Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05-11-14, 06:35 | #1 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 177
|
Lepsza niewidzialność
Witam, chciałbym zaproponować nowy czar dla zwiadowcy nekromanty.
Byłby on lepszą wersją niewidzialności. Za pomocą dużej ilości many (~400?) znikałby on całkowicie na 2-3 sekundy. Nie widzieliby go inni gracze oraz wszystkie potwory, oprócz tych najsilniejszych. Pomogłoby to mu w pvp (atak z zaskoczenia, ucieczka) oraz w pve do ucieczki (większa przeżywalność). Co o tym sądzicie? |
05-11-14, 06:38 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 193
|
nie, slaby pomysl
|
05-11-14, 07:01 | #3 | |
Zarejestrowany: Lut 2014
Postów: 165
|
Od zawsze myślałem nad takim czymś, ale wg. mnie w PVP niewidzialność na max. sekundę i 10-15 sekund CD.
__________________
Cytat:
|
|
05-11-14, 07:11 | #4 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Według mnie spoko, też o tym kiedyś myślałem ^^
|
05-11-14, 12:47 | #5 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 177
|
Jak najbardziej duży CD. żeby nie można było co chwilę znikać. Powinien to być czar służący do ostatecznej ucieczki lub ataku z zasadzki :]
|
06-11-14, 15:47 | #6 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Skąd: z piwnicy
Postów: 138
|
Dobry pomysł, od siebie mogę dodać że postać nie musiałaby (puff) znikać od razu po użyciu czaru, ale byłaby widzialna z odpowiedniej odległości (2-3 kratki?)
__________________
18:47 Anami: prosze o pomoc 18:47 Ostry Wózek: o co chodzi 18:48 Anami: udknąłem tu jak sie idzie na drógom wyspe Ostatnio edytowane przez Uhh ; 06-11-14 o 15:49 Powód: potwory zjadły literkę |
06-11-14, 19:06 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 506
|
raz, dwa, trzy! puff gdzie on zniknął? :D
__________________
Lorem ipsum voluptatis optimis amicorum ludere simul Augusti |
06-11-14, 19:21 | #8 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 254
|
Obawiam się, że całkowita niewidzialność w takich grach jak Altaron może dawać zbyt dużą przewagę. Nawet przez 5 sekund, tyle wystarczy by przelecieć przez szeregi przeciwnika i uciec z pułapki.
|
07-11-14, 06:18 | #9 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 177
|
Dlatego nie 5 sekund, lecz mniej tj. 1~3 sekundy. Do zasadzek akurat (kilki nekromantów nagle się pojawia :D) i do ucieczki nie daje super przewagi, bo dalej można zablokować człowieka, użyć akus bala jak zniknie z oczu itd. A oprócz tego zwiadowca duchowny ma czar Odkrycie.
|
08-02-15, 17:34 | #10 |
Zarejestrowany: Maj 2014
Postów: 4
|
dobry pomysł 4-5sek by było idealnie heh
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|