Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 20-07-22, 00:34   #1
Ememems
 
Avatar Ememems
 
Zarejestrowany: Lip 2014
Skąd: Depozyt
Postów: 255
Domyślnie Niewidoczny poziom postaci v2

Oglądam właśnie stary temat, gdzie ludzie piszą o usunięciu widoczności poziomu. Propozycja w temacie została oznaczona jako wprowadzona. Link do tematu: https://forum.altaron.pl/showthread.php?t=78 To kilka wypowiedzi z tego tematu, które dotyczą chociażby highscore (które zostało wprowadzone jakiś czas temu):

"Lista Highscores nie jest planowana. To nie wyścig szczurów."

"Jeśli chcesz żeby wiedzieli że masz najwięcej expa to idź na inny serwer. Tak ludzie będą cię znali jeśli się będziesz w społeczności udzielał, pomagał itd. a nie tylko nabijanie expa i olewanie innych. To daje brak statystyk."

"A ukrycie poziomu jest samo w sobie genialne i pasuje wręcz idealnie moim zdaniem. Highscores... to już by było przegięcie pały. Tyle pracy nad serwerem i popsuć wszystko jakimś rankingiem ludzi, którym najbardziej chce się expić. Ale na szczęście Pan MG nie popiera tego pomysłu :B."

"Zgadzam sie z tworca tematu- porządnie może takie rozwiązanie obniżyc poziom PG, zarowno jak brak listy highscores-po co bic lvl jak go nikt nie widzi ? mozna wtedy sie zajac pogaduchami pod depozytem, zbieraniem ziół bądź wyprawą na ryby !"

"raczej highscores to nie jest dobra opcja bo tutaj mamy grac a nie scigac sie z lvl ;o"

Czas uczynić grę bardziej rpg, mniej przewidywalną i zakończyć wyścig szczurów. Jeśli chcemy wiedzieć jaki ktoś ma poziom, wystarczy go zapytać. Poza tym wyświetlane obecnie po spojrzeniu na gracza informacje o jego subprofesjach i promocjach (np. elitarny rycerz alchemik), wystarczą by wiedzieć czy jest mocny czy słaby. W związku z tym wnioskuję o:
-całkowite usunięcie rankingu graczy
-usunięcie ze strony gracza informacji o jego poziomie
-usunięcie ze strony gracza informacji o poziomie na którym padł
-całkowite usunięcie informacji o tym, że gracz jest słabszy/silniejszy po spojrzeniu na niego
-usunięcie poziomu z listy śmierci (Polegli)
-usunięcie kanału aktywności z discorda Altaronu
-usunięcie informacji o poziomie na kanale polegli na discordzie Altaronu
__________________
https://forum.altaron.pl/signaturepics/sigpic47499_1.gif

Ostatnio edytowane przez Ememems ; 20-07-22 o 00:56
Ememems jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 20-07-22, 05:00   #2
trup5831
 
Zarejestrowany: Gru 2012
Postów: 28
Domyślnie

Nie dziwię się że to wyszło od łaski.
Bardziej dodałbym do hightscore możliwość podglądu skili i kto wbił pierwszy 200 etc.
Bardziej to usunąłbym czat pomoc itp. No trzeba expic skilowac to jest ważniejsze ... .
Jeśli nie chcesz patrzeć na ranking to niepatrz, masz prawdziwi problem i nie problem i ty próbujesz nie problem stawiać wyżej i próbować to rozwiązać niż problem gdzie mało gra ludzi nie ma zabardzo reklamy co za tym idzie grają Ci ludzie co kiedyś zobaczyli że taka gra jest i im się spodobała jeden drugiemu powiedział.
Kiedyś mieli czas chęci żeby zrobić altaron grafiki mechaniki, ale jak to życie trafiła się dziewczyna/chłopak/mąż/żona/dzieci i raptem czasu brakowało żeby rozwijać altaron.
Kto będzie chciał się ścigać w rankingu to będzie robił nawet bez tego tak samo jak ktoś chce siedzieć w dp i gadać, każdy gra jak jemu się podoba jakiś czas temu ktoś mi pisał czemu jeszcze nie mam promocji i profesji szkoda grać bez tego czy jakoś tak pisał, kiedyś to wogle nic praktycznie nie robiłem tylko siedziałem na zamku i grałem w karty i zarabiałem a kasę caly czas zbierałem nie wydawałem nic. Niech każdy gra jak chce
trup5831 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 21-07-22, 16:30   #3
mexiunio
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 591
Domyślnie

Przypominam, że ci sami gracze przepchnęli usunięcie lighthacka z gry.

A co do bota, to powinien on mieć odpowiedni cooldown - około 5h po wydarzeniu takim jak boss czy deska.
__________________
To do list:
x 200 lvl na abitańcach
x 400 lvl na legionistach
mexiunio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 22-07-22, 01:23   #4
Ememems
 
Avatar Ememems
 
Zarejestrowany: Lip 2014
Skąd: Depozyt
Postów: 255
Domyślnie

Cytat:
Napisał mexiunio Zobacz post
Przypominam, że ci sami gracze przepchnęli usunięcie lighthacka z gry.
Jak już psuć to po całości ;D

A temat zrobiłam, żeby zobaczyć jaki będzie odzew. Miałam w planach zrobić też temat z przywróceniem wyświetlania lvla, żebym miała porównanie, ale stwierdziłam, że i tak by to nie przeszło. Dziwi mnie fakt, że ta gra niby taka kllimatyczna, niby nie jest nastawiona na pg, a normalnie można sprawdzić czyjś poziom w highscore.

BTW Gdzie tu "klimat i zgodność z ogólnym działaniem świata" o którym pisałeś pregi?
__________________
https://forum.altaron.pl/signaturepics/sigpic47499_1.gif

Ostatnio edytowane przez Ememems ; 22-07-22 o 01:40
Ememems jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 22-07-22, 21:28   #5
Xaderon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 83
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ememems Zobacz post
Poza tym wyświetlane obecnie po spojrzeniu na gracza informacje o jego subprofesjach i promocjach (np. elitarny rycerz alchemik), wystarczą by wiedzieć czy jest mocny czy słaby.
Rzeczywiscie, 3/4 postaci ma tego elitarnego bla bla a ci ktorzy jeszcze nie maja to po chwili gry beda mieli, czyli co, wszyscy sa silni?

Cytat:
Napisał Ememems Zobacz post
-całkowite usunięcie rankingu graczy
-usunięcie ze strony gracza informacji o jego poziomie
-usunięcie ze strony gracza informacji o poziomie na którym padł
-całkowite usunięcie informacji o tym, że gracz jest słabszy/silniejszy po spojrzeniu na niego
-usunięcie poziomu z listy śmierci (Polegli)
-usunięcie kanału aktywności z discorda Altaronu
-usunięcie informacji o poziomie na kanale polegli na discordzie Altaronu
Wszystko na nie, z wyjatkiem usuniecia kanalu aktywnosci z discorda.

Ale chwila, mam pewien pomysl. Mamy 2 serwery, pvp i opvp. Dodajmy trzeci serwer. Bedzie to serwer gdzie postacie nie beda levelowac. Bedzie bez lvli/nie bedzie sie zdobywac expa. Po pojawieniu sie na licorze, napisanie czegokolwiek w poblizu losowego npc spowoduje ze z nieba zaczna spadac ognie (tak jak podczas bicia demona czy boruty) wszystko zacznie sie pokrywac ogniem (czyt licor zacznie plonac, bo przeciez jest za trudny), po czym podleci do nas jezdziec na smoku i nas zabierze do neolithu. Tam musimy natychmiast udac sie do depo, bo przebywajac za dlugo poza nim dostajemy mute i nie mozemy pisac na czacie oraz jasnosc wokol naszej postaci bedzie spadac (z poczatku zupelna jasnosc ekranu gry by po czasie poza depo widocznosc spadla do 0 czyli widac sama postac). Gracze beda miec mozliwosc skillowania (nawet bedzie to dostepne w depo), jednak bedzie tylko jeden skill bo po co sie wyrozniac. Podbijajac owego skilla bedziemy mogli dalej i na dluzej odejsc od depo bez dostania mute na czacie a takze dluzej bedzie sie utrzymywac swiatlo wokol postaci. Dodatkowo za brak napisania czegokolwiek na czacie w przeciagu 5 min dostajemy upomnienie, po 3 upomnieniach wlatuje ban. Serwer ukierunkowany dla osob wbijajacych tylko po to zeby popisac z innymi na czacie i podpierajacych sciany w depo (bo owe sciany zostana zastapione bambusem, a im dluzej bedziemy podpierac tym wiecej extra bonusow dostaniemy).

Cytat:
Napisał trup5831 Zobacz post
Bardziej dodałbym do hightscore możliwość podglądu skili i kto wbił pierwszy 200 etc.
Ja bym skilli nie dodawal, zostawilbym same lvle + mozna dodac inne opcje

Cytat:
Napisał trup5831 Zobacz post
Bardziej to usunąłbym czat pomoc itp. No trzeba expic skilowac to jest ważniejsze ... .
Jeśli nie chcesz patrzeć na ranking to niepatrz, masz prawdziwi problem i nie problem i ty próbujesz nie problem stawiać wyżej i próbować to rozwiązać niż problem gdzie mało gra ludzi nie ma zabardzo reklamy co za tym idzie grają Ci ludzie co kiedyś zobaczyli że taka gra jest i im się spodobała jeden drugiemu powiedział.
Kiedyś mieli czas chęci żeby zrobić altaron grafiki mechaniki, ale jak to życie trafiła się dziewczyna/chłopak/mąż/żona/dzieci i raptem czasu brakowało żeby rozwijać altaron.
Kto będzie chciał się ścigać w rankingu to będzie robił nawet bez tego tak samo jak ktoś chce siedzieć w dp i gadać, każdy gra jak jemu się podoba jakiś czas temu ktoś mi pisał czemu jeszcze nie mam promocji i profesji szkoda grać bez tego czy jakoś tak pisał, kiedyś to wogle nic praktycznie nie robiłem tylko siedziałem na zamku i grałem w karty i zarabiałem a kasę caly czas zbierałem nie wydawałem nic. Niech każdy gra jak chce
Hmm... w sumie to zgadzam sie, zacytuje tutaj pewna popularna wypowiedz ktora sie czesto pojawia po wprowadzeniu roznych zmian, nowosci czy tez udogodnien a mianowicie "nie chcesz z tego korzystac? to nie korzystaj" czyli nie chcesz widziec rankingu lvli? To go nie wyswietlaj. Proste czyz nie?

Cytat:
Napisał mexiunio Zobacz post
A co do bota, to powinien on mieć odpowiedni cooldown - około 5h po wydarzeniu takim jak boss czy deska.
Oczywiscie ze tak, z tym ze deska 1-2h w zupelnosci wystarczy, kto bedzie chcial odzyskac cos z ciala to odzyska a cialo sie rozlozy po czasie, 5h to troche przesada.
Natomiast bossy 5h moze byc albo mozna dac godzinowe opoznienie tzn boss pojawi sie do godz 12 = 5h cooldown, miedzy 12-14 = 4h cooldown, miedzy 14-16 = 3h cooldown, miedzy 16-18 = 2h cooldown, po 18 = 1h cooldown.

Ale i tak wszystkie te boty na discordzie, no moze poza targowiskiem i polegymi, do usuniecia. Po co nam sa komunikaty o bossach w grze? Po co spedzac czas online zeby cos zdobyc/osiagnac? Gra powinna nagradzac za poswiecony czas w niej, tak to do tej pory dzialalo i wciaz (w innych aspektach) nas nagradza.
Xaderon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 22-07-22, 21:59   #6
Ememems
 
Avatar Ememems
 
Zarejestrowany: Lip 2014
Skąd: Depozyt
Postów: 255
Domyślnie

Cytat:
Napisał Xaderon Zobacz post
Rzeczywiscie, 3/4 postaci ma tego elitarnego bla bla a ci ktorzy jeszcze nie maja to po chwili gry beda mieli, czyli co, wszyscy sa silni?
Informacja o tym, że ktoś jest od Ciebie silniejszy lub słabszy jest przydatna jedynie do pg i pk. Informacja o promocji i subprofesjach wystarczy, nie potrzeba niczego więcej. Jeśli chcesz wiedzieć jaki ktoś ma poziom to możesz go zapytać. Jeśli szukasz kogoś do party to możesz napisać, że masz taki i taki poziom i szukasz kogoś z innym poziomem. No, ale widocznie Ciebie kontakt z ludźmi w grze przerasta i za tym nie przepadasz, a grasz tylko po to, żeby mieć więcej cyferek w highscore niż inni. Spoko, rozumiem to.

Cytat:
Napisał Xaderon Zobacz post
Ale chwila, mam pewien pomysl. Mamy 2 serwery, pvp i opvp. Dodajmy trzeci serwer. Bedzie to serwer gdzie postacie nie beda levelowac. Bedzie bez lvli/nie bedzie sie zdobywac expa.
Przy tej ilości graczy kolejny serwer jest zbędny. Poza tym nie pisałam nic o usunięciu lvlowania, nadal będziesz mógł wbijać poziom i będziesz go widział. Po prostu inne osoby nie będą widzieć jaki lvl wbiłeś.

Cytat:
Napisał Xaderon Zobacz post
Po pojawieniu sie na licorze, napisanie czegokolwiek w poblizu losowego npc spowoduje ze z nieba zaczna spadac ognie (tak jak podczas bicia demona czy boruty) wszystko zacznie sie pokrywac ogniem (czyt licor zacznie plonac, bo przeciez jest za trudny), po czym podleci do nas jezdziec na smoku i nas zabierze do neolithu. Tam musimy natychmiast udac sie do depo, bo przebywajac za dlugo poza nim dostajemy mute i nie mozemy pisac na czacie oraz jasnosc wokol naszej postaci bedzie spadac (z poczatku zupelna jasnosc ekranu gry by po czasie poza depo widocznosc spadla do 0 czyli widac sama postac). Gracze beda miec mozliwosc skillowania (nawet bedzie to dostepne w depo), jednak bedzie tylko jeden skill bo po co sie wyrozniac. Podbijajac owego skilla bedziemy mogli dalej i na dluzej odejsc od depo bez dostania mute na czacie a takze dluzej bedzie sie utrzymywac swiatlo wokol postaci. Dodatkowo za brak napisania czegokolwiek na czacie w przeciagu 5 min dostajemy upomnienie, po 3 upomnieniach wlatuje ban. Serwer ukierunkowany dla osob wbijajacych tylko po to zeby popisac z innymi na czacie i podpierajacych sciany w depo (bo owe sciany zostana zastapione bambusem, a im dluzej bedziemy podpierac tym wiecej extra bonusow dostaniemy).
Aż tak Cię boli, że nikt nie zobaczy jaki masz lvl i nie będziesz mógł chwalić się innym "patrz jaki ze mnie kozak! jestem pierwszy w highscore!!!"?

Cytat:
Napisał Xaderon Zobacz post
Hmm... w sumie to zgadzam sie, zacytuje tutaj pewna popularna wypowiedz ktora sie czesto pojawia po wprowadzeniu roznych zmian, nowosci czy tez udogodnien a mianowicie "nie chcesz z tego korzystac? to nie korzystaj" czyli nie chcesz widziec rankingu lvli? To go nie wyswietlaj. Proste czyz nie?
Hmm.. a da się jakoś odblokować widoczność poziomu innych graczy w grze? No chyba niezbyt.. Większość tych wprowadzonych "udogodnień" nie daje graczowi żadnego wyboru.
__________________
https://forum.altaron.pl/signaturepics/sigpic47499_1.gif
Ememems jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:39.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin