Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 16-12-12, 19:52   #31
sebastianix
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
Domyślnie

Lały mnie 3 osoby i spompowały mnie do polowy hp wtedy wbiegłem na mostek z nadzieją że będzie tam mój team i mnie wyuha. Do tego zdążyłem 2 razy przełożyć stone skina jak mnie gonił mistrz galholt i mortifer. Ale mniejsza...

Tu daje dowód na gówniane leczenie paladyna duchownego. Liczy nie kłamią. Leczenie hape/tapen ma strasznie małą różnicę. A niech ktoś mi powie, że źle to policzone to łeb urwe :P jest dokładnie 30 sekund nie mniej nie więcej bo jest to wyliczone na osi czasu programu w którym składałem.

http://www.youtube.com/watch?v=Py5xi...ature=youtu.be
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100%
Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce
sebastianix jest nieaktywny  
Stare 16-12-12, 20:26   #32
Uiop
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
Domyślnie

Omg xD faktycznie masakra to leczenie duchownego. Głosząc dalej teorie spiskowe, można powiedzieć, że nikt nie wziął leczenia zwiadowcy duchownego pod uwagę, przy poprawianiu leczenia "hape tawisem", ponieważ MG nie grają zwiadowcami duchownymi. Zdecydowanie wypadałoby coś z tym zrobić
Uiop jest nieaktywny  
Stare 16-12-12, 20:30   #33
maja1414
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 326
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do maja1414
Domyślnie

Ciekawe kto taki genialny był i wymyślił ten balans. Pewnie spędzono nad tym dużo czasu, ale czy na pewno motywem przewodnim był balans. Wydaje mi się, że usiedli sobie wszyscy "zaufani" i inni wyżej rangą i dokańczali zdanie w kółeczku: A co by było gdyby tak... Wyszło co wyszło

Mi się wydaje, że nie ma co się martwić. W lecie jak znowu uda im się z jakąś łatką to może zobaczymy palka nekro który będzie bił 3x szybciej (bo w końcu to morderca), a duchownemu znowu zwiększy się exhaused na na tapen tawis o kolejne "pińcet sekund' bo jeszcze go palek nekro solo nie zabija ;D

a 5-ąteczka :D Tylko Zao nie przeszkadza że teraz taka lipa i expi jak "dzika świnia" :D

Ostatnio edytowane przez maja1414 ; 16-12-12 o 20:35
maja1414 jest nieaktywny  
Stare 16-12-12, 20:33   #34
sebastianix
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
Domyślnie

Cytat:
Napisał maja1414 Zobacz post
Ciekawe kto taki genialny był i wymyślił ten balans. Pewnie spędzono nad tym dużo czasu, ale czy na pewno motywem przewodnim był balans. Wydaje mi się, że usiedli sobie wszyscy "zaufani" i inni wyżej rangą i dokańczali zdanie w kółeczku: A co by było gdyby tak... Wyszło co wyszło

Mi się wydaje, że nie ma co się martwić. W lecie jak znowu uda im się z jakąś łatką to może zobaczymy palka nekro który będzie bił 3x szybciej (bo w końcu to morderca), a duchownemu znowu zwiększy się exhaused na na tapen tawis o kolejne "pińcet sekund' bo jeszcze go palek nekro solo nie zabija ;D
5-ąteczka ;)
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100%
Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce
sebastianix jest nieaktywny  
Stare 17-12-12, 16:56   #35
Seku88
 
Avatar Seku88
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: z internetu
Postów: 45
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slythia Zobacz post
Pocisk świętości jest równy sile słabszemu pociskowi śmierci oraz żywiołowym, a z jakiegoś dziwnego względu ich nie chcecie ograniczać.
Te słabsze SD zostało by dla nekro. Sugerujesz że runy które wytwarzają elementaliści mogły by być używane tylko przez nich ? Myślę że większości by to nie przeszkadzało bo używają ich głównie magowie którzy przeważnie to ele, najgorzej by mieli ci którzy co wybrali subprofesje alchemika. Ale skoro już drążymy ten temat to czemu alchemicy nie powinni mieć na wyłączność bobmb czy niektórych mikstur? Nie dziwie się że nikt nie chce ograniczać pocisków żywiołu, popsuło by to w pewnym stopniu grę, no ale jak już dążycie do takich stereotypów to elementalista jako władca żywiołów też powinien mieć jakieś pośiski których może używać tylko on, dla mnie nie ma w tym nic dziwnego.

Na serwerze non pvp nie będzie to ludziom przeszkadzać, SD i UH używa się tam na pewno rzadziej niż na pvp, tu nie ograniczają się one do strzelania w potwory czy leczenia przyjaciół na expach.
__________________
Zasady miej w duszy, układy ich darem
ściany mają uszy w gadce, życie umiarem
Seku88 jest nieaktywny  
Stare 17-12-12, 17:16   #36
Slythia
 
Avatar Slythia
 
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
Domyślnie

Cytat:
Napisał Seku88 Zobacz post
Te słabsze SD zostało by dla nekro. Sugerujesz że runy które wytwarzają elementaliści mogły by być używane tylko przez nich ? Myślę że większości by to nie przeszkadzało bo używają ich głównie magowie którzy przeważnie to ele, najgorzej by mieli ci którzy co wybrali subprofesje alchemika. Ale skoro już drążymy ten temat to czemu alchemicy nie powinni mieć na wyłączność bobmb czy niektórych mikstur? Nie dziwie się że nikt nie chce ograniczać pocisków żywiołu, popsuło by to w pewnym stopniu grę, no ale jak już dążycie do takich stereotypów to elementalista jako władca żywiołów też powinien mieć jakieś pośiski których może używać tylko on, dla mnie nie ma w tym nic dziwnego.

Na serwerze non pvp nie będzie to ludziom przeszkadzać, SD i UH używa się tam na pewno rzadziej niż na pvp, tu nie ograniczają się one do strzelania w potwory czy leczenia przyjaciół na expach.
Wyjaśnię.

Obecnie posiadamy dwie klasy pocisków. Do pierwszej należą wszystkie żywiołowe (lód, ziemia, ogień i energia), świętość oraz słabsza śmierć. Te pociski biją za tyle samo dlatego nie zdecydowaliśmy się w jakikolwiek sposób je ograniczać.

Pocisk śmierci (a'la tibijskie sd) jest o wiele silniejszy, z tego powodu został ograniczony wraz z leczeniem innych najsilniejszą runą leczącą. Jeśli wprowadzimy analogiczne pociski*żywiołowe, święte czy silniejszą wersję bomby to wówczas dostaną one ograniczenia ze względu na profesję. Obecnie wprowadzanie dodatkowych wymagań stworzyłoby dziwną asymetrię.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym...
– Że co?
– Ślimaki winniczki w marchewce!
Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
Slythia jest nieaktywny  
Stare 18-12-12, 18:19   #37
Seku88
 
Avatar Seku88
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: z internetu
Postów: 45
Domyślnie

Więc sama sobie odpowiedziałaś czemu z jakiś dziwnych względów nikt nie chce tych ograniczeń. Mag duchowny jako defensywna postać nie ma nic co by sprawiało że ma lepszą defensywę od nekro. (jak już wcześniej wspominałem po za leczeniem które nekro ma zastąpione runami) Leczenie innych ihem po 800 też jest przesadzone.Mag duchowny z defensywnych czasów ma chyba tylko lepsze leczenie, nic po za tym.
__________________
Zasady miej w duszy, układy ich darem
ściany mają uszy w gadce, życie umiarem
Seku88 jest nieaktywny  
Stare 18-12-12, 19:28   #38
makmej
 
Avatar makmej
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Koszalin
Postów: 484
Domyślnie

Ale jeśli taki mag nekro zapomni ihów, lub mu się skończą to koniec, a z kolei duchowny może leczyć dopóki ma manasy. Dodatkowo duchowny ma leczenie grupowe? Ihem podczas biegu nie trafisz nikogo, z kolei z tego zawsze. Dobrze użyty ten czar jest bardzo przydatny.
__________________
22:26 Pawel: Albo tak: ‡ Jestem drwalem i jestem SPOKO! ‡
makmej jest nieaktywny  
Stare 18-12-12, 23:09   #39
Uiop
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
Domyślnie

Poza dodaniem buffów, proponuję również usunięcie ihów(jak ktoś bardzo chce leczyć niech używa na kimś butelki) lub znaczne osłabienie ich siły(conajmniej 40%). Przydałby się również czar, zarezerwowany dla maga duchownego, działający jak masowe leczenie, leczący jednak tylko i wyłącznie członków drużyny(musiałby jednak wymagać wysokiego poziomu, 80+, żeby uniknąć noobcharów leczących swoich kolegów w trakcie bitwy). Zmieniłoby to rolę maga duchownego w potyczkach pvp.

Ostatnio edytowane przez Uiop ; 18-12-12 o 23:41
Uiop jest nieaktywny  
Stare 19-12-12, 00:33   #40
Kajtek
 
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 53
Domyślnie

Cytat:
Napisał Uiop Zobacz post
Poza dodaniem buffów, proponuję również usunięcie ihów(jak ktoś bardzo chce leczyć niech używa na kimś butelki) lub znaczne osłabienie ich siły(conajmniej 40%). Przydałby się również czar, zarezerwowany dla maga duchownego, działający jak masowe leczenie, leczący jednak tylko i wyłącznie członków drużyny(musiałby jednak wymagać wysokiego poziomu, 80+, żeby uniknąć noobcharów leczących swoich kolegów w trakcie bitwy). Zmieniłoby to rolę maga duchownego w potyczkach pvp.
Gram magiem necro i stwierdzam, że to jest dobre :)
Kajtek jest nieaktywny  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:08.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin