Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12-08-11, 21:55 | #1 |
Pomocny
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
|
Zapomniane potwory, tytani, czempioni rodu.
"Rozpoczął się kolejny szturm Abitańczyków! Strzeżcie się ich przywódcy - potężnego Rdzysława Mocnego!"
"Uważajcie na gościńcach! Machariasz Młodszy znów poluje na niewinnych podróżnych!" "W jaskiniach na północy po raz kolejny rozbrzmiewa ryk potężnych bestii!" Regularnie, raz na jakiś czas, w różnych zakątkach Altaronu mogłyby pojawiać się (wraz z obstawą) różnorakie, potężne bestie, wielokroć potężniejsze od ich codziennych odpowiedników. Takie potwory, byłyby dużą przeszkodą nawet dla doświadczonych ekip, grożąc im unikalnym, niespotykanym zdolnościom takimi jak np. spowolnienie, paraliż, krwawienie i takim tam (to miałoby uniemożliwić samotnym 100 poziomowcom położenia takowego trupem). Bonus!: Sprawić, by niektóre z tych potworów wędrowały po gościńcach, szukając zwady. MegaBonus!: Stworzyć generator potworów, dający im unikalne zdolności, wygląd/frakcję, loot i imię, tak aby każdy był inny. SuperMegaBonus!: Umożliwić śmiałkom rozmowę z bestiami przed ich anihilacją, tak jak np. w drugiej części znanej serii gier Gothic. Byłyby one wtedy cennymi, unikalnymi NPCtami. Ostatnio edytowane przez Slythia ; 21-07-13 o 15:53 |
12-08-11, 22:00 | #2 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Postów: 6
|
Rydzyk atakuje!
Propozycje, przyznam, są niezłe. |
13-08-11, 00:09 | #3 |
Zarejestrowany: Sie 2011
Postów: 3
|
Niezłe tylko z technicznego punktu widzenia i ograniczeń jęzorka c++ troszku trudne o ile nie możliwe do wykonania.
Ale spróbować warto. |
13-08-11, 08:52 | #4 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Pomysł ciekawy, ale nie jest dla nas czymś nowym. Planujemy wprowadzenie takich stworów w nowym kliencie, choć niekoniecznie w tej formie, jaką przewidział autor.
Niemniej, jeżeli chcesz, możesz rozpisać to szerzej, jak byś widział takie stwory, jaki loot byś przewidywał, czy ich występowanie byłoby określone i na zasadzie respawnu czy pojawia się jak ktoś weźmie zadanie z nim związane? I czy gracz przechodzący tak sobie o, nieświadomy zagrożenia, będzie miał takiego potwora na karku jak ledwie go zobaczy czy trzeba z nim rozmawiać najpierw? |
13-08-11, 13:02 | #5 | |
Pomocny
Zarejestrowany: Paz 2009
Postów: 51
|
Cytat:
- Pojawiałyby się cyklicznie, co jakiś czas w jednym z paru losowo wybranych miejsc. Najlepiej byłoby ustanowić jedną wielką bestię na 2-3 tygodnie. - Zadania nie powinny być związane z potworami, ale mogłyby one dostarczyć nam wyjątkowo cennych, unikalnych informacji. - Rozmowa rozpoczynałaby się, po znalezieniu w polu rażenia stwora, a walka - gdy tą rozmowę w ten czy inny sposób zakończymy. Nie wszystkie potwory mogłyby/chciałyby z nami rozmawiać (np. Głównodowodzący wroga nie miałby ku temu żadnych powodów) -Przed samym stworem, mogłoby pojawić się jego (bezmyślne z samej definicji tibijskiego potwora) sługi, co mogłoby być ostrzeżeniem dla niczego nie spodziewającego się gracza. - Loot z potwora powinien być unikalny - jedyne w swoim rodzaju składniki, cenne receptury, bronie, klucze ponadto pamiętniki, książki itp. Ponadto, łup pojawiałby się w łożu potwora - wiadomo, że smok śpi mając pod sobą parę martwych dziewic i górę złota : P. |
|
13-08-11, 13:27 | #6 | |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Polska
Postów: 144
|
Cytat:
__________________
''Nie jestem jak inni, inni są jak inni wszyscy podobni do siebie, wszyscy winni'' |
|
13-08-11, 13:29 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Białystok
Postów: 637
|
pomysł bardzo ciekawy, byłoby to wieelkie urozmaicenie.a tak wgl czy bedą wprowadzane najazdy Abitanczyków?
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|