Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
26-09-13, 17:45 | #31 |
Zarejestrowany: Wrz 2013
Postów: 7
|
Witam serdecznie!
Jestem tutaj nowy więc może rzucę trochę światła na całą sprawę z perspektywy nowego gracza. 1. Na pewno reklama. Mało jest takich serwerów, stabilnych i całkiem nowych. Może trzeba się zastanowić nad współpracą z np. jakimiś forami(nie tylko tibijskimi, są również fora ogólnotematyczne). Dobrym rozwiązaniem byłoby przygotowanie jakiegoś zbioru poradników dla nowych graczy- ja na początku miałem straszne problemy z tym aby się odnaleźć w grze(co pisać do NPC, gdzie co jest, o co tak naprawdę chodzi- np. nie mogłem znaleźć informacji od którego levela można opuszczać 'rookgard'). Fajnie gdyby na forum powstał specjalny temat 'Pomoc dla nowych graczy' gdzie można by zadawać pytania nie ujęte w FAQ i można by liczyć na fachową i prawdziwą odpowiedź. 2. Przydałby się lekki rework mapy moim zdaniem. Biegając od lokacji do lokacji strasznie męczy mnie pustka. Kilka drzew, krzaków, jakiś kwiatek, gdzieniegdzie wilki czy lis i tyle. Jak dla mnie strasznie puste te knieje. Można pododawać jaskinie jakiś słabych stworów(np. legowisko niedźwiedzi) Oprócz tego chciałbym więcej questów w których można zdobyć doświadczenie. Więcej questów dla gildii! 3. Na temat balansu się nie wypowiem bo niewiele wiem na ten temat. Z tego co zaobserwowałem to łucznik jest w miarę prostą profesją do zdobywania doświadczenia na niskich levelach. |
26-09-13, 20:09 | #32 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 82
|
Chyba mi nikt nie odpowie :D
|
26-09-13, 20:17 | #33 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 26
|
1. przestancie bic neutrali , to bedzie gralo wiecej ludzi
|
26-09-13, 20:33 | #34 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 19
|
|
26-09-13, 20:38 | #35 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 26
|
jest non pvp na ktorym ludzi niema , na pvp niedlugo pewnie tez nie bedzie.
Jezeli odpowiada ci taki to idz tam grac |
26-09-13, 20:45 | #36 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 19
|
Nie dziękuje już od jakiegoś czasu gram tylko okazjonalnie jak większośc graczy, która w ogóle poświęcała czas na tę grę. Ponadto non-PvP nie ma dla mnie żadnej wartości jako serwer...na pvp zawsze gdzieś tam zaczai się jakiś random pk więc jesli nie chcesz padać od ludzi to serwer non-pvp to Twoja ostatnia deska ratunku ( a to że jest pusty to raczej nie do mnie gorzkie żale ). Pozdrawiam !
|
26-09-13, 20:52 | #37 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 26
|
widze ze mnie nie zrozumiales , nie chodzi mi o random pk bo z takimi radze sobie spoko, co innego jak wjezdza w ciebie cale kolegium ,nie wiesz o co chodzi to nie gadaj glupot pozdro
|
26-09-13, 20:59 | #38 |
Zarejestrowany: Wrz 2013
Postów: 7
|
Jeśli chodzi o kwestią random pk to trzeba by się zastanowić czy wprowadzenie jakiś ograniczeń nie byłoby dobrym rozwiązaniem.
Na przykład: pvp dopiero od 20lev i tylko w zakresie 'levele wyższe i te o 10lev niższe. Dopiero od powiedzmy 100lev dowolność. Czyli dla przykładu 30lev mógłby atakować wszystkich z 20+lev, a na 100lev można by być zaatakowanym przez każdego z 100+levelem. |
26-09-13, 21:19 | #39 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 19
|
O co Ci chodzi ziomuś ? :) Czy ja Ci wyglądam na kogoś z Collegium ? Yyyy nie ?
Więc skąd mam wiedzieć czego oni od Ciebie chcą? Pogadaj, takie sprawy załatwia się z Liderem danej gildii :) a jak nie to płać ,a jak nie to non-pvp wita pozdro! @Karrim a gdzie te pytanie ? :) bo coś się nie mogę doszukać ? (może inni też) @pjekosz - pomysł dosyć spoko, ale niestety nie chwilę obecną na świecie pvp w realiach altaronu. Wiem co miałeś na myśli ,ale już Ci mówie dlaczego ten pomysł nie jest trafiony. Pomyśl sobie że przychodzi taki 90 knight Tobie na respa po pierwsze wybija Ci moby po drugie kradnie Ci np. loota albo blokuje Cie na mobach. Co zrobisz? Wyzwiesz go ? Kolejna sytuacja przychodzi ktoś ze stron walczących noobem i blokuje dane przejście czy też miejscówe czy cokolwiek innego, nie możesz go zabić i co wtedy? Przecież gra straciłaby w pewnych kwestiach możliwość wyboru, który musi mieć gracz na świecie pvp ( na którym jak sama nazwa mówi player vs player, nie możesz kogoś za to "pokarać ) . Jeśli już wprowadzać tego typu zmiany musiałby za nimi iść kolejne np możlwiśc "przechodzenia" przez graczy z niższym levelem niż 100, odebranie im możlwości ingerowania w pvp np niemożność użycia danej gupy czarów na graczach z większym lvl-em niż 100 itp. itd. Nie wiem czy jest to możliwe, ale można byłoby zrobić że np gracze powyżej 50 lvl-a miałyby znacznie ograniczony dmg na graczach niskopoziomowych. I tak na przykład im mniejszy lvl byś bił swoim 50 lvl-em zadawałbyś mniejsze obrażenia tym samym dając Ci możliwość ucieczki lub tym podobnym. Można byłoby to wpleśc w fabułę np tym że Zarządca po konsultacjach z mieszkańcami i Dowódcą Straży miasta Neolith wydał zakaz używania przemocy na nowych mieszkańcach Neolithu. Takie rozwiązanie nie zakłóciło by systemu pvp bo dalej mógłbyś kogoś zacząć najprościej mówiąc "orać" ale za to nie byłoby to aż tak druzgocące jak jest obecnie a z drugiej strony miałoby sens w całej "fabule gry". |
26-09-13, 21:54 | #40 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 82
|
nie w tym temacie jebło mi się :D haha
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|