Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
12-09-18, 17:47 | #1 |
Zarejestrowany: Wrz 2017
Postów: 288
|
Skille / Siła / Naprawa
Skille na spvp idą zbyt wolno i mówię tu głównie o sile. Mają z tym problem chyba wszystkie profesje.
Powiązane z tym problemem jest problem naprawy pancerzy. Zwracaliśmy uwagę na serwerze testowym wielokrotnie, że w tej chwili osłony psują się zbyt szybko. O ile na początkowych poziomach generuje to duże koszty (naprawa u NPC do tego bardzo droga jak na budżet niskolevelowy) to na levelach 45+ powoduje to uniemożliwienie korzystania ze lepszego setu. Mam obecnie Mosiężny set mocno zniszczony, 67 siły, mam młotki płatnerskie i czar przy czym z tą siła i czym każdorazowe użycie młotka powoduje jego złamanie. Sam nie mam możliwości naprawy. NPC nie naprawi nic ponad STALOWY. Chcąc trenować siłę psuje swój set więc ponoszę dodatkowe koszty na jego naprawę. przy sile poniżej 200 młotki mają nadal dużą szansę na złamanie gdy przy skilu 200 nie łamią się wcale z tym że rozdawanie wiekszości PN w siłę głównie po to aby naprawiać broń wydaje się być marnotrawstwem. Proponuję: Przyśpieszyć przyrost siły i tu były rożne propozycje. - Wzrost siły przy noszeniu mocno obciążonego plecaka, - Szybszy wzrost siły podczas bicia z broni (podobnie jak obecnie ale szybciej) lub zwyczajnie zmniejszyć wymagania dla kolejnych punktów siły Zmniejszyć "psucie się" tarcz i pancerzy Ustalić jednakową szansę na złamanie młotka lub uzależnić ją od zręczności, a od siły % naprawy za jednym użyciem młotka. Poglądowo: 50 siły naprawiamy po x.xx% 100 siły już ze xx% itd. Na niższym poziomie siły możemy już klepać sobie eq przy czym więcej uderzeń dalej zwiększa szanse na złamanie młotka. Obniżyć koszty naprawy u NPC (nieadekwatne do ceny zestawów), dołożenie możliwości naprawy mosiężnego zestawu. Może darmowa naprawa do łuskowego. P.S Dlaczego Młody smok na którym trenowało wielu ludzi ma teraz tak słabą obronę i tak słabo się leczy ? |
15-09-18, 16:16 | #2 |
Lubię placki
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,264
|
Nie zauważyłem tego tematu.
Obecnie testujemy system młotków, poprawki wejda pewnie w poniedziałek na SPVP. Nie planujemy przyspieszać rośnięcia siły, niemniej już od ok. 100 siły naprawianie eq będzie efektywne, a od 120-130 bardzo efektywne (według testów). Może trafiłeś na słabego młodego smoka? |
16-09-18, 08:09 | #3 |
Zarejestrowany: Wrz 2017
Postów: 288
|
Nie to było sprawdzone na kilkunastu Młodych Smokach. Leczą sie zbyt wolno żeby można było na nich trenować.
Teraz wiem do tego, że to było zrobione z premedytacją, ponieważ mapa obok bramy żelaznej została zmieniona tak żeby nie dało się stać z Młodym smokiem w poprzek. Jak tak robicie to wymyślcie sposób w jaki można trenować bo nie zawsze można znaleźć chętnego do treningu. Bo tu całą różnice jaką można osiągnąć pomiędzy postaciami to trening kto poświęci czas i rozda PN później ma jakąś tam przewagę. |
16-09-18, 10:43 | #4 | |
Zarejestrowany: Gru 2016
Postów: 175
|
Cytat:
|
|
16-09-18, 12:44 | #5 |
Zarejestrowany: Wrz 2017
Postów: 288
|
A co to jest 70 siły jak do tej pory aby afektywnie naprawiac trzeba było miec 150+. Na szczescie ma to byc zmienione.
Przy okazji taka propozycja. Może naprawa eq mogłaby skilować. siłę Tak jak łowienie podnosi zręczność? Byłaby to zachęta żeby wyklepać eq innym w ramach treningu. Trzeba by tylko trochę obniżyć zużycie młotków. |
16-09-18, 16:00 | #6 |
Lubię placki
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,264
|
Ciekawy pomysł.
Dajcie jutro znać czy poprawiła się sytuacja z naprawami. W szczególności rycerzy z mosiężnym setem. |
17-09-18, 06:47 | #7 |
Zarejestrowany: Wrz 2017
Postów: 288
|
Siła 88 -> 10% Naprawy 5 młotków. Słabo to wygląda.
Godzina na Oficerach 15% zniszczenia tarczy (stan na wczoraj- nie wiem czy coś było zmieniane ze zużyciem). Możliwość naprawy powinna być możliwa na całym zakresie levelowym. Masz mało siły słabo klepiesz ale szansa na złamanie młotka powinna być niska żeby lub nawet żadna, a klepanie broni powinno zwiększać siłę. W końcu to ciężka praca. Jeżeli na niskiej sile będziemy długo klepać to zwiększymy siłę, a przy niskiej szansie złamania młotka większa ilość prób nadal premiuje posiadanie wiekszej siły. |
17-09-18, 06:51 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 34
|
Jak dla mnie to jest żart że ja magiem co refill muszę szukać wolnego rycerza który mi wyklepie CALE eq bo różnica w dmg jest zauważalna gołym okiem wchodząc na respach i wychodząc z niego dodatkowo to zużycie pojawia się za szybko.
|
17-09-18, 07:21 | #9 | |
Lubię placki
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,264
|
Cytat:
Rozdanie PN z 88 do 107 kosztowało mnie jakieś 99 PNów. Pepeszka, założenie jest takie, że magowie starają się nie brać wszystkiego na klatę - bo nie od tego są. A kiedy nie bierzesz na klatę wszystkich abitańców, to ekwipunek psuje się wolniej. |
|
17-09-18, 08:35 | #10 | |
Cytat:
|
||
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 2 (0 użytkownik(ów) i 2 gości) | |
|
|