Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 16
|
![]()
Za namową Omegabobsona wrzucam to co propozycji:
Nie to że płaczę bo nie dogonie hlevelów, bo to akurat mam gdzieś, ale obniżenie wszystkim loota o 30% dokopuje nowym graczom, a hlevelom mającym góry talarów tyle co nic. Zwłaszcza że hlevele i tak często chodzą w grupach na expa a niskie levele głównie solują, a co za tym idzie loot gorszy będą mieć głównie nowi gracze. Początek w porównaniu do innych gier tibiopodobnych tutaj wcale nie jest taki łatwy. Tutaj było w sam raz. A teraz nowym magom choćby będzie bardzo trudno zdobyć kase na czary, promocje i questy (choćby grabarz, każdy kto robił wie ile trzeba wydać kasy). Czy nie było by lepszym rozwiązaniem wprowadzenie stage expa i stage loota ? Coś na zasadzie: 1-50 = 100% expa i loota z przed tej łatki 51-100 = 80 lub 90% grupowo max do 100% 101-150= 60 lub 75% grupowo max do 90% 151+ = 50% grupowo powiększone max do 75% ? Wtedy nowi dęba mieli w porządku start a wyższe levele trudniej jak chcieli. Względnie zamiast kombinować przy expie/loocie lepiej sprawić żeby potworki byly ogólnie silniejsze. Taki sam exp a na przykład 10 czy 20% większe HP i damage. Albo nie zwiększać siły wszystkich potworków tylko tych najlepszych. Ważne żeby nie zniechęcać nowych graczy. Moja propozycja sprawia że nowi mają dobry start i mogą spokojnie wbić ten średni poziom (co dla administracji jest też dobre bo kto mało kto kupuje SS na niskim levelu) a z czasem gra staje się trudniejsza. Stopniowo. A nie pizg - od razu na wejście kop w d*pę. Prawda jest taka że jest dziesiątki i setki OTS-ów na które pójdą nowi gracze kiedy będą tutaj mieli te utrudnienia. Bo gdzie indziej będzie im łatwiej. A łatwiejszy start to podstawa. Jak ktoś już wbije ten 50+ level to dopiero wtedy rozgląda się za wyzwaniami i trudnością. Ale low levele nie chcą trudno mieć. Chcą się rozwinąć, odłożyć trochę kasy. I do tej pory tak było. Trudność do levela 40-50 była idealna. |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Postów: 41
|
![]()
zgadzam sie z tym i czekam na wypowiedz administracji
|
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 112
|
![]()
Również się zgadzam.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 378
|
![]()
50% expa na 150?? to obniżcie tym 150 + lvl do 150, bo będę nie do dogonienia.
__________________
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
-A.Sapkowski Czas Pogardy |
![]() |
![]() |
#5 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Postów: 41
|
![]()
mozna z balansowac jak sie chce to tylko przyklad
|
![]() |
![]() |
#6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: 100lica
Postów: 42
|
![]()
Poparłem w innym temacie to i tu poprę. W 100% się z tym zgadzam. Pozdrawiam!
|
![]() |
![]() |
#7 |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
![]()
Przecież*pozostawiliśmy najszybszy sposób wbijania 50 poziomu w grze, czyli zadania powtarzalne. Wystarczy wspomnieć nowym graczom o nich, przez to start ich przygody w Altaronie nadal pozostanie stosunkowo prosty - przecież wykonanie tych zadań na niskich poziomach potrafi dać graczowi ponad jeden poziom doświadczenia.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
![]()
To już lepszy 100% większy drop rate dla kont nowo utworzonych. Max do 2ch tygodni.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
![]()
Slythia, przypominam, że czasem trafia się, że trzeba zapierdalać nie wiadomo jak daleko co nie zajmuje mało czasu, pozatym dodam coś "Wojownik" nie wiem, czy przed takim 30-40 lvlem da rade wykonac wszystkie misje sam, a ze względu na ilość graczy altaronu ciężko o kogoś do pomocy...
Jednym słowem "ZJEBALIŚCIE" |
![]() |
![]() |
#10 | |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 16
|
![]() Cytat:
O utrudnienia prosili gracze na wysokim poziomie. Nie ci na niskim. A w obecnej sytuacji po d*pie dostali własnie niskopoziomowcy. Stage exp to jedyne logiczne rozwiązanie które pozwala każdemu na równych szansach działać. A i tak promuje ono wysokie poziomy które cały czas expiły na exp rate 100%. Tym niemniej na pewno mniej graczy będzie narzekać w wypadku wprowadzenia stage, niż po ucięciu każdemu 30%. |
|
![]() |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|