Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28-08-13, 21:49 | #1 |
Zarejestrowany: Maj 2013
Postów: 79
|
Większe dmg ze swojego żywiołu.
A więc tak. Czemu palek duchowny i nekromanta mają bić, np. w kościane smoki z taką samą siłą skoro świętość to żywioł duchownego. I na odwrót. Tak samo z elementalistą. Myślę, że rozwiązałoby to problem jego bezużyteczności.
To samo tyczy się magów.
__________________
21:42 Tamir [46]: To jest jedyna gra MMORPG, w której murzyn nie może poczuć się sobą. :D |
28-08-13, 22:07 | #2 |
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 202
|
Kiedyś przeszło mi to przez myśl. Duchoffny +5% od światła, nekrus +5% od mroku etc
|
28-08-13, 22:28 | #3 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 177
|
Mówiłem (żywiołowe kusze :D)
|
28-08-13, 22:35 | #4 |
Zarejestrowany: Paz 2011
Postów: 400
|
|
28-08-13, 23:43 | #5 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
Żeby tak różnicować, trzeba by zrobić 10x większą mapę i 20x więcej respów i potworów. Za mało tego jest, żeby jedna profesja biła smoki a druga jakiś syf z którego nic nie leci i nie ma expa(tak jak to jest zróżnicowane w Altaronie)
|
29-08-13, 00:24 | #6 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 177
|
Erm? Bełty przecież już są żywiołowe O_o.
Mówię tutaj o mojej dawnej propozycji, żeby zwiad mógł mieć mozliwość zrobienia kuszy dla swojej subprofesji która daje dodatkowe 5% obrażeń od danego żywiołu. Ale i tak to nie przejdzie. |
29-08-13, 10:29 | #7 |
Zarejestrowany: Maj 2013
Postów: 79
|
Mi się takie coś podoba. Ale problem jest w tym, że zwiadek w porównaniu do maga i tak ma duże dmg.
__________________
21:42 Tamir [46]: To jest jedyna gra MMORPG, w której murzyn nie może poczuć się sobą. :D |
29-08-13, 10:37 | #8 |
a mi sie wydaje że to już jest w grze bo gdy używam żywiołowego rago mając zaczarowaną broń tego samego żywiołu jakim atakuje tym czarem to bije nieco więcej niż mając tą samą broń zaczarowaną innym żywiołem
|
|
29-08-13, 11:00 | #9 |
Zarejestrowany: Maj 2013
Postów: 79
|
Mało wiesz ;p Tylko rycek ma takie coś. Ale wgl nie o to mi chodzi. Np rycerz duchowny powinien bić więcej w nieumarłych z odes rago i zaczarowaną bronią na świętość od nekromanty. I na odwrót, itp...
__________________
21:42 Tamir [46]: To jest jedyna gra MMORPG, w której murzyn nie może poczuć się sobą. :D |
29-08-13, 11:27 | #10 |
No przecież potwory są wrażliwe na dany żywioł.
@edit Wgl nekromanta nie powinien używać ładunków światła i na odwrót... |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|