Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
Zobacz wyniki ankiety: Czary przyspieszające | |||
Mag hape odes, Palek i wojownik tylko odes | 14 | 36.84% | |
Mag i Palek hape odes,wojownik odes | 7 | 18.42% | |
Tak jak jest teraz | 16 | 42.11% | |
Inne ( jakie rozwiazanie?) | 1 | 2.63% | |
Głosujących: 38. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-12-16, 11:04 | #11 |
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 46
|
Nawet jesli mialoby nie byc to niech rozgrywka nie konczy sie po 2 miesiacach kiedy kazdy bedzie mial 200 lvl.
A to,ze padal na bulke to bylo zwiazane z dmg ktory juz teraz zostal poprawiony wiec nie mow mi,ze teraz tak latwo bedzie padal. Widzisz, masz dwarven ringa czyli upijanie na Ciebie nie dziala, biegasz szybciej niz mag albo tak samo wiec juz na ten moment wygrywasz z nim. Chcesz od czego uciec ropie repito i cie nie widac to samo rycerz. Postacie ktore cos moga wystac maja najszybsza ucieczke a mag ktory jest papierem biegnie na utamo ringu wolniej niz wszyscy i nie ma mozliwosci sie wyleczyc. Dlatego zrozum,ze zmiana tych czarow znaczaco poprawila by wyglad wojny i ogolnej rozgrywki. Prawda jest taka,ze kiedys nie bylo na poczatku tych ropie repito itp i na 50-70 lvlach sie wszyscy bilismy i bylo idealnie |
08-12-16, 11:13 | #12 |
Zarejestrowany: Sty 2014
Postów: 10
|
Już Ci mówiłem że ropie repito skazuje Cię na śmierć i nikt o zdrowych zmysłach go nie używa,
Jesli chodzi o to że mag nie może używać dvarwen ringa to jest ten duży minus dla maga, i dlatego trzeba dodatkowo ogarniac mikstury trzeźwości dla tego nie gram magiem, Mag wygrywa ze zwiadem bo ma parala. Jeśli chodzi o dmg to Mag też dużej wystoi bo ma 20% redukcji obrażeń na utamce więc cały czas palek nie będzie stać dłużej do puki nie będzie miał 3k hp A i co jest najważniejsze bez hape odesa uniemożliwisz exp na dyst zwiadem gdzie poniżej 3 kratek od potwora ma mniejszy dmg, a prędkość stworów na altaronie jest bardzo duża Ostatnio edytowane przez toxic2002 ; 08-12-16 o 11:20 |
08-12-16, 11:26 | #13 |
a nie można magowi z miejsca dać od 8 lvl większą prędkość chodzenia od pozostałych dwóch postaci np. o 10 lvl, tak by zawsze miał przewage tych 10 lvl bez używania czarów przyśpieszania. Wtedy mogło by zostać tak jak jest.
przykład 90 mag będzie biegał tak samo jak 100 zwiadowca bez używania czarów, chyba ze tu jakieś inne progi są ustawione co do prędkości postaci. |
|
08-12-16, 11:31 | #14 |
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 46
|
predkosc potworow zostala zwiekszona bo postacie biegaly za szybko i dlatego sie tym zajeto.
to co mowisz,ze mag wystoi dluzej na utamce to jaki masz problem zalozyc utamo ringa na palku i czekac az ktos cie bedzie manasowal? kazdy kto gral na starej tibii wie,ze te 2 czary poprawily by rozgrywke tylko ci co sie przyzwyczaili do altaronu na ktorym robi sie wszystko szybko, lacznie z wbijaniem lvla tego nie chca bo licza sie dla nich cyferki... prawda jest taka,ze gdyby nie to,ze sami chcemy tego pvp od nowa to administracja gdyby doszla do wniosku,ze to poprawi rozgrywke to po prostu usunela by te czary i wtedy nikt by nie plakal bo wojna bylaby zdecydowanie fajniejsza Mam wrazenie,ze ty na tym palku chcialbys miec zalozone wszystko naraz, ssa,might ringa,utamo ringa, time ringa byle tylko palek mogl wystac kazde combo.. Wlasnie w tym kierunku sa testy zeby zadna z postaci nie byla nie do zabicia |
08-12-16, 11:32 | #15 | |
Zarejestrowany: Sty 2014
Postów: 10
|
Cytat:
|
|
08-12-16, 11:37 | #16 |
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 46
|
I wtedy kolejny czar przyspieszajacy rozgrywke??
Zao wytlumacz mi po co ty chcesz tyle tych czarow na zapierdalanie? w czym to poprawia rozgrywke?? |
08-12-16, 11:43 | #17 | |
Zarejestrowany: Sty 2014
Postów: 10
|
Cytat:
Ale też wiem że zwiadem nie będzie dało się grać bez hape odesa a tak wgl to we wszystkich potworach była zmieniana prędkość żeby były szybsze więc spowolnienie zwiada uniemożliwi mu exp Myśle że prędkość nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę oprócz tego żę trzeba lepiej ogarniać zaznaczanie i leczenie na akcji. |
|
08-12-16, 11:49 | #18 |
raz piszesz że zwiadem nie będzie się dało grać bez hape odes, a potem piszesz że prędkość nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę. Zastanów się albo jedno albo drugie.
|
|
08-12-16, 11:52 | #19 |
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 46
|
Potwory zapewne mozna przywrocic do stanu poprzedniego i wtedy bedziesz mogl chodzic expic bez problemu to 1 a 2 wtedy ten papierowy mag bedzie mial 1 czar wyrozniajacy go z innych postaci.
|
08-12-16, 12:15 | #20 |
Zarejestrowany: Sty 2014
Postów: 10
|
A papierowy zwiad nie będzie miał, do tego nie będzie miał kostelnara ani parala i będzie głównem
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|