![]() |
Nowy czar dla nekromanty.
Witam mam propozycje dodania czaru dla nekromantów - ciemność(?).
Po użyciu przeciwnikowi jasność ekranu zmieniałaby się na 0% na 3sek(może być mniej/więcej). Podczas trwania czaru gracz mógłby chodzić używać czarów itp po prostu by nic nie widział. |
Nie. Nekromanta i tak już dużo robi.
|
Nie jestem przekonany, co do tego pomysłu. Poza tym jakby to miało działać? Na moby czar byłby bezużyteczny (a więc nie działałby wcale na serwerze non-pvp), a na ludzi działanie punktowe, czy też obszarowe nie miałoby większego sensu, bo wszystko i tak zależałoby tu od ustawienia jasności monitora i jasności w grze (więc dałoby się to oszukać). Do tego dochodzi używanie pochodni, czarów, świecących kamieni, zarówno przez ofiarę czaru jak i przez osoby znajdujące się w jej pobliżu.
No i w ogóle nie wiem czy coś takiego byłoby możliwe do zrobienia :P. Może jakby to działało na zasadzie oszołomienia, upijania postaci czy jakoś podobnie do paraliżu... no, ale to tylko moje zdanie. Pozdrawiam! |
Mówisz, że bezużyteczny na non-pvp, a używasz na zwiadku "Kaleczących sztyletów", szczerze wątpię. Dam Ci argument administracji "nekromanta bije więcej", nie wprowadzą tego. A tak poza tym to i tak głupi pomysł :d.
|
To duchowny ma oślepienie. Widać jak bardzo jest przydatne ;)
|
Cytat:
|
Od razu zróbmy z tego MOBA
|
Nie zamierzamy dodawać do gry czarów, które odbierają jakąkolwiek możliwość obrony się. Pojawiłyby się błędy związane z mapclickami (w ekranie gry); uderzaniem celów za pomocą run, gdy używamy ich z kursorem; leczeniem uhami; używaniem obiektów typu drzwi, itp.
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:13. |
Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin