Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-07-13, 20:15 | #11 |
Zarejestrowany: Paz 2011
Postów: 400
|
ja tylko odniosłem się do pomysłu nikt tu nie chce zrobić z 2h rycerza ranged dps. Rycerz to Rycerz ma wpadać i kosić. Ale co do tego pomysłu tak by to wyglądało, ze dzieki temu rycerz to bylby ranged dps.
|
09-07-13, 07:17 | #12 |
Zarejestrowany: Wrz 2012
Skąd: Poznań
Postów: 574
|
To za chwilę powiecie dlaczego Mag, który używam tarczy nie ma podobnego lub chodziaż w połowie tak dobrego "shieldingu" jak rycerz ? Przecież też się nią posługuje :)
|
21-07-13, 18:15 | #13 |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
1) Bronie dwuręczne mają o 25% więcej ataku niż*ich odpowiedniki na dany poziom spośród broni jednoręcznych. To dużo.
2) Skill dobrze rośnie, masz jeszcze pny. 3) Bonusy w tej aktualizacji zostały wyrównane. Chcę zobaczyć, jak rycerzyk w pełnej, ciężkiej zbroi z mieczem niemalże tak wysokim, jak on sam, w ogóle go podniesie, nie mówiąc już o jakimkolwiek ataku. Od atakowania z dystansu masz czar, zasięg broni 2h nie zostanie w żaden sposób zwiększony.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|