Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-09, 19:47 | #1 |
Rozmówki ze stałymi mieszkańcami
Ponieważ niektórzy z Was są naprawdę zniecierpliwieni (...), pragniemy zaprezentować Wam krótką ściągawkę z naszych dotychczasowych rozmów ze stałymi bywalcami świata Altaronu, a zrobimy to na przykładzie wyspy Anan z Archipelagu Licor.
Ostatnio zarówno w Tibii jak i na OTSach trwa renesans jeśli chodzi o interakcję z NPC. Jak zrobiliśmy to my? -> Wszystkie rozmowy są prowadzone na kanale. Może to i dziwne, rozmawiać z NPC telepatycznie, jednak Tibia do niedawna była jedyną grą, w której z 1 NPC mogła rozmawiać na raz maksymalnie 1 osoba. Często postaci będą miały bardzo dużo do powiedzenia, co spowodowałoby ściany tekstu w oknie gry, a gracze nie zawsze zdążyliby przeczytać, poganiani przez innych, stojących w kolejce. Bibliotekarz Jerzy z chęcią podzieli się swoją obszerną wiedzą na temat każdej z ksiąg. -> Słowa-klucze. Musicie pamiętać, że opieramy się na Tibii nie tylko dlatego, że widzimy ogromny potencjał i łatwość edycji tej gry, ale również pamiętamy stare dobre czasy oraz rzeczy, które od zawsze sprawują się dobrze. Starszy Pan Zbigniew jest bardzo otwarty i uprzejmy - nie zapomnij się grzecznie pożegnać! -> Zawody postaci napotkanych na Archipelagu Licor. Żeby ułatwić nowym graczom znalezienie odpowiedniego sprzedawcę lub rozwiać wątpliwości co do jego przeznaczenia, każdy ze stałych mieszkańców jest przedstawiony razem ze swym przydomkiem, którym często jest zawód. Starym wyjadaczom się to pewnie nie spodoba, dlatego od razu po opuszczeniu Archipelagu Licor wszystko wróci do normy. Zarządca Gajusz z pewnością przygotuje Cię do przejścia na stały ląd w ramach pomocy królestwu Altaronu, a być może nawet udzieli pozwolenia na opuszczenie Ananu. -> Życiorysy. Każdy z NPC ma własną historię. Często błahą - ot, syn cieśli odziedziczył interes po ojcu. Czasami jednak historia jest bardzo ciekawa i może Ci się przydać w udobruchaniu danej osoby, rozwiązaniu zagadki, czy też zawarciu znajomości. Inni w ogóle nie podzielą się z Tobą swą historią, lub poczekają aż zasłużysz sobie na to. Samotna Zielarka Lidia z pewnością tak łatwo nie ujawni swych sekretów. -> Handel. Kilka słów: zostaliśmy przy klasycznym handlu. Nie ma żadnych wyskakujących okienek, żadnego męczeństwa z wybieraniem z listy potrzebnego przedmiotu, wracamy do korzeni. Oczywiście często ludzie, których spotkacie na swojej drodze odpowiedzą na inne pytania, a na inne unikną odpowiedzi. Jesteście jednak już przygotowani na to, co Was czeka. Czekajcie na następne informacje! Pozdrowienia, Zespół Projektu Altaron Ostatnio edytowane przez Tron ; 23-12-11 o 13:18. |
Administrator
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 244
|
17-10-09, 22:01 | #2 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 5
|
Coś na co czekałem, to znaczy więcej zdjęć :D
Fajny art, mam nadzieję, że nie będzie ich już zbyt wiele. Bo wolę sam wszystko sprawdzić jak już Altaron ruszy ;) |
17-10-09, 22:28 | #3 |
Fajowo :D
Podoba mi się to "[...]wszyscy wołają mnie tu Zbigniew, a starzy przyjaciele nawet Zbysiu." xD I cóż to za strój Trav'a?
__________________
To mówiłem ja, Selbo. |
|
18-10-09, 00:05 | #4 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 5
|
Dziękujemy :)
|
18-10-09, 03:36 | #5 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.
Postów: 6
|
Yes, yes, yes.
Oby taka częstotliwość ukazywania się nowych informacji pozostała do startu :rolleyes: W sumie tego się spodziewałem na temat NPC, nic nowego raczej, ale ważne, że jest coś. Dobrze by było jakby było mało fabuły w "Aktualnościach", albo coś w stylu Genezis albo nic. ;) "Zbysiu" - "tarza się po podłodze ze śmiechu". Sam w zasadzie nie wiem czy to głupie czy śmieszne xd |
18-10-09, 08:42 | #6 |
Pomocny
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
|
ownd, pan Zbigniew. Mahahah, Bibliotekarz Jerzy. Zielarka lidia,niemoge.
Usuńcie te przedrostki typu ,,zarządca" ,,Bibliotekarz" etc., bo naprawdę durno wyglądają. Założę się, że Nieśmiertelny Lord Imperator, Cesarz, Król wszystkich, Władca Potężnego Gryfa, itd., itd., będzie nazywał się Mietek. Na pewno. Zapamiętajcie moje słowa. I taam, nic ciekawego w sumie. Stwierdzacie Rzeczy Oczywiste, choć miło zobaczyć coś z gry, które nie jest flmikiem sprzed 2-3 lat. Nie pogardziłbym, gdybyście pokazali mapę świata, lub przynajmniej spis frakcji i ogólny opis sytuacji międzynarodowej na świecie. Mam nadzieję, że każdy NPC będzie odrębną postacią, o innym charakterze i o własnej inwidualności. I boże, strzeż nas przed dialogami w typie tego zdzisiowego. |
18-10-09, 09:44 | #7 |
Super Moderator
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 347
|
@Góra
Nie czytasz uważnie. Przecie napisano że przedrostki przed imionami są jedynie na Archipelagu (rooku) a na kontynencie już jest normalnie. @Obles Nowa grafika stroju GMa. |
18-10-09, 10:05 | #8 |
Administrator
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 244
|
Irwin, dla niektórych może nie być oczywisty system rozmów z NPC (wiele osób naraz) albo to, że rezygnujemy z tego siarskiego okienka "trade", które CIPom w ogóle nie wyszło.
Świat Archipelagu ma kilka naprawdę dziwnych osób, jeśli chodzi o charakter, a im dalej w las, tym więcej drzew :p Tak to jest, gdy się wymyśla ~180tego NPC, który musi mieć własny charakter, oddzielną historię i jeszcze spełniać technicznie swoje funkcje mogą się wytworzyć ludzie, których dialogi uznacie za śmieszne, głupie, nieciekawe, ciekawe, błazeńskie itp. itd. |
18-10-09, 14:00 | #9 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Kościan
Postów: 5
|
Fajnie fajnie, nie będę na nic narzekał, bo nie chce mi sie ;P.
A tak na serio nie mam na co, jestem zadowolony. down@ Łau ale fajno :D Ostatnio edytowane przez Tomek ; 18-10-09 o 14:28 |
18-10-09, 14:19 | #10 |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 6
|
Ludziki drogie, niektóre dialgi będą śmieszne, inne zabawne, jeszcze inne denne a następne tak zawiłe że nawet sam autor nie wie o czym NPC mówic.
Takie jest życie, nie wszyscy mówią tak samo. I nie wszyscy mówią ciekawie. Altaron ma być RPG czyli odgrywanie ról. Gra w życie w świecie fantasy. Gdzie każdy z was będzie mógł spotkać smoka. Porozmawiać z hersztem orków i jak się uda wyjść z tej rozmowy z głową na karku. |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|