Medalikarz
22-12-18, 17:40
Mam 179 poziom zręczności, po zmianach w dualu by wyrównać dmg musze poświęcić 2 tyle czasu na wbijanie zręczności by mieć ten sam dmg co 2h gdzie:
2h ma lepsze potki
2h ma lepsze rybki
2h działają wszystkie spelle
2h ma bronie co 5 czy tam 10 lvl
2h ulepsza 1ną, a nie 2 bronie
I mówienie dodaj pny do zręki to 2h nie musi dodawać, a jeden skill to 40 pn co daje 2 tygodnie robienia dziennych zadań na jeden skill.
Mówicie to się przeskilluj, albo graj 1h
Każdy 1h z tarczą to duch ele, ani jeden nie ma sensu na endgame poza duch ele. Ubliście kolejną scieżkę rozwoju. I co będziecie sie chwalić 3 klasami 4 odprofesjami to uświadomcie ludzi że część jest nie grywalna(ele alchemicy w większości).
Tak samo PVP rycerz 2h czy dual nie mają szans uciec ani ubić maga aktualnie, przez chenglogiem bylo jasne mag se bije do upadlego rycerz ucieka bo sensu nie ma, teraz rycek wylancza neta ^^
a Teraz cyferki:
exp na mysmeniach przed 130 lvl robiłem 450k bez, oraz na bonusie i dochodziłem do 630k na bonusie
aktualnie 134 lvl robię 360k bez i do 450 dochodzi z bonusem.
Spadek DMG spowodował że nie idzie ubić 8 mysmenii na moim poziomie, ubicie topornika abi to 2x odes rago, mysmeni musze do 2x krecic sie extra co spowodowało spadek i to znaczny spadek rofitu z potworów które były preferowane pod moją profesje.
Cyferki ciąg dalszy:
Wbicie od 1 do 179 zręczności zajmie +/- tyle samo czasu co wbicie 180 do 191, gdzie gram 3 miesiące i dużo łowie i pale krewetek.
Gdzie co musi zrobić rycerz 2h? Postawić postać pod DP i skillować kijkiem siłę oraz 2h, a dual? Przepalać krewetki więc poswięcać $$$ której nie ma na eq czy łowić ryby, obie te czynności to absorbują gracza i wymuszają bycie przed monitorem, a nie pozostawienie postaci na afku.
Dalej?
Test czarów:
Dual vs 1h vs 2h
rzut bronią
2h>1h>dual
finto
2h>1h>dual
graata (sam dmg czaru)
2h>1h>dual
dodatkowy cios
2h>1h>dual
magiczne cięcie
(po updatem)
2h>dual>1h
(przed updatem)
dual>2h>1h
Podsumowanie:
Spelle dają śmieszny dmg, dorwanie 2 broni dobrych dla nowego graniczy z cudem
Złota katana,Zaibatsu i smoczy tasak dla duala tracą sens, wogóle po co bronie dual po 20lvl teraz?
Jedyna sensowna profesja wojownika to tylko duch ele na 1h oraz możliwe że 2h na nekro-(ele/alch) nic innego nie jest przyszłościowe
PVP: Przyspiesznie maga na serverze magów gdzie magowie rządzą w pvp dla wszelkich rycerzy nie duchów to brak szansy ucieczki, a podczas trapa zero szans by zrobić cokolwiek.
PVP: Czemu zwiadowca oraz mag jako profesje dystansowe, robiące większy dmg niż wojownik mają być szybsze niż postać która musi podejść by zrobić dmg, oraz często gonić za uciekającym wrogiem spamując rzutem bronią, gdzie łucznik użyje skradania, a mag idąc wybija wszystko z runek obszarowych dobijając pociskami i spellami.
2h ma lepsze potki
2h ma lepsze rybki
2h działają wszystkie spelle
2h ma bronie co 5 czy tam 10 lvl
2h ulepsza 1ną, a nie 2 bronie
I mówienie dodaj pny do zręki to 2h nie musi dodawać, a jeden skill to 40 pn co daje 2 tygodnie robienia dziennych zadań na jeden skill.
Mówicie to się przeskilluj, albo graj 1h
Każdy 1h z tarczą to duch ele, ani jeden nie ma sensu na endgame poza duch ele. Ubliście kolejną scieżkę rozwoju. I co będziecie sie chwalić 3 klasami 4 odprofesjami to uświadomcie ludzi że część jest nie grywalna(ele alchemicy w większości).
Tak samo PVP rycerz 2h czy dual nie mają szans uciec ani ubić maga aktualnie, przez chenglogiem bylo jasne mag se bije do upadlego rycerz ucieka bo sensu nie ma, teraz rycek wylancza neta ^^
a Teraz cyferki:
exp na mysmeniach przed 130 lvl robiłem 450k bez, oraz na bonusie i dochodziłem do 630k na bonusie
aktualnie 134 lvl robię 360k bez i do 450 dochodzi z bonusem.
Spadek DMG spowodował że nie idzie ubić 8 mysmenii na moim poziomie, ubicie topornika abi to 2x odes rago, mysmeni musze do 2x krecic sie extra co spowodowało spadek i to znaczny spadek rofitu z potworów które były preferowane pod moją profesje.
Cyferki ciąg dalszy:
Wbicie od 1 do 179 zręczności zajmie +/- tyle samo czasu co wbicie 180 do 191, gdzie gram 3 miesiące i dużo łowie i pale krewetek.
Gdzie co musi zrobić rycerz 2h? Postawić postać pod DP i skillować kijkiem siłę oraz 2h, a dual? Przepalać krewetki więc poswięcać $$$ której nie ma na eq czy łowić ryby, obie te czynności to absorbują gracza i wymuszają bycie przed monitorem, a nie pozostawienie postaci na afku.
Dalej?
Test czarów:
Dual vs 1h vs 2h
rzut bronią
2h>1h>dual
finto
2h>1h>dual
graata (sam dmg czaru)
2h>1h>dual
dodatkowy cios
2h>1h>dual
magiczne cięcie
(po updatem)
2h>dual>1h
(przed updatem)
dual>2h>1h
Podsumowanie:
Spelle dają śmieszny dmg, dorwanie 2 broni dobrych dla nowego graniczy z cudem
Złota katana,Zaibatsu i smoczy tasak dla duala tracą sens, wogóle po co bronie dual po 20lvl teraz?
Jedyna sensowna profesja wojownika to tylko duch ele na 1h oraz możliwe że 2h na nekro-(ele/alch) nic innego nie jest przyszłościowe
PVP: Przyspiesznie maga na serverze magów gdzie magowie rządzą w pvp dla wszelkich rycerzy nie duchów to brak szansy ucieczki, a podczas trapa zero szans by zrobić cokolwiek.
PVP: Czemu zwiadowca oraz mag jako profesje dystansowe, robiące większy dmg niż wojownik mają być szybsze niż postać która musi podejść by zrobić dmg, oraz często gonić za uciekającym wrogiem spamując rzutem bronią, gdzie łucznik użyje skradania, a mag idąc wybija wszystko z runek obszarowych dobijając pociskami i spellami.