Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 16-11-14, 01:04   #1
kaos
 
Avatar kaos
 
Zarejestrowany: Gru 2011
Postów: 119
żarówka Wskrzeszanie

Witajcie,

Co myślicie o możliwości wskrzeszania poległych graczy przez magów duchownych?
Powiedzmy, taki poległy gracz miałby 5-10min na to by zostać wskrzeszonym przez maga duchownego(zanim jedyną możliwością byłoby pojawienie się w szpitalu) a sam wskrzeszony mógłby przez pewien czas np. biegać wolniej i mieć 5-10% mniej many i hp(oraz mieć outfit cały na biało).
Dodatkowo mag duchowny mógłby np. wskrzeszać sam siebie - liczba wskrzeszeń samego siebie byłaby np. ograniczona do 3 dziennie.
Biorąc pod uwagę fakt, iż mało kto gra magiem duchownym a wbijanie doświadczenia nim jest nim o wiele bardziej utrudnione w porównaniu do maga nekromanty, to taka dodatkowa umiejętność z pewnością uatrakcyjniłaby grę taką postacią zarówno solo jak i w drużynie.
Możliwość wskrzeszania siebie oraz innych(po wykonaniu jakiegoś ciekawego zadania ) mógłby mieć mag duchowny od 30 poziomu ze statusem szlacheckim oraz mógłby wskrzeszać innych w granicy 2/3 poziomu poległego gracza. Tzn., jeśli padniemy na 120 poziomie to minimalny poziom maga duchownego, który mógłby nas wskrzesić wynosiłby 80 tak jak w przypadku dzielenia doświadczenia w drużynie.
Dodatkowo samo wskrzeszenie wymagałoby użycia świętego symbolu na poległym i zabierałoby np. 100 odpustów.

Pozdrawiam.
__________________
,,Stuck in this nightmare called life, I summon thee
The virus I feed - My sweetest destiny..."
kaos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 08:58   #2
jopi
 
Avatar jopi
 
Zarejestrowany: Wrz 2013
Postów: 52
Domyślnie

Może zaszalejmy całkowicie i dodajmy też taka umiejętność nekromancie, z tym że postać wskrzeszona przez niego byłaby w pewnym stopniu "upośledzona" do momentu odwiedzenia świątyni duchownych, gdzie jakiś mniech przeprowadziłby egzorcyzmy i w pełni przywrócił duszę do ciała.

Skutki "upośledzenia" postaci to:
- zdobywane doświadczenie zmniejszone o połowę
- blokada niektórych czarów
- ograniczona umiejętność w korzystaniu z run (np. mag nekro tylko z pocisków)
- zmniejszona prędkość poruszania i rzucania czarów
- jakieś inne propozycje?


Wygladałoby to podobnie jak u duchownych z tym że zamiast symbolu trzeba użyć czarnej czaszki i poziom na którym mozna tego używać to 100.
Dlaczego tak. Bo to byłby jedynie dodatek, od leczenia (i ewentualnego wskrzeszania) jest mag duchowny.

Ps. Oba pomysły nie wejda do masowej produkcji, bo jak wiemy postać nie umiera tylko omdlewa, a takich osób się nie wskrzesza :)
Ps2. Lucek, czy ten pomysł to jakas aluzja do wczoraj?
jopi jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 10:00   #3
neccoz
 
Avatar neccoz
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Skąd: Katowice
Postów: 167
Domyślnie

Z tego co wiem, taki system jest na Necronii :P Tylko tam Saint ma 10 sekund na wskrzeszenie :P
neccoz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 10:50   #4
kacpinio1
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Postów: 134
Domyślnie

Mi sie podoba ale niepowino byc mozliwosci wskrzeszania samego sb.xazax powiedzial ze postac omdlewa to niech to nie bedzie wskrzeszanie tylko np uzdrowienie ,obudzenie cos takiego. I fajne jest to z pewna iloscia odpustow i debufami płynącymi z tego "wskrzeszenia"
kacpinio1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 13:26   #5
Tyrond
 
Avatar Tyrond
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 254
Domyślnie

Po pierwsze jak na obecnym client'cie to widzicie? Omdlewasz to Cię wylogowuje, najpierw trzeba by było dużo w samym silniku zmienić, możliwe że silnik pisany przez pregusię będzie dawał takie możliwości.
Pomijając to jestem przeciwny temu. Błędem jest pogłębianie tego poronionego balansu który opiera się, że nekro to pure dmg a duchowny to pure heal. Nekro daje radę się wyleczyć na wielu potworach należących do elity, więc obecnie przewaga duchownego to tylko to że może leczyć innych a ma o niebo mniejszy dmg. To rozwiązanie choć bardzo ciekawe pogłębi jedynie problem duchownych. Ten pomysł powinien poczekać do momentu gdy w Altaronie będzie jakikolwiek balans profesji.
Tyrond jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 14:31   #6
kacpinio1
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Postów: 134
Domyślnie

Ale przeciez to polepszy balans postaci wiecej osob bedzie grac duchownym (a obecie jest ich malo) i beda bardziej potrzebni do druzyny
kacpinio1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 16:14   #7
Tyrond
 
Avatar Tyrond
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 254
Domyślnie

Nie rozumiesz, problem duchownego nie jest to że jest nie potrzebny w teamie, tylko to że jest za bardzo pure heal. W rzeczywistości możliwość wskrzeszania za bardzo nie zwiększy zapotrzebowania na duchownych, gdyż i tak będą brani na najmocniejsze mobki, bossy i questy. Weź pod uwagę to, że nie biorą pod uwagę low i mid lvl tylko już etap high lvl.
Tyrond jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 16:32   #8
kacpinio1
 
Zarejestrowany: Mar 2014
Postów: 134
Domyślnie

No niewiem ja np idac takim 30lvlem np na jakies abitance chcialbym miec z sb kogos kto moze mnie wskrzesic.
kacpinio1 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 16:33   #9
kaos
 
Avatar kaos
 
Zarejestrowany: Gru 2011
Postów: 119
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tyrond Zobacz post
Po pierwsze jak na obecnym client'cie to widzicie? Omdlewasz to Cię wylogowuje, najpierw trzeba by było dużo w samym silniku zmienić, możliwe że silnik pisany przez pregusię będzie dawał takie możliwości.
Pomijając to jestem przeciwny temu. Błędem jest pogłębianie tego poronionego balansu który opiera się, że nekro to pure dmg a duchowny to pure heal. Nekro daje radę się wyleczyć na wielu potworach należących do elity, więc obecnie przewaga duchownego to tylko to że może leczyć innych a ma o niebo mniejszy dmg. To rozwiązanie choć bardzo ciekawe pogłębi jedynie problem duchownych. Ten pomysł powinien poczekać do momentu gdy w Altaronie będzie jakikolwiek balans profesji.
Szczerze to nie wiem, może to jest kwestia dodania kilku skryptów a nie pisania klienta od nowa?
Sprecyzuj potwory należące do elity.:P
Zauważ, że z Twojego postu wynika, że dla Ciebie jedyny balans to dmg, ja piszę o ułatwieniach i urozmaiceniu gry duchownym, by stał sie on atrakcyjniejszy do grania np. w drużynie. Dlatego też nie zgadzam się z argumentem, że pogłębiłoby to jedynie problem duchownych. Oczywiście nie jest to rozwiazanie latające problem duchownych, bo do tego założyłbym osobny temat a to jest jedynie propozycja wprowadzenia "smaczku".

Co do dania takiej możliwości nekromantom, to choć zdawałoby sie to jak najbardziej na miejscu, jednak jestem temu przeciwny i tu bym się zgodził co do pogłębienia problemu duchownych(gdyby nekromanci też otrzymaliby taką możliwość).
Xaz, to nie aluzja do wczoraj(a widziałeś w drużynie jakiegoś maga duchownego, który nie mógł nic poradzić na to, że się złożyłeś?:P), uważam, że w grach online postacie leczące powinny mieć możliwość "wskrzeszania" innych postaci w zasadzie jako w podstawowym zasobie skilli, bo dlaczego do tej pory mag duch mógł jedynie leczyć? Leczyć może też rycerz duchowny UHami, co już nie raz mieliśmy okazję widzieć i w zasadzie mag duchowny obecnie nadaje sie jedynie do robienia runek.
__________________
,,Stuck in this nightmare called life, I summon thee
The virus I feed - My sweetest destiny..."

Ostatnio edytowane przez kaos ; 16-11-14 o 16:48
kaos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 16-11-14, 18:51   #10
Tyrond
 
Avatar Tyrond
 
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 254
Domyślnie

Bo obecnie jedyny balans to dmg. Nekros da radę się wyleczyć na czarnoksiężnikach(solo czy tam w 2, ale bez blokera/heala) więc jaką przewagę duchownemu daje jego lepsze leczenie? Otóż żadne, jedyny plus duchownego to to, że może leczyć innych. A to nie rekompensuje tej ogromnej róznicy w dmg. Przy tej różnicy w dmg taki nekros powinien co najwyżej dać radę wyleczyć się na kościanych(mówię tu o h lvl) a na lepsze to już potrzebny mu bloker/heal.
Tyrond jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:47.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin