Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
07-05-11, 19:15 | #1 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 1
|
Pomysł na temat skill mlvl
Witam
NO ja mam taki pomysł w bo w większości gier mmorpg dostaje się po wbiciu właśnie jakieś punkty i gdy się umrze to ich się nie traci to dlaczego nie wprowadzić tego tutaj . Bo ile razy jak przeglądam forum piszą gracze że 5% mlvl wchodzi mu na 80 manasów i ziomek pisze mu że gra polega na wbijaniu pn też tak uważam ale czarodziej to taka profesja że często nim się umiera i łucznik ma tak samo więc a co będzie na większych skilach to idzie się wieszać i punkty pn są zmarnowane dlatego dochodzę do wniosku że po dedzie skille powiny nie ulec zmianie albo redukować się w małej ilości np 10-20% Więc apeluje do administracji oraz do was gracze żebyście pomyśleli i wypowiedzieli się o tym pomyśle Ostatnio edytowane przez Slythia ; 24-11-11 o 11:24 |
07-05-11, 20:15 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
Jest dużo takich tematów, a MG się nie spieszą w tej sprawie :\
Zredukowanie strat do 10-20% nie ma sensu, ponieważ tutaj używając PN dobija nam do równego skilla, czyli w tym wypadku da nam 10-20% co jest równoznaczne ze stracenie pełnego skilla;/. Dość, że magiem najłatwiej paść, to jeszcze najwięcej traci po śmierci bo ręczne odrabianie 30+ mlvlu jest niemożliwe. Inne klasy mają niestety dużo łatwiej. Dlatego tak jak większość magów i dużo innych graczy, apeluję po raz kolejny do MG o szybkie usunięcie strat skilli po śmierci. Chyba, że chcecie tracić graczy - Wasz wybór. |
07-05-11, 21:03 | #3 |
Coś ci sie kolego miesza. PN nie dodaje "do pełnego". Wiele razy miałem tak, że wbiłem skilla(a więc do następnego 100%) i dodawałem przez PN i nie dość, ze mi dodało jeden skill to jeszcze 90% kolejnego miałem. Co łatwo policzyć dostałem 190% za PN...
A pomysł ze stratą rzędu 10-20% jest spoko, chociaż fajnie by było gdyby nie spadało w ogóle(w końcu to nie tibia)... |
|
07-05-11, 21:10 | #4 | |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 1
|
Cytat:
|
|
07-05-11, 21:33 | #5 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
Sami się nie znacie omg. Pisałem o MAGU A MAGOWI MLVL DOBIJA DO PEŁNA NIE WAŻNE CZY 10% CZY 99%!!!!
Zapraszam do gry magiem jak uważacie, że każda klasa ma z tym problem. Bo mag traci O WIELE WIĘCEJ od innych klas zwłaszcza od woja.... Jak już pisałem kilka razy - jak nie wiecie to się nie wypowiadajcie. |
07-05-11, 22:32 | #6 |
Zarejestrowany: Cze 2010
Postów: 1
|
Jakoś zgon nie był dla mnie strasznie traumatycznym przeżyciem.
Grajcie, zabijajcie potwory i zamknijcie zakładkę umiejętności. |
07-05-11, 22:51 | #7 |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
Każdej profesji dobija do pełna i każda profesja ma problemy z 'dobiciem' ręcznie skilla, by za dużo nie stracić przy dodawaniu PNów.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
09-05-11, 08:03 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 378
|
błogosławieństwa są dobre i załatwiają sprawę skilli, ale powinny być mniejsze straty jeśli zabija Cię gracz z dużo większym poziomem lub grupka graczy przeciw której masz marne szanse...
__________________
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
-A.Sapkowski Czas Pogardy |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|