 spowolnioną(łucznik odwrotnie)

Proszę o opinie

Ostatnio edytowane przez Slythia ; 30-11-11 o 10:16
psotek jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 12:33   #2
Uiop
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
Domyślnie

Uważam, że to dobry pomysł. W chwili obecnej, o ile dobrze rozumiem, po dodaniu pn przykładowo do zręczności, po śmierci postaci zręczność i tak spadnie, czyli pn zmarnowane
Uiop jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 12:48   #3
psotek
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
Domyślnie

Siła i zręczność nie powinny spadać po śmierci.
psotek jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 12:51   #4
Bas
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 26
Domyślnie

Prace nad Altaronem trwały ponad 3 lata, nie wydaje mi się, że teraz zechcą wprowadzić tak znaczącą zmianę, choć pomysł dobry. ;)
Bas jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 12:57   #5
Xaynus
Pomocny
 
Avatar Xaynus
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Koszalin
Postów: 27
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Xaynus
Domyślnie

Pomysł dobry, aczkolwiek trochę nie do wykonania. A dlaczego? Silnik nie jest do tego przystosowany, w Altaronie (jak i Tibii) wyznacznikiem zadawanych obrażeń jest ,,atak" broni i poziom umiejętności. A jeżeli chcielibyśmy jeszcze bardziej podkręcić klimat RPG, to musiałyby być oprócz ,,skilli" te atrybuty, o których wspomniałeś, tj. siła, zręczność (która pośrednio jest, ale spełnia inne zadanie).
Tak więc jak mówiłem wyżej, być może można to zrobić (ale podejżewam, że wymaga to fachowej ręki), albo się po prostu nie da.
__________________
Bo dzieło zniszczenia w dobrej sprawie jest święte...
Tysionc ka gold plz :B
Xaynus jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 13:07   #6
psotek
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
Domyślnie

Po tym czego dokonali twórcy Altaronu wątpię aby nie można było tego zrobić.(oczywiście wymagało by to trochę pracy);)
psotek jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 13:33   #7
Madela
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Xaynus Zobacz post
Pomysł dobry, aczkolwiek trochę nie do wykonania. A dlaczego? Silnik nie jest do tego przystosowany, w Altaronie (jak i Tibii) wyznacznikiem zadawanych obrażeń jest ,,atak" broni i poziom umiejętności. A jeżeli chcielibyśmy jeszcze bardziej podkręcić klimat RPG, to musiałyby być oprócz ,,skilli" te atrybuty, o których wspomniałeś, tj. siła, zręczność (która pośrednio jest, ale spełnia inne zadanie).
Tak więc jak mówiłem wyżej, być może można to zrobić (ale podejżewam, że wymaga to fachowej ręki), albo się po prostu nie da.
Zgadzam się z Xaynus. Nie zapominajmy, że Altaron to ulepszona tibia a nie nowa gra stworzona od początku.
Edit
Cytat:
Ale zawsze można wprowadzić nowe wymagania do broni i możliwość dodawania sobie życia i many za PN.(bonusy do obrażeń można pominąć)
Nie wiem czy slinik takie coś ogranie:/

Ostatnio edytowane przez Madela ; 03-05-11 o 13:49
Madela jest nieaktywny  
Stare 03-05-11, 13:45   #8
psotek
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
Domyślnie

Ale zawsze można wprowadzić nowe wymagania do broni i możliwość dodawania sobie życia i many za PN.(bonusy do obrażeń można pominąć)
Cytat:
Napisał Madela Zobacz post

Nie wiem czy slinik takie coś ogranie:/
jak ogarnął wprowadzenie ograniczenia poziomowego to i te ogarnie , a modyfikowanie życia czy many to też dla niego nie problem.

Ostatnio edytowane przez psotek ; 03-05-11 o 15:28
psotek jest nieaktywny  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:32.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin