Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
30-04-11, 16:16 | #1 |
Nowy system PvP
Witajcie.
Od postawienia serwa, non stop powstają kłótnie i tematy na temat PvP w Altaronie. Jedni chcą PvP, inni całkowitego braku, inni ograniczeń. Wpadłem na pomysł, który wydaje mi się być dostatecznie dobrym rozwiązaniem. Mianowicie wprowadzenia limitu atakowania gracza. Polega on na tym, że możemy zaatakować (i zabić) gracza o maksymalnie 5 niższym poziomie od nas (lub innym, do uzgodnienia). Przykład: Gracz 25 może zabić gracza z poziomem 20. Ale gracz 26 nie może zaatakować gracza z poziomem 20 Co jeśli gracz z poziomem np. 20 zaatakuje gracza z 30-stką? Wtedy gracz 30 lvlowy może oddać tamtemu. Miało by to sens, i wyrównało szanse, by nie było sytuacji, że 50 lvl bije świeżo wbitego 20 lvlowca. Czekam na Wasze opinie, i komentarze wraz z uzasadnieniem. Pozdrawiam.
__________________
Klimat nade wszystko. Ostatnio edytowane przez Tummi ; 30-04-11 o 16:55 |
|
30-04-11, 16:19 | #2 |
To nie przejdzie, to jest rpg. Pozatym zaraz by było pełno 10 lvl co by tylko latali i kradli loota bo nikt ich zabić nie może.
|
|
30-04-11, 16:20 | #3 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Płock/Lwówek
Postów: 29
|
Niezbyt fajny pomysł przynajmniej nie na RPG
|
30-04-11, 16:50 | #4 |
Jestem przeciw :<
__________________
But no matter how distant in space or time
One constant remains Chaos. |
|
30-04-11, 16:54 | #5 |
Zbyt problematyczny pomysł, not signed.
|
|
30-04-11, 17:17 | #6 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
Ja chciałbym bardzo pvp, sam na Tibii grałem tylko na serwach pvp hardcore... dodaje smaczek rozgrywce...
|
30-04-11, 18:12 | #7 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Szczecin
Postów: 881
|
Hahahahahahahahaha dobry żart. Dawno się tak nie uśmiałem xD
|
01-05-11, 02:16 | #8 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 2
|
Nec Hercules contra plures. Poziom raczej nie ma znaczenia, jeżeli stoisz przeciwko zorganizowanej i zdeterminowanej grupce. To właśnie liczność jest zagrożeniem, nie siła jednostki. Zmiana nie rozwiązuje problemu i stwarza niestety inne.
|
01-05-11, 03:16 | #9 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 0
|
to nie przejdzie pozatym zgadzam sie pvp powino być za jakiś czas od 10 ponieważ niskie lvle zabierają loota
|
01-05-11, 08:08 | #10 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 25
|
Jeżeli jest tyle osób, które pragną grania non-pvp możnaby zrobić taki system, że albo u gubernatora przy wyjściu na kontynent albo po prostu przy stwarzaniu postaci na stronie dać do wyboru - grasz PvP czy non? To by rozwiązało wiele problemów, ale trzebaby ustalić, że jest to wybór jednorazowy - wybierasz PvP lub non i nie ma odwrotu dla danej postaci.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|