Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01-09-13, 00:51 | #1 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 112
|
Mag Elementalista Duchowny VS. Nekromanta
Cześć wszystkim! VS. Aktualnie gram Magiem Elementalistą i zbliża się moment wyboru drugiej sub-profesji. Jest to dosyć ważny moment, ponieważ jeżeli wybiorę źle będę musiał borykać się z tym do końca gry lub robić nową postać, co nie jest fajne. Czytałem oba poradniki na temat gry Magiem jakie znajdują się w dziale poradników, jednak wydaje mi się, że są nieaktualne jeżeli chodzi o zmiany wprowadzane w przeciągu ostatniego pół roku. Dlatego też nie znalazłem w nich tego czego szukałem. Temat ten kieruję do osób które mają pojęcie na temat gry Magiem, osób które będą potrafiły porównać Maga Elementalistę Duchownego oraz Maga Elementalistę Nekromantę, pokazać jego + jak i -. Tak więc jeżeli to czytasz i masz chwilę proszę udziel mi szczegółowej odpowiedzi i dlaczego tak sądzisz. Proszę zwrócić uwagę, że gram na serwerze non-pvp, a zapewne gra Magiem na pvp różni się od gry na non-pvp. Mam również pytanie do Administracji. Czytając forum natknąłem się wiele razy na różne opinie na temat balansu duchownego i nekromanty, czy w najbliższym czasie planowane są jakieś zmiany jeżeli chodzi o Maga Duchownego i Nekromantę? Dodam, że to też będzie ważne przy wyborze sub-profesji. Nie chciałbym spotkać się z sytuację gdy już wybiorę drugą sub-profesję i nagle zostanie w niej coś pozmieniane. Pozdrawiam Pasterz |
01-09-13, 08:38 | #2 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 177
|
Powiem tak duch i necro expia tak samo. Kazdy mag expi z pociskami zywiolow wiec elementalista zalatwia sprawe expa.
Necro - SD (lecz obrazenia nie sa wiele wieksze od zwyklych pociskow). - Niewidka - Nutki ( jak dla mnie marne) - Ma jedena dodatkowa misje dzienna Duch opre sie tutaj na obserwacji - dobre leczenie praktycznie cale hp (necro wogole sie nie leczy) - mozliwosc uhania, siowania (przez co duch jest zawsze brany na hunty) - znacznie lepszy outfit (ten lysy z brazzersa jest do dupy) Chetnie bym zamienil mojego necro na ducha i tobie bym radzil to samo. Ostatnio edytowane przez corkarypto ; 01-09-13 o 08:45 |
01-09-13, 09:20 | #3 |
Zarejestrowany: Maj 2013
Postów: 79
|
Proszo ma troche racji. Jednak niewidka nekromanty jest bezcenna. Wiem co mówię. Jeśli nie masz blokera to exp duchownemu idzie tak opornie, że się nie chce grać.
Podsumowując - nekromanta na niewidce do 100 może sobie spokojnie expić. Potem nie ma różnicy poza tym, że jednak duchownego lepiej brać na hunty.
__________________
21:42 Tamir [46]: To jest jedyna gra MMORPG, w której murzyn nie może poczuć się sobą. :D |
01-09-13, 09:30 | #4 |
Nekro:
+ Paraliż chyba najważniejszy czar |
|
01-09-13, 09:48 | #5 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 120
|
ta z tym paraliżem to się możesz schować do dziupli, i jak kolega wyżej sd to sie przydaje tylko do pvp a tak to są mierne i nie opłaca się ich robić. inne czary typu nutki jakieś ue też mierne i do tego dochodzi to że trzeba z nich trafić, ogólnie rzecz borąc chcesz grać chcesz expić i mieć fajną postać bierz zwiadowcę.
__________________
http://signup.leagueoflegends.com/?r...85746717640347 |
01-09-13, 09:48 | #6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 39
|
#Usain
Paraliż na npvp mu się nie przyda, specjalnie zaznaczył serwer, na którym gra. #Topic Gram nekro i jedynym plusem tej profesji jest niewidka, przyspiesza ona zdobywanie doświadczenia na określonych spotach. Niestety jej przydatność spada wraz z poziomem (do 90 lvl zwykle), potem już nic. SD są kpiną, to samo nutki. Duchowny w tym czasie biega sobie po nowych katakumbach i robi astronomiczny exp, potem wrl z swoim wave/ue (wszystko świetość). Na chwile obecną duchowny wygrywa, ale administracja nieszczególnie się tym przejmuje. Co z tego, że nekromanta miał być OFENSYWNA sub-profesja, gdzie ta ofensywa jest znikoma. Kiedyś może poprawią, ale na teraz polecam wybranie duchownego, pewnie nie wbijesz wyżej niż 150 poziom, więc to będzie dobry wybór (team play etc) |
01-09-13, 09:51 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Na NPvP bierzesz duchownego, bo nekro nie ma zastosowania. Paraliż jest bezużyteczny, nutki tak samo. SD jedynie minimalnie lepsze od pocisków. A nawet do expa z tankiem o niebo lepszy jest duchowny, co jeszcze wyleczy kumpla. Reszta dmgu, przynajmniej teraz, jest porównywalna, bo jednak pochodzi albo z elementalisty albo z czarów pokrewnych, które biją tak samo. :)
To może się zmienić, ale tego nie przewidzisz, więc... na dobrą sprawę możesz rzucić monetą, bo tutaj zgadnąć co zrobi administracja i jak będzie wyglądać gra - nie da się ;p
__________________
14:24 Grejpfrut [151]: nie poradzisz nic bracie mój gdy na tronie siedzi .... |
01-09-13, 10:07 | #8 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Skąd: Elbląg
Postów: 232
|
On gra na NON-PVP więc wątpie aby nutki i paraliż stworzone raczej pod pvp mu się przydały, niewidka przydaje się na małym lvl do expeinia od 60-70 lvl możesz już bez niewidki latać np na trollach, zbierac sobie po kilka/naście trolli i bić je z pela ofla i bedzie dobry exp. Nekromanta ma też fajne wysysanie życia bije więcej niż pociski, ma mniejsze wyczerpanie i do tego może z powodzeniem robic za leczenie wraz z hape tawisem (może nawet lepiej od tapena ducha? nie wiem nie sprawdzałem) co prawda kosztowne bo aż 200 many ale jesli legendy mówią prawde i na npvp po depo walają się talary to nie będzie to problem :D. Jak już ktoś napisał ma jedną misje dodatkowo, szybka i łatwa, można ja zrobić wraz z karawaną do Raindaru. Oddech śmierci i Krąg śmierci (efo owla i deper efo ofla) tez się przydaje do expa czasami. Pociski śmierci rzeczywiście słabizna :/ powinni wzmocnić jego dmg. Duchowny wiadomo, leczenie kolegów to na hunty się przydaje a i na niskim lvl z uhów można zarobić noi outfit fajny bo ten nekromanta to szpetny jak noc, moim zdaniem powinni go zastąpić czymś innym.
Jeśli ci sie nie śpieszy do poczekaj do update z wyborem sub profesji :D To zalezy też czy czujesz się lepiej z skórze "mhrocznego, potenrznego" czarodzieja nekromanty czy bogobojnego i przyjaznego duchownego :) jeśli to pierwsze to myślę że powinnieneś wziąść nekromanta nawet jesli duchowny ma niewielką przewage bo wkońcu cyferki to nie wszystko :D zresztą z doświadczenia wiem że każda subprofesja czy profesja prędzej czy później doczeka się zmian na lepsze :) |
01-09-13, 10:19 | #9 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 120
|
no i właśnie to jest pojebane w tym altaronie co update to zmiany profesji jedne osłabiane drugie ulepszane od 2,5 roku ciągle to samo i nic z tego nie wychodzi
__________________
http://signup.leagueoflegends.com/?r...85746717640347 |
01-09-13, 10:31 | #10 |
Magiem po prostu trzeba umieć grać. Wiadome jest to że zjebali po całości maga przez te zmiany.
|
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|