Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 03-10-09, 17:38   #1
irwin546
Pomocny
 
Avatar irwin546
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
Domyślnie Brak depotu;dowolny PK;strata wszystkiego po śmierci

Dać dowolną liczbę zabić - usunąć kary za nadmierne PKowanie.
Zniszczyć PZeki. Spalić depoty. Oczyścić ekwipunki po śmierci.

Dość litości - po śmierci stracisz wszystko ( chyba, że przezornie poupychasz trochę sprzętu tu i tam w mniej dostępnych regionach świata ).

Brzmi radykalnie, prawda? Pomysł zaczerpnięty z fonline - tam śmierć to coś, co potrafi zdołować. Strata całego ekwipunku, w świecie pustkowi, gdzie zdobycie pierwszego pistoletu to wyczyn dość trudny, potrafi zdołować.
Mój pomysł, ma parę jaśniejszych stron - przede wszystkim, brak kary w postaci zabranego doświadczenia\skilli za śmierć. Owszem, znajdzie się wiele zabójców, zabijających dla zabawy - ale wszystko ma swoje przeciwieństwo, więc logicznym będzie, że pojawią się pomagający innym. Dodanie NPCetów, którzy atakowaliby agresorów ( i tylko nich ) w obszarze swojego wzroku.
No i dreszcz, gdy spotykamy na drodze drugiego gracza ;).
irwin546 jest nieaktywny  
Stare 03-10-09, 18:13   #2
Obles
 
Avatar Obles
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Olimp
Postów: 2,176
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Obles
Domyślnie

Zły pomysł... W tibi muszą być PZ, oraz systemy kar - lub ich podobieństwa... To konieczne elementy gry... W innych grach może twój pomysł by się przyjął i sprawdził, ale tutaj spowodował by tylko zamieszanie, i zniechęconych graczy po śmierci.
Obles jest nieaktywny  
Stare 03-10-09, 18:45   #3
Matiseq
 
Avatar Matiseq
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Rybnik
Postów: 5
Domyślnie

Zgadzam się z Oblesem - co to za gra bez stref ochronnych czy kar? Przecież to od razu by zniechęciło graczy i Altaron od razu spadł by na o wiele niższy poziom.
__________________
What the hell kind name is Soap?
Matiseq jest nieaktywny  
Stare 03-10-09, 21:43   #4
rafibb2
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 11
Domyślnie

High lvle pkowali by wszystkich i wszędzie bo nie było by za to kary.Zniechęciło by to do gry wielu graczy.

Depo jest jednym z tych miejsc gdzie czuję ducha tibi :rolleyes: .Bez niego gra by wiele straciła :s

Tracenie wszystkiego tez nie jest dobrym pomysłem.jak byś się czuł gdybyś przez laga stracił g seta itd. :B
rafibb2 jest nieaktywny  
Stare 04-10-09, 13:08   #5
irwin546
Pomocny
 
Avatar irwin546
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
Domyślnie

Nie zauważyliście jednej rzeczy - to nie jest tibia.
Depot, wciąż mógłby istnieć - ale nie jako schowek, a jako miejsce handlu. Skrytki, jako-takie, mogłyby być możliwe do wykupienia - za drobną sumę, dostawalibyśmy jakiś ustronny kącik.

@Up
Życie jest brutalne - czasem trzeba zaryzykować parę pikseli :).
irwin546 jest nieaktywny  
Stare 04-10-09, 13:19   #6
Ryzy
 
Avatar Ryzy
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Southampton
Postów: 57
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Ryzy
Domyślnie

a jak jakiś 12 letni h lvl padnie wkurzy się i zabije w złości 50 graczy.. którzy się wkurzą i zabiją 50*50 graczy bo uznają że i tak nie ma sensu grać na takim otsie...

Z takim systemem na tym otsie będzie grała tylko mała grupka zaprzyjaźnionych graczy, a samotny wojownik który przypadkiem trafił na otsa nie będzie miał racji bytu.. ;p



Kary muszą być.

Brak pz'ta i inne utrudnienia zachęciły by do gry paru doświadczonych graczy którzy poradzili by sobie z niewygodami kosztem 20 tysięcy innych mniej zaradnych graczy którzy zniechęcili by się po paru dniach, a przecież altaron team nie pracował nad tym otsem 3 lata by grało na nim 20 osób

Można by wprowadzić tak jak na rl tibii servery enfo normal itp. wtedy każdy gracz mógłby sobie z góry ustalić poziom trudności

Ostatnio edytowane przez Ryzy ; 04-10-09 o 14:02
Ryzy jest nieaktywny  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:51.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin