Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
04-06-13, 16:10 | #1 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Zmiany i informacje.
Czy jest jakaś szansa, że zaczną się pojawiać informacje o zmianach, jakie wprowadza administracja? Przyznam, że przydałoby się to bardzo, bo miejscami już paranoja czlowieka dopada i coś, co było aktualne dzień wcześniej nagle aktualne może nie być. A takie rzeczy wypadałoby mówić, bo po coś wiki jest i ludzie uzupełniają, prawda?
Z góry byłbym wdzięczny za odpowiedź. (Z piaskowych hydr wciąż leci święty hełm, tak przy temacie już będac?). |
04-06-13, 19:02 | #2 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
|
Od tygodnia, dzień w dzień przesiaduję na piaskowych po 4-5h i nie spadł mi święty hełm. Jeśli już są zmiany, to proszę o informacje. Nie mówię, że chcę wiedzieć gdzie został on przeniesiony, ale czy został przeniesiony. Tyle wystarczy.
|
04-06-13, 19:13 | #3 |
Zarejestrowany: Cze 2010
Postów: 232
|
Święty hełm został wycofany z dropu piaskowych hydr i obawiam się że było to już z kilka dobrych dni temu
|
04-06-13, 19:20 | #4 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
No to serdeczne brawa dla administracji, za to, że takie rzeczy przechodzą bez słowa. Naprawdę, BRAWO. Świetny pomysł. Zrobić coś, a potem bez słowa zmieniać. Po co gracze mają coś odkrywać, skoro potem i tak zostanie zmienione? Po co w ogóle cokolwiek spróbować zdobyć, jak nagle ktoś uwidzi sobie, że jednak nie, to nie to?
|
04-06-13, 19:29 | #5 |
Emerytowany Techniczny
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1,612
|
Setki spraw małych i większych są zmieniane co chwile, nikt nie ma czasu aby każdą drobnostkę wypisywać. Na prawdę to jest potrzebne? Bo nie sądzę aby o każdej zmianie procentowej w łupie potwora trzeba było informować. I tak dość dużo czasu nam zabiera robota, a dodatkowe wypisywanie wszystkiego co zmieniliśmy zabierze tego czasu jeszcze więcej. Za to w następnej aktualizacji możecie liczyć na obszerną listę zmian.
Gra się cały czas zmienia, idzie do przodu i nic tego nie zmieni. Czy się to komuś podoba czy nie. Chcieliśmy zapobiec zapchaniu rynku świętymi hełmami i zmieniliśmy to naprawiając łup piaskowej hydry. |
04-06-13, 19:33 | #6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Straciłem 2 dni. Ja poczekam aż ELe się wypowie, bo on tam tyrał 4 dni ponad. To mała, nic nie znacząca zmiana?
I nie chodzi mi o takie, co wchodzą z patchem. Fajnie by było. Ale o takie, które bez echa przechodzą właśnie w drobnych zmianach. Co z tego, że gracze coś odkryli, skoro nagle się zmienia. A potem ludzie właśnie marnują czas swój, nawet nie wiedząc, że nie mają szans czegoś zdobyć. I nie. Nie chodzi o powstrzymywanie zmian, a o informowanie o takowych. Fajnie, że chcieliście zapobiec zapchaniu rynku świętymi hełmami, ale z jakiej racji ja mam tracić swój czas, chęci i nerwy? Niefajnie, tyle. |
04-06-13, 19:35 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Katowice
Postów: 2,529
|
A mi to podsunęło fajny pomysł antyspoilerowy (odnośnie loota). Można by pogrupować potwory w grupy, w których loot zmieniałby się na zasadzie chociażby oferty Urbana. Większa ilość respów byłaby odwiedzana bo gracz nie wiedziałby co z czego kiedy leci. Byłoby to dużo bardziej realistyczne niż obecny system bo czemu by, np Gargantuan nie mógł zjeść świętego hełmu razem z rycerzem skoro jakiś tam Hrimturopodobny stwór mógł. Mielibyśmy wtedy możliwość zloocenia itemu z dużo większej ilości potworów, ale musielibyśmy trafić na dobrego respa w dobry dzień.
Ostatnio edytowane przez Mervakis ; 04-06-13 o 19:48 |
04-06-13, 19:41 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
Dobry pomysł(Merva), ale tylko, jeśli miałoby to dotyczyć najlepszych przedmiotów, typu złote/święte i takie tam. Inaczej byłaby to całkowita porażka, tragedia, żal i ból.
|
04-06-13, 19:44 | #9 |
Zarejestrowany: Gru 2010
Postów: 308
|
@Merv GENIALNE !!! :> Można też dodać różnorodność expa. Potwory losowo byłyby 20-30% silniejsze/słabsze (więcej/mniej hp lub zadawane obrażenia) a co za tym idzie +/- 30% expa za nie. Wyprawy na bossy i stwory byłyby ciekawsze, bo nie wiadomo czy dany potwór nie będzie przypadkiem 30% silniejszy ;> Tak samo z lootem. Z silniejszego potwora większe prawdopodobieństwo na wyciągnięcie przedmiotu.
|
04-06-13, 19:48 | #10 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Taaaak, niech wszystko leci z wszystkiego. Co tam. Będę tyrać non stop jedne potwory, najlepiej te najbliżej, licząc, że akurat tego dnia przyfarci mi x2 (bo raz, że musi mi wypaść ten item, a dwa, że akurat ten musi lecieć wtedy). A kto inny z kolei będzie tak samo robił, tyrał non stop te same, zgarniał dobrego expa i zmiennego loota.
Nie wiem. Dla mnie to jest po prostu podłość. Tyle talarów w dupę, tyle godzin zmarnowanych, tylko dlatego, że ktoś nie wpadł na pomysł, by poinformować graczy. Chociaż mówię i proszę o to od wieków, ale nie. Czemu by miały być patch notes? Najlepiej w ogóle niech jednego dnia moby się respią, drugiego nie. I to o losowych porach. I najlepiej o losowej sile, tak, aby nawet szczur mógł nas śmiało i bez problemu rozpierdolić po ścianach. Tak, w ramach antyspoilera. I niech codziennie zmienia się jeszcze mapa, żebyśmy przypadkiem nie nauczyli się tras za łatwo. I ceny. I itemy, bo kurczę, jak to tak... jak wiesz, co chcesz zebrać, to już jakiś spoiler jest. Od dawna proszę o patch notes, o to, aby takie informacje były chociaż skrótowo gdzieś zaznaczane, bez rozpisywania się co i jak. Nope. Lepiej żeby gracze się wkurwiali i męczyli. Bo przecież jeszcze gra zacznie sprawiać przyjemność i co... ;o |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|