Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05-08-14, 06:06 | #1 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Zwiększenie "inteligencji" mobów
Ciągle jest mowa o tym, że altaron ma być trudny, jednak administracja bez przerwy wpycha nam nudne(nie trudne) rozwiązania.
Więc moja propozycja jest następująca: (WIEM, ponad połowa z tego jest nie na ten silnik, jednak na chwile obecną wydaje mi się, że dało by się wprowadzić chociaż część z tego) Po pierwsze, jeśli mob używa wave, to powinien go używać nie na pałe, a tylko wtedy kiedy jesteśmy w jego zasięgu, czyli wygląda to tak: Stoimy na skos od smoka, nagle przypadkiem wchodzimy na pole wave, smok automatycznie go używa, ale żeby nie było to głupie, że każde wejście w zasięg skończy się bułą na ryj to niech słabszym mobom uaktywnia się ten wave(bądź beam! Czy inny tego typu czar) dopiero po chwili, w ten sposób będziemy mogli uniknąć czaru moba, a czym mob silniejszy tym mniejszy czas na reakcje. Np. taki smok użyje wave po 1.5 sec od wejścia w jego zasięg, zaś starszy czerwony smok już po 0.5 sec. Oczywiście smok powinien mieć cd na wave przykładowo 5 sec. Po drugie, jeśli mob ma czary które wymagają trafienia to mob powinien próbować ustawić się w ten sposób abyśmy dostali tym czarem, oczywiście tak samo, czym mocniejszy mob tym większa umiejętność odpowiedniego ustawienia się. Po trzecie, moby powinny tworzyć combosy(szczególnie te znacznie mocniejsze) aktualnie jest tak, że albo mobowi uda się stworzyć combosa, albo nie. Fajnie jakby mob starał się tworzyć je sam. Powiecie, że przypadek losu to tak jakby próbował je tworzyć, ale mam tu na myśli skrypt który co każdą turę wyliczał by, jakiego combosa uda mu się zrobić(bądź nie uda) np. Łapa+gfb/Gfb+wave/gfb+wave+łapa+sd zagłady. Tak to wciąż przypadek losu, ale wyglądałoby to lepiej niż teraz. Po czwarte, moby powinny dawać jakieś znaki przed mocniejszymi skillami, czy nawet combosami abyśmy mogli się odpowiednio przyszykować(oczywiście znak powinien być max 3 sec przed aktywowaniem) Podam tu fajny przykład z tibii, dodano jakiś czas temu fajną lokacje Roshamuul w której występuje POTĘŻNY boss i pokonanie faktycznie wymaga umiejętności, po pierwsze trzeba zwracać uwagę na jego summony które na low hp tego bossa potrafią go uleczyć do fulla, trzeba też zwracać uwage co boss mówi, bo pare sec po pewnych słowach mob uderza aoe typu efo owla potrafiące złożyć nawet 500 eka, boss naprawde wymaga zgrania i pewnych umiejętności, na altaronie niestety tego brakuje. Po piąte Fajnie też jakby bossy każdej nacji wykorzystywały swoje umiejętności jak najlepiej (aktualnie jest tak, że boss danej nacji jedynie ma większą bułe i multum hp) czyli potrafił by dość często kleić combosy itp. o czym wcześniej napisałem. WEDŁUG MNIE dane zmiany uczyniły by altaron nieco trudniejszym i wymagającym pewnych umiejętnosci, aktualnie(wciąż według mnie!!)moby po prostu wymagają odpowiednio długo czasu spędzonego na skillowaniu i expieniu, Nie mówie ani troche o pvp!!(przezorny zawasze ubezpieczony :D)Tak większe umiejętności pozwolą na expie ogarnąć mniejszemu lvlowi, ale jednak(według mnie!!) to wciąż za mało, powinno zwracać uwagę na więcej czynności. Liczę na to, że moje pomysły zostaną wykorzystane choć w małym stopniu :) W imię Altaronu! ~Bo altaron ma być trudny! @Edit Fajnie jakby były bossy częściowo odporne na oreh wrek, tzn nie zawsze by na nich działało przez co miałyby większą szansę na przerzucenie się i w takim przypadku więcej niż 1 bloker miałby sens (tak wiem i tak bierze się z 2 blokerów w razie czego ale naprawde rzadko taki 2 bloker się przydaje) na altaronie 2 bloker raczej ma mały sens poza tym, że warto się zabezpieczyć, ale na rl (tak wiem ciągle porównuje do tibii, ale to nie moja wina, że NIEKTÓRE rzeczy mają tam naprawdę zajebiste rozwiązania)np. są bossy które przyzywają dodatkowo pełno summonów które drugi bloker musi zgarnąć itp. Ostatnio edytowane przez cewix ; 05-08-14 o 06:29 |
05-08-14, 08:05 | #2 | |
Zarejestrowany: Lut 2014
Postów: 165
|
Większość z tego jest w Tibii, a Cip od dawna ma ten sam silnik.
Nie powinno być zbyt trudno na zwykłych mobach, ale opcja z wave czy ostrzeganiem jak najbardziej na tak. :)
__________________
Cytat:
|
|
05-08-14, 08:47 | #3 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
@Up
Serio większość z tego jest już w tibii? widziałem tylko o ostrzeganiu (co występuje tylko u 2/3 mobów?) |
05-08-14, 09:15 | #4 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 107
|
Jak by miało tak być "Stoimy na skos od smoka, nagle przypadkiem wchodzimy na pole wave, smok automatycznie go używa" To nikt nie będzie już na tym expił i kolejny exp upadnie. Bo wystarczy combo z lapy+wave i ded.
Ale co to smoków powinni zrobić jakiś większy resp. A co do teraz to i tak trudniej,bo często się na expie pada a lvle lecą w dół |
05-08-14, 09:17 | #5 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
@Up
Co prosze? Skoro prosisz o większy resp dragów to nie znasz wszystkich. Nikt by nie expił? Pozatym rozjaśniłem sytuacje troszke dalej, zwykły smok z automatu go nie użyje. Zresztą jak ty nie będziesz miał zamiaru tam expić to bardzo dobrze, resp będzie okupowany przez mniej osób, tych ogarniających :D |
05-08-14, 09:51 | #6 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Postów: 364
|
Jako wysoki mag, luruję sobie 6-7 czerwonych smoków, żeby ustawić je jakoś sensownie pod gradobicie. Zmuszony jestem stać "na twarz", cudowny smok i jego 6 kumpli reagują i w pięknym stylu mnie gaszą. Ot i sens systemu
|
05-08-14, 09:56 | #7 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Rozumiem, że dużo ludzi może czuć nie chęć do tego, bo sprawi to, że miejsca w których aktualnie sobie expiliście zamienią się w coś gdzie nie dacie rady solo, nie ma co robisz solo jakieś.. nie wiem ale całkiem sporo, pamiętam, że na expie x1.5? albo x2 i bonusie miałeś ponad 1kk, a altaron ma być trudny i grą zespołową, ale zresztą to tylko moja propozycja, niech dyskusja toczy się dalej, nie mówie, że ma to wyglądać dokładnie tak jak to opisałem ^^.
W sumie problem też tworzą moby typu rekinołaki/górskie trolle, one nie zmienią się w ogóle przez co będą najbardziej opłacalne. Sensownym rozwiązaniem byłoby wtedy zwiększenie expa/loota mobom które zrobiły się trudniejsze do ogarniecia. |
05-08-14, 10:03 | #8 | |||||
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Skoro ma być trudno, po co znaki ostrzegawcze? Cytat:
|
|||||
06-08-14, 00:25 | #9 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
Swoją drogą nie zuważyłem żeby moby miały jakieś specjalne um. nie licząć wave/beam/gdb/ue i parala, może się myle, ale wydaje mi się, że nie ma mobów które upijają/pushują/fearują/mają jakieś uniwersalne obszary uderzeń(większość ma wave/beam o bardzo podobnym obszarze uderzenia) itp. itd.
Fajnie jakby bossy jeszcze miały jakieś doty które by robiły całkiem spory dmg, a nie zaogoniowanie bijące po 20... wtedy trzeba by było pamiętać o destroykach i miksturach żywiołów ;) |
06-08-14, 01:36 | #10 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Neolith
Postów: 1,235
|
sługa energii - boss poniekąd, ma umiejętność teleportowania graczy i to bardzo dezorientuje :>
__________________
Akrą Siocher |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|