Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Krótka Wiadomość
[2019-08-13 13:48] Informujemy ze w nocy z 13.08.19 na 14.08.19 w godzinach 00:00 do 04:00 w związku z pracami w serwerowni mogą nastąpić problemy ze stabilnością połączenia do serwerów gry. Zalecamy ostrożną rozgrywkę.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 07-12-16, 01:29   #1
adrx00
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 26
Domyślnie Aspekty lvla

Aktualnie lvl postaci odpowiada moim zdaniem za zbyt wiele aspektów postaci - możliwe do zrobienia questy, możliwe do użycia czary, ale chodzi mi głównie o siłe (moc) postaci.

LvL odpowiada za nasze max hp, max many i obrażenia od czarów i run

Nie byłoby ciekawiej gdyby max hp, max many przerzucić w połowie - hp zależne od siły, a mana od m lvla.

Nie trzeba się ograniczać do okrągłych "5", czyli 5 albo 10 albo 15, a można przykładowo hp dla maga - lvl z 5 na 2, a siła z 0 na 3 hp co lvl.
Kalkulacje czyli balans możecie proponować w komentarzach.

Nie trzeba się ograniczać do stałych liczb, a zrobić przykładowo od 1 do 50 lvla 3 hp za lvl, a od 51 do 100 to 4 hp za lvl. Tak samo z siłą przeliczaną na hp czy dla many z m lvlem

Z siłą (mocą) postaci zrobiłbym balans w taki sposób, że zamiast bezpośredniej kalkulacji do obrażeń od lvla to obrażenia zależne bardziej od skilli czy broni (różdżki też wchodzą w gre), a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.
adrx00 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 07-12-16, 01:35   #2
3005259
 
Zarejestrowany: Kwi 2015
Postów: 20
Domyślnie

Cytat:
Napisał adrx00 Zobacz post
Aktualnie lvl postaci odpowiada moim zdaniem za zbyt wiele aspektów postaci - możliwe do zrobienia questy, możliwe do użycia czary, ale chodzi mi głównie o siłe (moc) postaci.

LvL odpowiada za nasze max hp, max many i obrażenia od czarów i run

Nie byłoby ciekawiej gdyby max hp, max many przerzucić w połowie - hp zależne od siły, a mana od m lvla.

Nie trzeba się ograniczać do okrągłych "5", czyli 5 albo 10 albo 15, a można przykładowo hp dla maga - lvl z 5 na 2, a siła z 0 na 3 hp co lvl.
Kalkulacje czyli balans możecie proponować w komentarzach.

Nie trzeba się ograniczać do stałych liczb, a zrobić przykładowo od 1 do 50 lvla 3 hp za lvl, a od 51 do 100 to 4 hp za lvl. Tak samo z siłą przeliczaną na hp czy dla many z m lvlem

Z siłą (mocą) postaci zrobiłbym balans w taki sposób, że zamiast bezpośredniej kalkulacji do obrażeń od lvla to obrażenia zależne bardziej od skilli czy broni (różdżki też wchodzą w gre), a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.

czyli wojownik 10 lvl co by skillał ruski rok miałby w chu hp ? ta?...
3005259 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 07-12-16, 01:47   #3
adrx00
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 26
Domyślnie

Nie
Cytat:
Napisał adrx00 Zobacz post
a lvl odpowiadałby za max możliwe skille, które możemy wyskillować.
Przykładowo - wojem na 10 lvlu możesz mieć max skille 25 zaczynając od 0 i co lvl zwiększa się max skill o 2.
adrx00 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 07-12-16, 01:55   #4
nevonsky
 
Avatar nevonsky
 
Zarejestrowany: Cze 2015
Postów: 77
Domyślnie

przestan wymyslac takie skomplikowane bzdury, niech sie za czerwie pierw wezma
__________________
21:08 Hipolita: Smoczki! Najwspanialsze i najukochańsze! Najmilusie! Czerwone, zielone, bagienne... Wszystkie! Ach!
nevonsky jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:52.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin