Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Sugestie i Propozycje

Komunikaty

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 30-08-20, 18:31   #1
Xaderon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 83
Domyślnie Mikstury odpornosci

W grze istnieje wiele mikstur z roznymi efektami. Leczace, podbijajace nam staty i kilka innych. Nie ma natomiast mikstur ktore dawalyby nam ochrone. No poza tymi co zwiekszaja nam poziom obrony tarcza (ktos wogole tego uzywa?).

Proponuje wprowadzic (tak, wiemy, wejdzie z grudniowym upem w 2137, pominmy to) mikstury dajace nam ochrone przed danym zywiolem (i znowu kolejne ulatwienie, eh).

Bylyby to mikstury dajace nam ochrone przed ogniem, woda, energia i ziemia ALE NIE przed mrokiem czy swiatlem.

Moglyby to byc tylko srednie mikstury, dajace nam (jak zawsze liczby do dyskusji) 4-5% ochrony, trwajace tyle co inne podbijajace nam skille mikstury lub krocej np 90 sec. Czas trwania moglby byc nieznacznie dluzszy jezeli uzywalby jej alchemik (zaleznie od poziomu alchemii). Takie mikstury moglby wytwarzac tylko alchemik lub oprocz tego moglyby leciec rzadko z jakichs mobow.

Albo opcja nr 2 gdzie potrzeba by wiecej pracy i moim zdaniem troche za duzo tych mikstur. Mianowicie kazdemu z 4 zywiolow zrobic po 3 mikstury, male, srednie i duze. Moglyby dawac odpowiednio 2-3%, 4-5%, 7-8%. Czas trwania jak wyzej albo zupelnie inaczej tzn male standardowo, srednie krocej np 60-90 sec a duze najkrocej 30-45 sec. Tak samo jak powyzej na czas trwania moglby nieznacznie wplywac poziom alchemii. Te najmniejsze moglyby leciec normalnie z mobow, srednie rzadko z lepszych mobow a duze tylko do wytworzenia przez alchemika.

Pomysly na takie mikstury zapewne juz kiedys byly.
Napewno bardzo mocnym argumentem przeciw wprowadzeniu takich mikstur jest to ze mamy w grze kamienie na odpornosc ktore mozna nabic w ekwipunek i miec na stale mniejsza badz wieksza ochrone. Tyle ze kazdy woli nosic eq pod dmg, zawsze tak bylo.

Czy bylby to duzy gamechanger? Duze mikstury z opcji nr 2 napewno mialyby spory wplyw podczas walk z niektorymi bossami.
A co wy o tym myslicie?
Xaderon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 30-08-20, 23:06   #2
mexiunio
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 591
Domyślnie

do tego upa 2137 byly proponowane mikstury, ktore obracaja alchemika o 360 stopni i byc moze bedzie troche mniej useless niz jest teraz, ale kiedy to wejdzie?
__________________
To do list:
x 200 lvl na abitańcach
x 400 lvl na legionistach
mexiunio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 26-05-21, 11:40   #3
retrocamel
Ban Dożywotni
 
Zarejestrowany: Maj 2021
Postów: 1
Domyślnie

ktore obracaja alchemika o 360 stopni?
retrocamel jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 27-05-21, 16:25   #4
mexiunio
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 591
Domyślnie

Cytat:
Napisał retrocamel Zobacz post
ktore obracaja alchemika o 360 stopni?
Tak, alchemik z nimi będzie mógł zrobić takiego samego fikołka jak spamerzy promujący swoje scam-stronki pod postami sprzed 4 lat.
__________________
To do list:
x 200 lvl na abitańcach
x 400 lvl na legionistach
mexiunio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 02-07-22, 14:58   #5
Xaderon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 83
Domyślnie

Podbijam, plus poziom alchemii gracza wplywalby na % ochrony np kazde 10 alchemii powyzej 51 poziomu dodaje 1% do kazdej mikstury. To jest cos co polepszy zycie alchemikowi. Elementalista ma odpornosc z tarczy oraz moze uzywac mikstur robionych przez alchemika, ktory to nie posiada zadnej ochrony przed zywiolami z tarczy. Jedyny problem ktory tu widze to to ze kombinacja elementalista-alchemik moze byc zbyt op (ponoc kiedys to byla jedna z najgorszych kombinacji).
Xaderon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 04-07-22, 12:12   #6
mexiunio
 
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 591
Domyślnie

Cytat:
Napisał Xaderon Zobacz post
Podbijam, plus poziom alchemii gracza wplywalby na % ochrony np kazde 10 alchemii powyzej 51 poziomu dodaje 1% do kazdej mikstury. To jest cos co polepszy zycie alchemikowi. Elementalista ma odpornosc z tarczy oraz moze uzywac mikstur robionych przez alchemika, ktory to nie posiada zadnej ochrony przed zywiolami z tarczy. Jedyny problem ktory tu widze to to ze kombinacja elementalista-alchemik moze byc zbyt op (ponoc kiedys to byla jedna z najgorszych kombinacji).
no i nie weszły mikstury, a grafiki były, ale nie na teście, z tego co kojarzę xD
__________________
To do list:
x 200 lvl na abitańcach
x 400 lvl na legionistach
mexiunio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Stare 04-07-22, 19:22   #7
Maru123
 
Avatar Maru123
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Mielec
Postów: 342
Domyślnie

Jak dla mnie całkowicie bezsensowna i zbyteczna zmiana w stylu zróbmy cokolwiek, żeby tylko coś zrobić.

W altaronie jest wiele różnych opcji zwiększania odporności (amulet, plecak, set, ring) na dany żywioł, dlatego uważam, że szkoda tracić czas garstce osób które cokolwiek jeszcze pracują nad tym projektem.

Jak dla mnie priorytetem jest zmiana leczenia na hight levelach i dokończenie misji z szczurołakami.
Maru123 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:18.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin