Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16-12-12, 19:52 | #31 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
|
Lały mnie 3 osoby i spompowały mnie do polowy hp wtedy wbiegłem na mostek z nadzieją że będzie tam mój team i mnie wyuha. Do tego zdążyłem 2 razy przełożyć stone skina jak mnie gonił mistrz galholt i mortifer. Ale mniejsza...
Tu daje dowód na gówniane leczenie paladyna duchownego. Liczy nie kłamią. Leczenie hape/tapen ma strasznie małą różnicę. A niech ktoś mi powie, że źle to policzone to łeb urwe :P jest dokładnie 30 sekund nie mniej nie więcej bo jest to wyliczone na osi czasu programu w którym składałem. http://www.youtube.com/watch?v=Py5xi...ature=youtu.be
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100% Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce |
16-12-12, 20:26 | #32 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
Omg xD faktycznie masakra to leczenie duchownego. Głosząc dalej teorie spiskowe, można powiedzieć, że nikt nie wziął leczenia zwiadowcy duchownego pod uwagę, przy poprawianiu leczenia "hape tawisem", ponieważ MG nie grają zwiadowcami duchownymi. Zdecydowanie wypadałoby coś z tym zrobić
|
16-12-12, 20:30 | #33 |
Ciekawe kto taki genialny był i wymyślił ten balans. Pewnie spędzono nad tym dużo czasu, ale czy na pewno motywem przewodnim był balans. Wydaje mi się, że usiedli sobie wszyscy "zaufani" i inni wyżej rangą i dokańczali zdanie w kółeczku: A co by było gdyby tak... Wyszło co wyszło
Mi się wydaje, że nie ma co się martwić. W lecie jak znowu uda im się z jakąś łatką to może zobaczymy palka nekro który będzie bił 3x szybciej (bo w końcu to morderca), a duchownemu znowu zwiększy się exhaused na na tapen tawis o kolejne "pińcet sekund' bo jeszcze go palek nekro solo nie zabija ;D a 5-ąteczka :D Tylko Zao nie przeszkadza że teraz taka lipa i expi jak "dzika świnia" :D Ostatnio edytowane przez maja1414 ; 16-12-12 o 20:35 |
|
16-12-12, 20:33 | #34 | |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
|
Cytat:
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100% Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce |
|
17-12-12, 16:56 | #35 | |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: z internetu
Postów: 45
|
Cytat:
Na serwerze non pvp nie będzie to ludziom przeszkadzać, SD i UH używa się tam na pewno rzadziej niż na pvp, tu nie ograniczają się one do strzelania w potwory czy leczenia przyjaciół na expach.
__________________
Zasady miej w duszy, układy ich darem ściany mają uszy w gadce, życie umiarem |
|
17-12-12, 17:16 | #36 | |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
Cytat:
Obecnie posiadamy dwie klasy pocisków. Do pierwszej należą wszystkie żywiołowe (lód, ziemia, ogień i energia), świętość oraz słabsza śmierć. Te pociski biją za tyle samo dlatego nie zdecydowaliśmy się w jakikolwiek sposób je ograniczać. Pocisk śmierci (a'la tibijskie sd) jest o wiele silniejszy, z tego powodu został ograniczony wraz z leczeniem innych najsilniejszą runą leczącą. Jeśli wprowadzimy analogiczne pociski*żywiołowe, święte czy silniejszą wersję bomby to wówczas dostaną one ograniczenia ze względu na profesję. Obecnie wprowadzanie dodatkowych wymagań stworzyłoby dziwną asymetrię.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
|
18-12-12, 18:19 | #37 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: z internetu
Postów: 45
|
Więc sama sobie odpowiedziałaś czemu z jakiś dziwnych względów nikt nie chce tych ograniczeń. Mag duchowny jako defensywna postać nie ma nic co by sprawiało że ma lepszą defensywę od nekro. (jak już wcześniej wspominałem po za leczeniem które nekro ma zastąpione runami) Leczenie innych ihem po 800 też jest przesadzone.Mag duchowny z defensywnych czasów ma chyba tylko lepsze leczenie, nic po za tym.
__________________
Zasady miej w duszy, układy ich darem ściany mają uszy w gadce, życie umiarem |
18-12-12, 19:28 | #38 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Koszalin
Postów: 484
|
Ale jeśli taki mag nekro zapomni ihów, lub mu się skończą to koniec, a z kolei duchowny może leczyć dopóki ma manasy. Dodatkowo duchowny ma leczenie grupowe? Ihem podczas biegu nie trafisz nikogo, z kolei z tego zawsze. Dobrze użyty ten czar jest bardzo przydatny.
__________________
22:26 Pawel: Albo tak: ‡ Jestem drwalem i jestem SPOKO! ‡ |
18-12-12, 23:09 | #39 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
Poza dodaniem buffów, proponuję również usunięcie ihów(jak ktoś bardzo chce leczyć niech używa na kimś butelki) lub znaczne osłabienie ich siły(conajmniej 40%). Przydałby się również czar, zarezerwowany dla maga duchownego, działający jak masowe leczenie, leczący jednak tylko i wyłącznie członków drużyny(musiałby jednak wymagać wysokiego poziomu, 80+, żeby uniknąć noobcharów leczących swoich kolegów w trakcie bitwy). Zmieniłoby to rolę maga duchownego w potyczkach pvp.
Ostatnio edytowane przez Uiop ; 18-12-12 o 23:41 |
19-12-12, 00:33 | #40 | |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 53
|
Cytat:
|
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|