Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17-11-12, 13:32 | #1 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Skąd: Nigeria
Postów: 10
|
Bonusy do broni
Ostatnio wpadłem na pomysł stworzenia w altaronie możliwości posiadania unikatowej broni. Item który byłby, tak jak pisałem, unikatowy posiadałby bonusy typu:
zwiększenie szansy na cios krytyczny lub zwiększona prędkość ataku(te dwa bonusy opisze później). Poza tym ta broń miałaby więcej ataku niż zwykła. Broń dystansowa zaś miałaby również krytyki ale poza tym mogłaby mieć większą celność oraz zasięg. Jak moglibyśmy zdobyć naszą unikatową broń? Wypadałaby ona ze zwykłych potworów, tyle że szansa na jej zlocenia byłaby bardzo bardzo mała, wręcz znikoma. Chodzi mi o to by nie było możliwości łatwego kupienia takiej broni i byłaby ona bardzo kosztowna. Można by wprowadzić również unikatowe uzbrojenie ale nie odrazu, jeśli bronie się sprawdzą to wtedy można by nad tym pomyśleć Co do broni proponuję aby ulepszanie ich zwojami czy kostką nie dawało tylko większych obrażeń, ale i inne bonusy takie jak u broni unikatowych ale o wiele mniejsze. Ciosy krytyczne Każdy wojownik oraz łucznik miałby jakiś początkowy % na trafienie krytyczne które wzrastałoby ze skillem, u wojów 2h szansa na kryta byłaby większa. Co do kwestii wizualnej, napewno graliście na otsie w którym były ciosy krytyczne, nad postacią pisało wtedy CRITICAL. Taki sposób byłby o wiele prostszy ale ja proponuje nie iść na skróty i gdybyśmy walneli krytyka to na naszym celu byłaby animacja rozbrygającej się krwi, coś podobnego do tej kiedy sparujemy cios. Ciosy krytyczne obejmowałyby również czary aby magowie nie czuli się skrzywdzeni przez los i nie płakali na forum. Cios krytyczny zadawałby o 300% większe obrażenia u wojów 2h, 250% u wojów 1h i łuczników, a 200 % u magów. Szanse na krytyka i prędkość ataku moglibyśmy zwiększyć również dzięki miksturom. Prędkość ataku To może zajeżdżać otsami 999999x exp, lecz bonus jaki proponuję zwiększałby naszą częstotliwość ataku o max. 25%. Mogowie mieliby zmniejszony exhaust o max. 15%. Proponuję również aby niektóre bronie zmniejszałyby prędkość ataku lub szanse na krytyka. Mam nadzieję, że wszystkim spodoba się mój pomysł. Napiszcie co sądzicie. Ostatnio edytowane przez Slythia ; 13-04-13 o 10:44 |
17-11-12, 14:24 | #2 | |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Cytat:
U magów myślę, że ta sama zasada. Niech komuś wejdzie crit z SD albo nutek. Wombo combo, nawet nie wiesz co Cię rozjechało. Exhausty i szybkość ataku to nawet nie mówię, bo nie bardzo rozumiem sens tego. Brzmi przerażająco w połączeniu z obrażenia krytycznymi. |
|
17-11-12, 16:06 | #3 | ||
Zarejestrowany: Lut 2012
Postów: 36
|
Cytat:
Cytat:
|
||
17-11-12, 17:11 | #4 | |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Skąd: Nigeria
Postów: 10
|
to nie musi być 300% może troszkę przesadziłem z liczbami
Cytat:
z bronią unikatową Magowi mieliby max 2-3% na cios krytyczny |
|
17-11-12, 17:17 | #5 |
Zarejestrowany: Paz 2011
Postów: 81
|
Mi tam sie ten pomysl podoba w koncu to jakies urozmaicenie do gry
|
17-11-12, 17:51 | #6 | |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Bielsko-Biała
Postów: 185
|
Cytat:
Dlaczego magi mają mieć krytyczne obrażenia?.. Co do zmiany tempa ataku , zły pomysł..
__________________
Sucess is my only motherfucking option, failure's not. |
|
17-11-12, 18:36 | #7 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Skąd: Elbląg
Postów: 232
|
właśnie, magia zawsze trafia, zadaje spore dmg, ale te dmg jest też stałe.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|