Zobacz pełną wersję : [wprowadzone] skillowanie.
witam chcial bym powiedziec ze skille dla wojownika ida szybciej niz dla łucznika gdy przy tym łucznik musi zbierac kamienie i itp a wojownik tylko stoi.
Jest troche zły balans postaci
A nie pomyślałeś, że ten serwer, którego twórcy nazywają grą może mieć takie zasady, że wojownikowi skile lecą szybciej niż łucznikowi? Nie wszystko musi być takie jak tibia.
Albo mi się zdaje, albo niedawno była awantura, że łucznikowi wchodzą szybciej....
Balans profesji pod względem szybkości skillowania jest względnie trudny, więc troszkę czasu minie zanim wszystko się ustabilizuje. Troszkę cierpliwości :)
tylko lucznikiem trzeba wiecej sie nameczyc zeby zaczac trening i jeszcze on dluzej trwa ;/
Sama nazwa tematu już razi, przede wszystkim nie skille tylko Umiejętności.
Przecież skill to umiejętność po angielsku, więc na jedno wychodzi -.-
Łucznik może i ciężej trenuje, ale za to bije z dystansu i ma przewagę, że jak jest ograny to ma małe waste na expie.
Dokładnie. Tutaj gra opiera się bardziej na wykonywaniu zadań. Bilans robi się więc zapewne tak, żeby wyrównać szansę na ich wykonanie. Zobacz, ile trzeba się natrenować wojownikiem, żeby przynieść komuś np. Głowę cyklopa. Dla łucznika to nie jest za duży problem,no to Rycerz w zamian został obdarowany łatwiejszym trenowaniem :D Takie jest moje zdanie.
Przecież skill to umiejętność po angielsku, więc na jedno wychodzi -.-
A czy forum jest po Angielsku, może gra?
Proponuję chwilę poczytać opinie innych i zaznajomić się z systemem punktów nauki i specyfikacją profesji. Dużo na ten temat znajdziesz w odpowiednim temacie w poradnikach. Jak ktoś napisał, niedawno inna osoba pisała zupełnie odwrotne tezy. Trudno w takim rozgardiaszu cokolwiek uporządkować, dlatego wszelkie takie dane porównuję sobie z danymi nt. postaci i z opiniami graczy, którzy mają już coś więcej na ten temat do powiedzenia.
Chciałbym zauważyć, że wojownik musi rozwijać dwie lub nawet trzy umiejętności - walkę bronią jednoręczną, dwuręczną i obronę. Łucznik polega głównie na umiejętności walki na dystans. Rozdzielenie punktów nauki na 2 lub 3 istotne umiejętności dla wojownika to nie to samo co rozdanie ich na samą walkę na dystans (nie mówię, że tak jest non stop, ale nie sądzę by ktokolwiek na niskich poziomach wydawał PNy na cokolwiek poza głównymi zdolnościami).
Zamykam temat.