Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 11-08-15, 19:21   #1
piotr1191
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 10
Domyślnie Zamki do podbojów.

Witam, od jakiegoś już czasu gram w Altaron na serwerze Non-PVP, z moich obserwacji wynika, że przydatną rzeczą, i na pewno urozmaicającą rozgrywkę było by wprowadzenie możliwości podbojów zamków, fortec, twierdz czy czego tam jeszcze przez gildie. Otóż w tym momencie o ile na serwerze PVP istnienie klanów, gildii ma sens ponieważ mogą toczyć miedzy sobą walki ( ale w sumie o co? ) o tyle na NPVP funkcje gildii ograniczają się do wspólnego umawiania się na hunty i wzajemnej pomocy. Myślę, że ciekawym pomysłem byłoby wprowadzenie kilku lokacji o które mogłyby rywalizowac klany.

Dla przykładu aby zdobyć taką twierdzę gracze z gildii musieli by pokonać jakąś przeszkode w postaci znajdujących się w srodku mobków, lub jeśli istnieje taka możliwość to na przykład jeżeli dana gildia zajmuje taki zamek to kolejna gildia chcąca go przejąć musi pokonać graczy władających nim.
Posiadanie takiego zamku mogło by dawać dodatkowe profity członkom gildii, czy to np. codzienną ilość md ( z podaków? :) ) czy coś innego sam niem wiem.
Takie rozwiązanie z pewnością wzmogłoby konkurencję miedzy klanami na obydwu serwerach, a do tego podnosiłoby prestiż danych gildii.
A myślę także, że skłoniło by więcej graczy do zakładania własnych klanów a co za tym idzie i zakupów SS :))
Pomysł taki słabo dopracowany, lecz jeśli ogólnie administracja i gracze widzą w nim sens to można się nad nim dłużej pochylić. Proszę o opinie ! :) Pozdrawiam.
piotr1191 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 19:55   #2
kacpinio1
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Postów: 134
Domyślnie

Jakoś tego nie widzę nie wiem jak jest na non pvp ale na pvp są dwa "mocne klany" których gra polega na tym że kto ma więcej aktywnych graczy to gra a ci "słabsi" nawet się nie logują.Wiec nie byłoby konkurencji o taki zamek.Gdyby przybyło dużo nowych graczy to pomysł mógłby wypalić :)
kacpinio1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:03   #3
piotr1191
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 10
Domyślnie

Problem tkwi w tym, że nie gram na PVP i nie bardzo się orientuje, lecz jeżeli dla przykładu nagroda za taki zamek rozdzielana była by na całą gildię i w dodatku w zależności od rangi w gildii ( czyli lider dostaje najwięcej, potem vc-lider itd.) wtedy mogłoby to skutkować np. tym że więcej graczy chciałoby mieć swoje własne klany. i może zapobiegłoby to hegemonii w jakiś sposób jednej z tych gildii.
Druga sprawą przemawiającą za tym może być wprowadzenie ograniczenia czasowego w jakim można by ten zamek "odbić" czyli np. jeżeli dany klan podbije go w danym dniu to próba odbicia może nastąpić najwcześniej za np. 48h czy coś takiego. Myślę, że to by też wzmogło chęć konkurowania ze sobą jesli profity byłyby odpowiednie, i wtedy żaden z klanów nie mógłby odmówić sobie takiej szansy na wspięcie się na szczyt :)
piotr1191 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:20   #4
Dather
 
Zarejestrowany: Sty 2012
Postów: 155
Domyślnie

Tutaj kolejny pomysł który nie może być zrealizowany ze względu na pvp.

Rzeczą niezbędną jest oddzielenie tych 2 opcji grania bo przepaść miedzy pvp i non pvp jest juz tak ogromna że Tylko i wyłącznie tworzy balast.

I przez to Altaron nie może się rozwijać.
Dather jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:28   #5
piotr1191
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 10
Domyślnie

Może i coś jest w tym rozdzieleniu serwerów, jednakże nie widzę tu przeciwwskazań do realizacji tego pomysłu zarówno na PVP jak i NPVP, na obu serwerach urozmaiciłoby to rozgrywkę i dodało jakieś nowe cele do zdobycia dla graczy, a także wzmogłoby konkurencję miedzy klanami.
Więc wydaje się, że i tu i tu same plusy.
piotr1191 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:34   #6
19960314
 
Avatar 19960314
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 297
Domyślnie

Jest dokładnie tak jak mówi Dather. Altaron nie rozwija się przez serwer NonPvp.
Tak więc zamykam.
Nonpvp
19960314 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:38   #7
Obles
 
Avatar Obles
 
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Olimp
Postów: 2,167
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Obles
Domyślnie

Jest już opracowany podobny pomysł, z pewnym dworkiem, opierający się na systemie Areny.
O "zdobądź twierdzę" dyskutowaliśmy jakieś 5 lat temu (gdybym miał z 30 lat życia więcej to bym poszukał tematu, ale ja to się ku końcowi już mam więc nie szukam) i ciężko Nam było wymyślić coś sensownego, opartego na dostępnych systemach.
Ale w Nowej Grze? Z nowymi możliwościami? Może i jakiś tower defense? Pożyjemy, zobaczymy.

Póki co pamiętajcie, że macie Arenę, z której nie korzystacie, a która zapewnia Wam walki bez jakichkolwiek strat i... wyobraźnię, która ma nieograniczone pole manewru w grze takiej jak Altaron. Przykre, że wszystko chcecie dostać na tacy.

Oddzielenie gry pvp/non-pvp wybijcie sobie z głowy.
__________________
To mówiłem ja, Sel'bo.
Obles jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:39   #8
piotr1191
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 10
Domyślnie

Myślę, że temat dotyczy czego innego, niż rozdziału serwerów. Także prosiłbym o odniesienie się do pomysłu przedstawionego wyżej.
piotr1191 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 20:51   #9
Aceb
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 31
Domyślnie

Dałoby się to zrobić na zasadzie stworzenia fortecy i dźwigni w samym jej środku i/lub przed. Możliwość użycia dźwigni tylko dla kogoś kto jest w gildii i X kratek przed dźwignią jest zajęte (podobnie jak pewien stary słynny Tibijski quest dla 4 graczy...) i następuje przeniesienie graczy do podobnej lokacji po drugiej stronie + następuje spawn potworów losowanych z X puli.

Da się to zrobić, jednak wymaga to czasu i wysiłku (tym większego, im bardziej unikalne mają być moby/większy zakres).

Kuferek na końcu z losowymi nagrodami? (Zależność ubitych mobków/szczęścia/liczby załogi/trudności?)
Aceb jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 11-08-15, 21:51   #10
piotr1191
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 10
Domyślnie

Wtedy sprowadzilibyśmy to do roli zwykłego questa. Mi chodziło by było to na zasadzie posiadania tego zamku przez dany klan, coś jak klanowy gh, którego to posiadanie dawałoby jakiegoś rodzaju profity, póki ktoś go nam nie odbije. Podział profitów mógby być np zwiazany z ilością członków w gildii lub po prostu stała wartość. Chodzi o to aby np. klan posiadający zamek w danym momencie mógł wpłynać na jego obronę np. choćby jako własnie taka arena PVP jeśli nie miało by być tam mobków.

Chciałbym też, aby wypowiedziała się w jakiś sposób administracja, czy są jakieś techniczne ograniczenia, czy inne tego typu przeszkody, na ile może nas ponieść wyobraźnia? chciałbym usłyszeć odpowiedź, ponieważ nie wiem czy ma sens gdybanie jeżeli Oni tego nie widzą w żaden sposób.
piotr1191 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:47.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin