Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Dyskusje ogólne > Archiwum

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 19-10-15, 00:04   #21
Trixis
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Postów: 231
Domyślnie

Jestem usatysfakcjonowany tym , ze to ja w głównej mierze przyczyniłem się do tego , że Hertagon gra na non-pvp , koniec tej szopki . Jednoczesnie pragnę oświadczyć , ze nie jestem juz członkiem klanu Daylight , ani nie mam nic z nim wspólnego .

~Exoreniuss , RPG gracz soł macz
Trixis jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 00:04   #22
kompromis
 
Zarejestrowany: Maj 2015
Postów: 69
Domyślnie

Dziwny regulamin jak na idee ale gratuluje odwagi przy tej inicjatywie.

Widzimy sie na starych zasadach w niedalekiej przyszłości, ja lubię sie pobić szanując tych którzy tego szacunku nie utracili przez własną glupote, a kto uważa inaczej niech rzuci kamień.
kompromis jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 00:09   #23
Ditos
 
Zarejestrowany: Lis 2013
Postów: 47
Domyślnie

No cóż powodzenia XD
Ditos jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 00:10   #24
Catthon
Lubię placki
 
Avatar Catthon
 
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,228
Domyślnie

Ależ mnie ominęło.
Coś czuję, że po raz pierwszy od kilku lat szala przechyli się na stronę non pvp i tak już dłuższy czas zostanie ;)

Niemniej życzę powodzenia na nowej drodze życia, może się czegoś nauczycie.
Catthon jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 00:52   #25
Graata
 
Zarejestrowany: Kwi 2015
Postów: 96
Domyślnie

@topic

Wstyd.








i hańba

Ostatnio edytowane przez Graata ; 19-10-15 o 01:19
Graata jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 01:51   #26
cewix
 
Avatar cewix
 
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
Domyślnie

Takie coś jak gildia rządząca i wyznaczanie zasad przez najlepszych jest fajne i jest mocno rpg, ale niestety altaron ma za mało graczy dlatego to nie wypala, poza tym jest za mały żeby mógł pomieścić więcej graczy (tych słabszych) którzy również mieliby swoje pvp i życie, czy też za mało by sprzeciwić się gildii rządzącej i narzucić swoje zasady, no cóż ale może w odległej przyszłości...
cewix jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 07:23   #27
aleksy5885
 
Avatar aleksy5885
 
Zarejestrowany: Lip 2011
Postów: 106
Domyślnie

Ja Alor oficjalnie oświadczam, że odchodzę z gildi Daylight gdyż nie zamierzam grać w gildi w której jest ważniejsze dobro graczy neutralnych niż dobro członków gildi.
Nie pozdrawiam Alor.
aleksy5885 jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 07:49   #28
Marancza
 
Zarejestrowany: Sie 2014
Skąd: xd
Postów: 522
Domyślnie

,,Problemy pierwszego świata"...
__________________
Marancza jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 09:03   #29
Maciek
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 45
Domyślnie


Jest śmiesznie
Maciek jest nieaktywny  
Stare 19-10-15, 10:34   #30
c770832
 
Zarejestrowany: Gru 2011
Postów: 193
Domyślnie

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

Arczi od kogos ty je xD

Za hajs z vc baluj, wbij 300 a tu i tak bedzie gralo 30 osob pozdro600
c770832 jest nieaktywny  
Zamknięty Temat


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:36.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin