Handel
Witam!
Chciałbym zaproponować nowy skill - Handel bądź reputację. Polegałby on na tym, że rósłby podczas handlowania (możliwość targowania się o lepszą cenę za sprzedaż/kupno przedmiotów) Lub reputacja - rosłaby znacznie razem z wykonywanymi przez nas misjami co pchnęłoby nałogowych zabójców potworów do wykonywania zadań. Targowanie się - polegałoby ono na powodzeniu lub niepowodzeniu co wyglądałoby mniej więcej tak: -Sprzedam 5 płytowych pancerzy. Po czym wyskakuje nam na środku okienko z ceną proponowaną np 20 srebrników z suwakiem który można przesunąć w prawo zwiększając tym cenę i zatwierdzając przyciskiem OK. Po zatwierdzeniu Npc albo by zgodził się na naszą ofertę albo nie - i automatycznie dałby nam tyle miedziaków ile sam zaproponował (bez możliwości ponownego targowania się - bo można by bylo tak bez konca az do uzyskania wyczekiwanej ceny) Gdy NPC zgodziłby się na naszą zwiększoną cenę np 25 srebrników - automatycznie mielibyśmy więcej pieniędzy oraz nasz skill handlu rósłby o niewielki procent. Oczywiście im większą cenę zaproponowalibyśmy - tym mniejsza szansa, że nasz NPC zgodzi się na nią. Możnaby też zrobić tak, że nasz skill spada o kilka % wraz z niepowodzeniem targowania się. Oczywiście im większy skill Handlowania/Reputacji - tym łatwiej jest wytargować większą cenę za nasz towar, lub za jego kupno. (Wtedy suwak w okienku zmniejszalibyśmy od strony lewej do prawej) Maksymalne podniesienie/obniżenie ceny za towar byłoby to 150% co podlega dyskusji. Co o tym myślicie? :> |
Odpowie ktoś?
|
Za późno na takie zmiany.
|
Na nic nie za późno.
|
Cytat:
|
To ma sens gdy np. jakis towar ma cene x. targujemy sie o 5 srebrnikow.
w przypadku powodzenia cena wynosi x + 5, a w przypadku niepowodzenia x - 5. Od wysokosci skila zalezy % szans na powodzenie. 40 skill w handlu to 40%. |
Reputacja to wg. mnie dobry pomysł jeżeli zależała by np.od wykonywanych zadań, czy naszego zachowania w grze, natomiast targowanie wg. mnie nie ma sensu, jak ktoś nie ma kasy to powinien zmienić styl gry na bardziej dochodowy, a nie zadręczać NPC o parę dodatkowych miedziaków.
|
zza duza by byla kasa. Za jedna itemke dodatkowa kasa, a ja itemek do sprzedania na loocie mam ze 2 bp.
|
Nie wiem czy nie którzy zauważyli ale coraz trudniej zarobic w miarę przyzwoite pieniądze sprzedając itemy graczom, więc takie rozwiązanie jak najbardziej się przyda.
|
Speed po jakiego wyciągasz takie stare tematy???!!! Nudzi ci się? Już dawno nie aktualny a ten musi swoje 3 grosze dodać
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:33. |
Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin