Zobacz pełną wersję : resp legionistow niedomaga :/
witam panie altrel, czy moglbys odrobine przyspieszyc resp legionistow na klasztorze? nekromanci dostali fajne miejsce do expienia na swoim klasztorze, a nasz klasztor duchownych nie wyrespia od dwoch osob :/
Ja jestem za przywróceniem starego czasu odrodzenia, tego z wyjścia respa ;)
http://i.imgur.com/N9JaHLH.jpg?1
Bez bonusa, dojechaliśmy do większej liczby :)
To co Pan pisze nie jest do końca prawdą, osoby zdobywające doświadczenie na klasztorze po stronie nekromantów na serwerze pvp biją również Proroków i Wybawców, biegają po znacznie większym terenie. Jeżeli Pan z kolegą również pójdzie na Upiorzyce/Tyra to z respawnem nie będzie żadnego problemu.
Warto tam dodać Panie Altrelu, że osoby zdobywające doświadczenie na klasztorze po stronie nekromantów nigdy nie wyjdą stamtąd z profitem lol, a exp nawet w połowie nie jest taki sam co u duchownych lol.
Warto tam dodać Panie Altrelu jeszcze, że osoby zdobywające doświadczenie na klasztorze po stronie nekromantów nie mogą bić potworków tam występujących ze swojego głównego żywiołu - mroku, lol.
Warto tam dodać Panie Altrelu jeszcze, że osoby zdobywające doświadczenie na klasztorze po stronie nekromantów nie mogą wziąc duchownego maga, który będzie ich leczył za 2 tysiące, lol
Warto tam dodać Panie Altrelu, że nekromanci mają jeszcze zajebisty bonus z żywiołów czyli aż 92.5% i ich hity są bardzo przeogromne, lol
Proszę Pana, jedno proste słowo - logika. Jeżeli coś jest martwe, mrok takiego bytu nie skrzywdzi. Obrażenia Dugionitów są znacznie mniejsze, więc i wymagane leczenie jest mniejsze. Obrażenia Cmentarników są dużo większe, więc Gracz musi się dużo lepiej leczyć. Tak jak nekromanta w pvp bije dużo, a duchowny leczy się dużo, tak potwory w klasztorze są stworzone na tych samych zasadach.
Czy ta logika wytłumaczy mi czemu najwięcej osiągam tam 700k/h w bardzo dobrej drużynie oraz czemu zawsze mamy waste i to spore?
Łupy jak i mechanika zadań, o którą Pan pytał dziś w zgłoszeniu są pytaniami do osób, które tworzyły południowe rubieże, a których w projekcie już nie ma, ja odpowiadam Panu z poziomu fabularnego.
Klasztor nekromantów jest expowiskiem dla wysokopoziomowych graczy, a raczej byłby, gdyby wprowadzono jakieś zmiany na które liczylismy w updacie, który miał być w październiku. Jak wiemy tych expowisk zbyt wiele nie mamy, a z wybawców i proroków można zdobyć całkiem fajne przedmioty, dlatego jest jakaś motywacja do teamhuntów tam, ale są one obecnie na tyle nieopłacalne, że nie ma mowy o expieniu tam. W przeciwienstwie do klasztoru duchownych, gdzie z tego co widzę kręcą fajne expy.
Czy na logikę tak powinno być?
W ostatnim czasie expilem tam sporo ba klasztorze nekro solo exp nie jezt powalający 1,2kk na 2 aurach i bonusie -niby moze byc ale wychodze tam z wastem na 5-10t :( exp bylby fajny jakby sie chociaz na 0 wychodzilo. Team hunty to tam porazka exp po 600-800 k i ogromny waste :) zrobcie cos z tym :)
Jeżeli Pan z kolegą również pójdzie na Upiorzyce/Tyra to z respawnem nie będzie żadnego problemu.
nie oplaca sie bic upiorzyc we dwie osoby, bo nie sa ani troche zbalansowane, a wieksza ekipa jedynie mozna pojsc zdropic na farcie orla lub posepny topor, gdzie exp/h bedzie smieszny