Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 18-11-15, 13:29   #1
Vimes91
 
Zarejestrowany: Lis 2015
Postów: 3
Domyślnie Moc leczenia - bonus

Witam,

patrząc na listę bonusów możliwych do uzyskania z klejnotów/pereł ograniczamy się wyłącznie do skill/resist/damage. Czy na obecnym kliencie jest możliwe wgranie innych możliwości?
Jeśli tak, to zdecydowanie bym widział bonus % do leczenia. Dodać zwyczajnie do istniejącego systemu nowy klejnot (np. 100-400x bursztyn/akwamaryn/opal), który będzie zwiększał bazowo moc leczenia o 1-3%. Byłoby to kolejne urozmaicenie w systemie, mające na celu zaakcentowanie/poprawienie roli maga duchownego (bala tawis).

peace o/
Vimes91 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 13:41   #2
paaaprikos96
 
Avatar paaaprikos96
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Białystok
Postów: 597
Domyślnie

Z tym, że właśnie ten update 'zaakcentował' rolę maga duchownego: ma on o wiele tańsze leczenie siebie i innych (uh zużywa ok. 400 many, najlepsze sio maga duchownego zabiera tylko 160 many), biorąc go na hunty nie trzeba mieć tak koniecznie wylooconego uha, większa szansa na przeżycie.
Sam pomysł dodania nowych klejnotów nie jest zły według mnie.
Ja bym może pomyślał o mieszankach klejnotów różnego rodzaju, np. jak wspomniałeś Vimes91 bonus do leczenia dawałby klejnot zmieszany z topazów i białych pereł (topaz - perła powiedzmy w stosunku 1:2).
__________________
Nie mierz wszystkich swoją miarą
paaaprikos96 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 13:59   #3
Dather
 
Zarejestrowany: Sty 2012
Postów: 155
Domyślnie

Cytat:
Napisał Vimes91 Zobacz post
Witam,

patrząc na listę bonusów możliwych do uzyskania z klejnotów/pereł ograniczamy się wyłącznie do skill/resist/damage. Czy na obecnym kliencie jest możliwe wgranie innych możliwości?
Jeśli tak, to zdecydowanie bym widział bonus % do leczenia. Dodać zwyczajnie do istniejącego systemu nowy klejnot (np. 100-400x bursztyn/akwamaryn/opal), który będzie zwiększał bazowo moc leczenia o 1-3%. Byłoby to kolejne urozmaicenie w systemie, mające na celu zaakcentowanie/poprawienie roli maga duchownego (bala tawis).

peace o/
Dobre to ;]
Dather jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 14:08   #4
Lunaar
 
Avatar Lunaar
 
Zarejestrowany: Gru 2013
Postów: 102
Domyślnie

Popieram, przyda się małe urozmaicenie w klejnotach.
Lunaar jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 14:49   #5
Catthon
Lubię placki
 
Avatar Catthon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,228
Domyślnie

I tym sposobem nekro będą mieli w końcu +36% leczenia. Za blisko duchownego, moim zdaniem.
Catthon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 16:49   #6
mikeleplacido
 
Zarejestrowany: Sie 2013
Skąd: Lublin
Postów: 279
Domyślnie

@up
Tyle, że duch też może to sobie wbić. Osobiście uważam, że obecnie leczenie maga ducha biorąc pod uwagę manę, której używa jest trochę przesadzone.

@topic:
Pomysł na +, tylko duch miałby już tak przedobrzone leczenie, że byłby chyba bez wątpienia najlepszą i praktycznie jedyną wybieraną profesją (już teraz up sprawił, że jest najczęściej wybieraną profesją - i tutaj nadal tyczy się to maga, łucznik i duch są w miarę zbalansowani pod tym kątem).

Ostatnio edytowane przez mikeleplacido ; 18-11-15 o 20:05
mikeleplacido jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 16:54   #7
Vimes91
 
Zarejestrowany: Lis 2015
Postów: 3
Domyślnie

Cytat:
Napisał Catthon Zobacz post
I tym sposobem nekro będą mieli w końcu +36% leczenia. Za blisko duchownego, moim zdaniem.
Jest taka możliwość, oczywiście, ale większość raczej wybierze bonus do zwiększonych obrażeń mroku czy też hp (jakby nie patrzeć, jest to sub-klasa do zadawania obrażeń). Dodatkowo nie zastąpi on duchownego, ze względu na brak "bala tawis", do którego w domyśle będzie on głównie stosowany.
Vimes91 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 18-11-15, 17:47   #8
inbass
 
Zarejestrowany: Sty 2015
Skąd: ~Warszawa
Postów: 335
Domyślnie

Moim zdaniem teraz jest dobrze. Nekro maja dmg, duchowni się leczą, po to wybrałem tą profesje aby się leczyć.
Dodanie klejnotów z leczeniem może stworzyć nowe problemy między profesjami (to może być zbyt duży buff), teraz (moim zdaniem) po tym patchu jest dobrze.
Nie lepiej zrobić klejnoty typu: 2%dmg od żwyiołu +1% hp/siły/czegoś innego?
__________________
Aha.
inbass jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:33.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin