Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
28-04-11, 07:08 | #1 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 75
|
Ograniczenie maksymalnego poziomu doświadczenia.
Witajcie,
Altaron jest z założenia RPG, grą drużynową, nastawiona na fabułę. Natomiast zawsze znajdzie się jakiś kilku graczy którzy zaczną powergaming, a potem założą gildię i PA na całym świecie. Moim zdaniem zdobywanie poziomu bez końca jest błe, esencją Altaronu powinno być PvP i fabuła. Dlatego mam konkretną propozycję - ograniczyć maksymalny poziom tak, jak na przykład w World of Warcraft - z kilkoma różnicami:
Co to nam da?
Mam nadzieję, że przemyślicie moją propozycję. Wiem że na tym forum jest zajob i bałagan grzecznie mówiąc, ale liczę że chwilę poświęcicie. ;) Ostatnio edytowane przez Tron ; 27-11-11 o 13:07 |
28-04-11, 07:26 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 1
|
Lol jestem na duze nie niekazdy lubi robic misje ...
wiec jak ty nielubisz expic zmien server czy idz na reala wlasnie tutaj chodzi o bycie pro...150 lvl wiec jestem na nie |
28-04-11, 07:56 | #3 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
LOL a o co chodzi w RPG???? wbij wysoki lvl to bedziesz koksił a nie 150 i stop
|
28-04-11, 08:14 | #4 | |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
Cytat:
@Temat Ja uważam, ze to dobry pomysł, wtedy napewno gracze nie skupią się na jak najszybszym zdobywaniu doswiadczenia (o co napewno nie chodzi w rpg), tylko beda starac sie ulepszac umiejetnosci, ekwipunek, odkrywac swiat, nowe misje, oczywiscie moga tez walczyc pvp :) Moznaby takze wprowadzic jakis system bossow, na ktore sie chodzi grupami i mozna zdobyc jakies unikalne przedmioty. To jest tylko moje zdanie, dlatego NIE KAŻDY musi sie z nim zgadzac. |
|
28-04-11, 08:32 | #5 | |
Zarejestrowany: Lut 2011
Postów: 3
|
Cytat:
Jak już zrozumiałem to doszłem do wniosku, że albo jesteś koljnym 12 latkiem, które na gwiazdkę dostał komputer i od tej pory od niego nie odchodzi przez co nie opanowałeś umiejętności czytania ze zrozumieniem(chyba nie zrozumiałeś co napisał przedmówca), pisania(kompletny brak składni w twoim poście), oraz masz problemy z interpretacją(nie zrozumiałeśco ten serwer miał osiągnąć), albo po prostu pomyliłeś forum/grę. Wracając do tematu nie jestem na nie ani na tak. Jest to nowy pomysł nad którego skutkami się nie zastanawiałem. Normalnie byłbym na nie ale koledzy wyżej udowodnili, że to nienajgorszy pomysł. |
|
28-04-11, 09:18 | #6 | |
Pomocny
Zarejestrowany: Sie 2010
Postów: 11
|
Cytat:
Pomysł świetny, jestem bardzo na tak! Jak dla mnie, to można by było wprowadzić mnożnik 0 nawet przed 150 poziomem. Sami Twórcy mówili, że w grze chodzi bardziej o wspólne wyprawy niż expienie solo, więc nie rozumiem po co aż tak duży poziom. Myślę, że można by było skończyć nawet na 100. A Panów chętnych do expienia non stop miesiącami (swoją drogą, bardzo kreatywne zajęcie) zapraszamy na inny serwer, z Kolegą Adiif1 na przedzie. |
|
28-04-11, 09:29 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 6
|
Jestem całkowicie na tak. Wyrównanie szans sprawi, że serwer będzie bardziej przyjazny dla nowych, a bezsensowny wyścig szczurów zastąpi RPG.
|
28-04-11, 10:08 | #8 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 75
|
|
28-04-11, 10:31 | #9 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 3
|
on ma racje zmień server!...
Ostatnio edytowane przez dawidek9117 ; 28-04-11 o 10:32 Powód: a czemu nie? |
28-04-11, 11:07 | #10 |
Nie uśmiecha mi się (czysto teorytycznie) siedzieć na tyłu z max lvlem i bicie potworków dla samego loota... W końcu ktoś kiedyś wbije ten naj. lvl i co dalej? Questy? Questy też się kiedyś kończą, postać się nie rozwija tylko stoi w miejscu.jestem niestety na nie.
|
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|