Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-12-09, 21:58 | #1 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Rybnik
Postów: 5
|
Assassin.
Żeby dodać bardziej reali styki do gry, chciałbym zaproponować do niej takie małe co nieco.
Jak wiemy, w Tibii potwór wie o naszej obecności, nawet, gdy nas nie widzi (piętro niżej lub wyżej), lub gdy jesteśmy za ścianą czy inną zasłoną. Jest to nielogiczne. Dlatego chciałbym wprowadzić do Altaronu sztukę "Assassin" - można byłoby ją ćwiczyć w różnych szkołach, a dobrze wyuczona mogła by nam dawać takie moce, jak czajenie się, skradanie, szybkie chowanie się za wszystkim - jeżeli byśmy byli ukryci, lub cicho, potwór by nas nie zauważył. Oczywiście nie mogło by to działać na wszystkie potwory - jak wiadomo, niektóre mogły by mieć takie zdolności, jak czujnik ruchu, doskonały "słuch" czy "węch", dzięki któremu łatwiej by nas znajdywały. Dzięki zdolności "Assassin" moglibyśmy szybko i z zaskoczenia zaatakować niczego nie spodziewającego się potwora, lub zabić go po prostu po cichu po obmyśleniu taktyki w ukryciu.
__________________
What the hell kind name is Soap? Ostatnio edytowane przez Slythia ; 28-11-11 o 22:33 |
16-12-09, 23:35 | #2 |
Pomocny
Zarejestrowany: Gru 2009
Postów: 7
|
Dlaczego tą umiejętność wykorzystywać tylko w stosunku do potworów?
W walce z graczami było by o wiele ciekawiej. Wreszcie takie profesje jak ninja, złodziej, itp miały by sens. |
25-04-11, 22:17 | #3 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
" Czajenie się " dobre określenie :D
|
25-04-11, 22:35 | #4 |
Pomysł ciekawy, ale nie wydaje mi się, żeby na silniku tibijskim było to możliwe. A gdyby, to by to wzięło tyle czasu, ile ten serwer powstał =D.
|
|
26-04-11, 00:53 | #5 |
Zarejestrowany: Sie 2010
Postów: 2
|
Dziwnę trochę :P I jakoś nie pasuje mi to z zbytnio do gry :P
|
26-04-11, 02:31 | #6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 4
|
Pomysł mi się bardzo podoba :)
Wymaga tylko trochę obmyśleń i dużo pracy w kodowaniu Warto to wsadzić do szufladki "do zrobienia" |
26-04-11, 08:55 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Płock/Lwówek
Postów: 29
|
Pomysł dobry ale na grę 3D. Hmmm tu trzeba było wiedzieć od czego zrobić pomysł ciekawy ale trudny do wykonania lecz i możliwy.
SZACU ZA POMYSŁ |
26-04-11, 10:40 | #8 |
Admini już powiedzieli : " nie będziemy dodawać nowych podprofesji" więc to tylko spam.
__________________
Nick- Xaq lvl- 27 profesja- Łucznik |
|
26-04-11, 11:17 | #9 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 25
|
Bujać w obłokach jest fajnie, ale trzeba czasem pomyśleć realnie. Wątpie, aby dałoby się to zrobić na aktualnym silniku, do tego trzeba byłoby przerobić CAŁKOWICIE. Dodatkowo, uważam pomysł za bezsensowny.
|
26-04-11, 11:53 | #10 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Płock/Lwówek
Postów: 29
|
ta zbyt trudno to obczaić a później te testy ;\
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|