Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 07-05-11, 19:15   #1
szef
 
Avatar szef
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 1
Domyślnie Pomysł na temat skill mlvl

Witam
NO ja mam taki pomysł w bo w większości gier mmorpg dostaje się po wbiciu właśnie jakieś punkty i gdy się umrze to ich się nie traci to dlaczego nie wprowadzić tego tutaj .

Bo ile razy jak przeglądam forum piszą gracze że 5% mlvl wchodzi mu na 80 manasów i ziomek pisze mu że gra polega na wbijaniu pn też tak uważam ale czarodziej to taka profesja że często nim się umiera i łucznik ma tak samo więc a co będzie na większych skilach to idzie się wieszać i punkty pn są zmarnowane dlatego dochodzę do wniosku że po dedzie skille powiny nie ulec zmianie albo redukować się w małej ilości np 10-20%

Więc apeluje do administracji oraz do was gracze żebyście pomyśleli i wypowiedzieli się o tym pomyśle

Ostatnio edytowane przez Slythia ; 24-11-11 o 11:24
szef jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 20:15   #2
Flash
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
Domyślnie

Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.
Flash jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 21:03   #3
Acolt
 
Avatar Acolt
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Katowice
Postów: 35
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Acolt
Domyślnie

Cytat:
Napisał Flash Zobacz post
... ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla...
Coś ci sie kolego miesza. PN nie dodaje "do pełnego". Wiele razy miałem tak, że wbiłem skilla(a więc do następnego 100%) i dodawałem przez PN i nie dość, ze mi dodało jeden skill to jeszcze 90% kolejnego miałem. Co łatwo policzyć dostałem 190% za PN...

A pomysł ze stratą rzędu 10-20% jest spoko, chociaż fajnie by było gdyby nie spadało w ogóle(w końcu to nie tibia)...
Acolt jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 21:10   #4
szef
 
Avatar szef
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 1
Domyślnie

Cytat:
Napisał Flash Zobacz post
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór.
Co ty mówisz chłopie każda klasa ma problem z tym ... ale musi coś spadać bo to by nie miało sensu . Ale można by było zrobić jak jakaś protekcja w tibi brzmiało to błogosławieństwo na zabójstwa przez gracza i wtedy można by było się zmierzyć z tym że nic nie spada może trochę lvl : )
szef jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 21:33   #5
Flash
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
Domyślnie

Sami się nie znacie omg. Pisałem o MAGU A MAGOWI MLVL DOBIJA DO PEŁNA NIE WAŻNE CZY 10% CZY 99%!!!!
Zapraszam do gry magiem jak uważacie, że każda klasa ma z tym problem. Bo mag traci O WIELE WIĘCEJ od innych klas zwłaszcza od woja....
Jak już pisałem kilka razy - jak nie wiecie to się nie wypowiadajcie.
Flash jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 22:32   #6
ruski
 
Zarejestrowany: Cze 2010
Postów: 1
Domyślnie

Jakoś zgon nie był dla mnie strasznie traumatycznym przeżyciem.
Grajcie, zabijajcie potwory i zamknijcie zakładkę umiejętności.
ruski jest nieaktywny  
Stare 07-05-11, 22:51   #7
Slythia
 
Avatar Slythia
 
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
Domyślnie

Każdej profesji dobija do pełna i każda profesja ma problemy z 'dobiciem' ręcznie skilla, by za dużo nie stracić przy dodawaniu PNów.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym...
– Że co?
– Ślimaki winniczki w marchewce!
Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
Slythia jest nieaktywny  
Stare 09-05-11, 08:03   #8
CySiO
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 378
Domyślnie

błogosławieństwa są dobre i załatwiają sprawę skilli, ale powinny być mniejsze straty jeśli zabija Cię gracz z dużo większym poziomem lub grupka graczy przeciw której masz marne szanse...
__________________
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
-A.Sapkowski Czas Pogardy
CySiO jest nieaktywny  
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:03.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin