Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Dyskusje ogólne > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2019-08-13 13:48] Informujemy ze w nocy z 13.08.19 na 14.08.19 w godzinach 00:00 do 04:00 w związku z pracami w serwerowni mogą nastąpić problemy ze stabilnością połączenia do serwerów gry. Zalecamy ostrożną rozgrywkę.

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 05-05-11, 13:36   #21
Slythia
Doradca
 
Avatar Slythia
 
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
Domyślnie

Chodzi o stratę skilli nabitych PNami.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym...
– Że co?
– Ślimaki winniczki w marchewce!
Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
Slythia jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 13:46   #22
jakow1994
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 2
Domyślnie

itam, nie sądzicie ze ten skill to mały problem ? ;/

13:05 Awansowałeś w umiejętności: walka na dystans. 45

od 13:05 do 13:45 weszlo 20% dista

natomiast wojownik :

13:46 Maczo [13]: mi od 13;09 do 13;45 weszlo 80% sworda
13:46 Maczo [13]: zaraz 48



13:49 Maczo [13]: w minute mi
13:49 Maczo [13]: 11% shieldingu wzroslo haha a mam 41



a u mnie shield z 22 na 23 shield ponad 3h

i jaki tu jest balans ?

napewno argumenty :

-Od tego są Punkty nauki
- knight ma dwa skile wiec ida szybciej
i inne podobne są fatalnymi.

bo powino byc albo wojownikowi szły wolniej skile niz pakowi wtedy by sie zgadzało wszystko pięknie albo palkowi zrobi tak jak idą mu.
wrecz odwrotnie powino byc skoro ida mu szybciej skile, to albo nie powinien miec PN
albo palkoi powiny isc szybciej bo tu wbicie 80 skila to jest wrecz nie realna rzecz.

wojownikowi nie to ze ida 4-5x szybciej skile to jeszcze 2x mocniejsz hity w mobki wali ;/




i jaki to ma sens? powotrzy sie tak jak an RL tibi jest

ze kazdy w Top1 bedzie WOJOWNIKIEm


te 500 lvl, 400 lvl + wiekosc Knightci tutaj to samo bedzie...


naprawcie to zrobcie wieksza odmiane tibi ))

płakanie typu

po co tu grasz?
zrob se maga lub wojownika
nie graj tu

i takiei nne to szkoda waszego czasu :_)

Przemyślcie
jakow1994 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 13:55   #23
jakow1994
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 2
Domyślnie

nie, bo komp zamula przez nią.

Alkoholiku , nie nabijaj postow tylko dostosuj sie do tematu, ehhhh czemu ja jestem polakiem ?
jakow1994 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 14:11   #24
jakow1994
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 2
Domyślnie

sory nie gram tyle co ty wiec komp mi po nic.

odchadzac od polaka , bo patrze na takich jak ty, wiec tak mowie.

i patrzac na nabijanie postaw bede robil wiecej blenduffff
jakow1994 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 14:15   #25
Sosna
 
Avatar Sosna
 
Zarejestrowany: Sty 2011
Skąd: Braniewo
Postów: 106
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Sosna Wyślij wiadomość poprzez Skype? do Sosna
Domyślnie

z tym że rycerz wali w mobki więcej niż palek bym się nie zgodził. A skille wcale tak źle nie rosną. typ też mógł fantazjować z tym swoim op skillingiem :p
Sosna jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 14:17   #26
jakow1994
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 2
Domyślnie

nie mogl to moj rl z ktorym na vt gadam nieraz;p
jakow1994 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 14:33   #27
Nil Loth
 
Zarejestrowany: Cze 2010
Postów: 232
Domyślnie

Trudno coś dodać do wypowiedzi Rekhyda ale spróbuję.

Na odmianę stanę w obronie łucznika/zwiadowcy. Przecież nie może być tak źle. Niewielu z was wie, ale było jeszcze gorzej w pierwszych dniach Altaronu. Przejdźmy więc do rzeczy.

Mówicie że ciężko trafić coś/kogoś z bliskiej odległości ale chyba nie o to chodzi?
Jak wiemy gra łucznikiem nie polega na konfrontowaniu się z przeciwnikiem twarzą w twarz. Kiedy łucznik spokojnie atakuje np. Bandytę, rycerz potrafi dostać za 40. Na 26 poziomie byłem w stanie zebrać 36 tysięcy doświadczenia na godzinę i uważam to za niezły wynik.

Druga sprawa, o której kolega Rekhyd nie wspomniał. Co się tyczy czarów- Odes Kpiro znane także pod nazwą Szybkostrzelność. Kosztuje ono jedynie 100 punktów many a potrafi zadać spore obrażenia, 3 bełty w sekundę.

Pytanie czy coś powinno się zmienić czy nie. Jeśli ma się doświadczenie w grze łucznikiem można grać, i owszem. Czy jest sprawiedliwie? Naprawdę ciężko zrobić tak żeby ułatwić grę pozostawiając ją przy tym trudną.

Moim skromnym zdaniem doświadczenie w walce dystansowej powinno troszkę szybciej rosnąć. Jest to bardzo neutralna wypowiedź ponieważ na chwilę obecną nie uczestniczę w świecie Altaronu.

Pozdrawiam
//Nill
Nil Loth jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 15:32   #28
Kosky
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 24
Domyślnie .

Jedyną, ale za to OGROMNĄ wadą łucznika, jest szybkość przyrastania umiejętnosci walki dystansowej. Banalny przykład- kupiłem 100 kamieni, podzieliłem się z Ettą na pół, wiec mielismy po 50. Miałem 51 dystans. Starczylo mi to na ponad 30 minut treningu, a zdobylem 5 % (!!!!!) umiejętnosci ! Śmiech !
czyli na awans z 51 na 52 dystans , trzeba zużyć 10 godzin treningu i 1000 kamieni... Caly czas mialem krwawe ciosy... Gdy ginę, jedyne na co patrzę, czy mi dist nie spadl... paranoja ! A to ze rycerz ma 2 skille do trenowania... zaden argument! W momencie jak mu OBA skille przyrastają szybko, to :
1. Bron rozwijana jest znacznie szybciej niz u łucznika,
2. Tarcza rozwijana znacznie szybciej niz u łucznika,
3. PN doda sobie do jakiego chce skilla. <- tu faktycznie PN to dodatek, a nie jak w przypadku łucznika BAZA na ktorej sie opiera zdobywanie skilla. W tym czasie co łucznik walczy z lvlem aby dostac nowy punkt nauki, rycerz i walczy o PN i w tym samym czasie mu skill wejdzie podczas normalnej, regularnej walki !
2 opcje:
Albo NATYCHMIAST zareagujcie i obnizcie wojom predkosc skillowania, albo przyspieszcie predkosc łucznikowi !
Inaczej, za pare miesiecy \ tygodni, wojownicy zdążą wbic po 80+ skilla, a łucznicy na 60 beda gnic. Pozniej jak sie zbalansuje, to woje i tak beda daleko do przodu. Im predzej, tym lepiej.
Kosky jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 18:37   #29
Dreat
 
Avatar Dreat
 
Zarejestrowany: Kwi 2010
Skąd: Tricity
Postów: 82
Wyślij wiadomość poprzez Gadu Gadu do Dreat
Domyślnie

TAK.

Niech zwiadowca będzie przekoxem, będzie miał skille 100+ na 20 lvl i jeszcze PN do wykorzystania, najlepiej po 1 PN za jednego skilla w diście niezależnie od poziomu.

Ta. Gra. Jest. Trudna.

Jak jest za trudna to skończ płakać i wą na jakieś OSTy
__________________
But no matter how distant in space or time
One constant remains
Chaos.
Dreat jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 05-05-11, 19:10   #30
Kosky
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 24
Domyślnie do ignorantow

Wiekszosc osob wypowiadajacych sie "przeciwko" przyspieszenia treningu łucznika, to ludzie grający innymi profesjami. znaczna czesc ignorantow, pewnie mysli " dzieciaki sie dostaly do myszki, zalozyly chary, placza bo za ciezka gra"... NIC bardziej mylnego. Jestem doswiadczonym graczem MMORPG 2d\ isometric 2d (tytuly takie jak Tibia, Zezenia, Phobos) nie sa mi obce i zawsze dawalem tam rade ! Moja pozycja jest taka : "zacisnąć pośladki, nabic 40 poziom, wtedy z automatu skill bedzie +/- 70, da sie grac". Moze to i jakies rozwiazanie, odsiew slabszych, ale nie popadajmy ze skrajnosc iw skrajnosc. w mym poprzednim poscie calkiem LOGICZNIE (imo) obuliłem teze pt. "ale woj ma 2 skille do wytrenowania". Jesli tak- ok, ale czemu OBA lecą szybciej ? czemu az tak was, wojownikow boli to, ze łucznik nie moze miec skilla rosnacego ROWNIE szybko ? przeciez i tak dodaje tylko w 1 rzecz PN. Wy tez mozecie w 1. a drugi z automatu rosnie wam szybciej. Nie jestem rozgorączkowanym newbie... uwazam nawet za ciut krzywdzące to, ze mag ma tak slaba obrone ! choc nim nie gralem, to widzialem jak na ghoulach etc sie magowie wykładają niczym muchy...
Kazdy, kto powie "TA GRA MA BYC TRUDNA" , ma racje, ale ten co powie zle slowo na temat postow pt." niech skille łucznika lecą rowno z wojownikowymi" jest skonczonym idiotą ... Wg mnie nawet niech leci o 25-50 % wolniej łucznikowi. Ale na litosc Dugiona ! nie 300 % wolniej !
Kosky jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:45.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin