Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
Zobacz wyniki ankiety: j.w | |||
reset charów | 40 | 35.40% | |
powiększenie xp potrzebnego na lvl | 12 | 10.62% | |
nic nie trzeba robić | 61 | 53.98% | |
Głosujących: 113. Nie możesz głosować w tej sondzie |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
27-08-13, 20:53 | #61 |
Zarejestrowany: Sie 2011
Skąd: Kraków
Postów: 34
|
no ale to musialby byc pvp enforced
|
27-08-13, 20:53 | #62 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 193
|
Utworzenie serwera typowo hardcore pvp zniszczyłoby serwer pvp, nie mówiąc o tym, ze takie 'otsy' w ogóle nie cieszą się popularnością... Ja bym był za tym, aby jak wspomniał Drako obniżyć wszystko o 20% ( loot - to może nawet trochę bardziej, exp, lvle) ale dodatkowo straty w pvp zwiększyć o 300%. Warto też wspomnieć o tym, żeby te 'daily' były na prawdę dzienne i można by je wykonywać co 22-24 godziny
|
27-08-13, 20:57 | #63 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Obstawiam, że przeniesienie postaci na nowy silnik będzie wykonywalnie i to bez problemu, a jak sama nazwa mówi "misje dzienne" są dzienne, więc są co 4h, lepszy jest klimat, kiedy to npc stosują się do godziny altarońskiej, a nie realnego świata, strasznie się denerwuje jak jakiś npc mówi "wróć jutro" a musze wrócić NAPRAWDE jutro...
|
27-08-13, 21:02 | #64 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 193
|
To mogą być misje co czterodniowe ... A npc moze napisać wróć za 4 dni '
|
27-08-13, 21:12 | #65 |
Zarejestrowany: Cze 2011
Postów: 0
|
W sumie to zgadzam sie że powinien być reset charów, ale dopiero gdy gra będzie w 100% gotowa.
|
27-08-13, 21:13 | #66 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Zresztą nie każdy ma ochote ciągle expić, żeby wbić lvl, niektórzy wolą wykorzystać do tego misje, które wcale tak dużo expa nie dają... inne misje też za dużo expa nie dają, przez co ludzie są skazani na monotonne expienie, a nie każdy taki styl preferuje...
|
27-08-13, 21:14 | #67 |
Zarejestrowany: Cze 2011
Postów: 0
|
Dzienne powinny zostać bez zmian i tu sie zgadzam z panem up
|
27-08-13, 21:15 | #68 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 366
|
|
27-08-13, 21:56 | #69 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 0
|
Dla większego dobra chłopcze, dla większego dobra. Rozumiesz?
|
27-08-13, 22:11 | #70 |
Zarejestrowany: Cze 2011
Skąd: Lubelskie/ Poznań
Postów: 281
|
Patrz gosciu. Ty nie masz czasu grać i robisz misję raz dziennie która daje Ci 15%+. A teraz gdybyś miał możliwość grania 4h to robilbys 2x misję czyli 30%lvl no i przez czas 4h spokojnie 1-2 lvl byś wbił. Mało? To,ze Ty aby możesz wejść i zrobić misję nie oznacza,ze ma tak każdy. Ludzie tu naprawdę dziennie wbijaja tyle lvl.siedząc 5-6h i więcej co Ty przez miesiąc byś to zrobił. Wystarczyloby obniżenie wszystkim -20% i wszystkim mobom tak by grę utrudnić trochę.
Na pewno fajniej się gra gdy ma się wyzwanie a nie wszystko.przychodzi łatwo. W tibie fakt grało dużo ludzi ale wtedy kiedy była ona najlepszą gra czyli 7.6 i ciężko było expic i każdy dead bolał ale była motywacja żeby.odrobić. Teraz? Spada 20% lvl i gra tyle ludzi co na Altaronie. Więc chyba wiadomo co jest kluczem do sukcesu. Trudniejsza gra,lepszy balans i więcej.questow. @down Czytaj ze zrozumieniem
__________________
Nikt nie jest na tyle mocny by nie można było z nim zwyciężyć. Zurvy - Collegium. Ostatnio edytowane przez 9106796 ; 27-08-13 o 22:24 |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|