Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
11-12-12, 11:50 | #11 | |||||||||
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
|
Cytat:
Wtedy było sd koleżaneczko Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Generalnie Ci powiem Slythia, zacznij słuchać graczy, bo to dla nich chyba tworzysz grę nie dla siebie. Hmh? Wszystkie pomysły, dyskusje negujesz. Nie wiem jak Ciebie, ale mnie na architekturze uczą jak pomysł przekształcić, żeby było coś fajnego. Jak doskonalić projekty itd. A nie od razu do kosza. Z tematu lada moment będzie kłótnia, a chciałem żeby ludzi się wypowiedzieli inteligentnie, widzę że część nie umie. Tylko swoje 3 grosze dorzuca. Pozdro dla tych myślący przed pisaniem. W każdym bądź razie balans postaci jest niedopracowany. Może moje propozycje nie są genialne, ale w takim razie wymyślcie inne. To jest najtrudniejsza rzecz do opracowania w grze zaraz po wyrównaniu ekonomii i expienia. Według mnie podczas testów, większą uwagę trzeba zwrócić na pvp. I piszcie co chcecie, ale większość graczy się podpisze ze nadal jest nie tak jak powinno.
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100% Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce Ostatnio edytowane przez sebastianix ; 11-12-12 o 12:03 |
|||||||||
11-12-12, 11:58 | #12 |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 57
|
Co z tego że ryc 2h ma większe hity o 25% skoro ich nie widać? Według mnie problem z obrażeniami u rycerzy polega na zbyt dużej rozbieżności między hitem maksymalnym i minimalnym. Zmniejszenie tej różnicy powinno pomóc. Nie chcę tu powtarzać to co napisałem post wyżej.
|
11-12-12, 12:08 | #13 | |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
Cytat:
@sebastianix Nie zrozumiałeś nic z tego, co napisałam.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
|
11-12-12, 12:10 | #14 | |
Zarejestrowany: Paz 2011
Postów: 400
|
Cytat:
|
|
11-12-12, 12:13 | #15 |
Zarejestrowany: Wrz 2009
Postów: 2,396
|
Od samego początku istnienia gry mówimy, że dążymy do tego, by duchowny był profesją defensywną, skupioną na ulepszonym leczeniu oraz wspieraniu drużyny, zaś nekromanta do zadawania wysokich obrażeń.
__________________
Mamy jeszcze ryby lądowe w sosie owocowym... – Że co? – Ślimaki winniczki w marchewce! Andrzej Pilipiuk, Trucizna.
|
11-12-12, 12:14 | #16 |
Zarejestrowany: Paz 2009
Skąd: Nigdzie
Postów: 40
|
Attax to się skasuj i zrób nową postać, też mi wielki problem. A co do reszty kretynów... sporo DOBRYCH gier opiera się na NPVP, a PVP jest TYLKO DODATKIEM. Sporo osób i tak tego nie zrozumie, bo są za tępi na to.
|
11-12-12, 12:16 | #17 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Skąd: Zielona Góra
Postów: 1,600
|
Napiszę tylko jedno - HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Zwiad lepiej blokuje moby od 2h ? Nie wiem jak, nie wiem skąd to wziąłeś, ale gratuluję. Nie widać różnicy pomiędzy DMG rycka 1h a rycka 2h ? Może grasz 1h i się dziwisz ... Ja moim 55 ryckiem 2h uderzam mocniej niż moim 137 ryckiem 1h. Dalej nie widać różnicy ? Z resztą po co ja się wypowiadam, tak czy siak wiadome było, że będzie płacz i lament. Jest to rzecz normalna dla każdej zmiany i nie tylko w Altaronie. |
11-12-12, 12:45 | #18 | |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 191
|
Slythia, nie wiesz co powiedzieć lub już masz wywalone to napisałaś, że nic nie zrozumiałem. Pal duch gdzie to postać defensywna jak leczy się po 700. Gdy mag nekro się tyle leczy z hape tawisa maja mniejszy exhoust. Co mnie obchodzi ze ma mniej hp. Ma za to ogromną miłość many i bije niemiłosiernie.
Mag nekro biegnie sobie bije po 500, paladyn sie leczy po 700 i czeka az mu sie mana skonczy na leczenie. A mag nekro się śmieje bo leczy z hape tawisa ze dostaje hity po 100. Cytat:
__________________
Sprawdź ten flow, mam w sobie go na 100% Skąd? Skąd się wziął, to nieokiełznane moce |
|
11-12-12, 13:16 | #19 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 36
|
Balans postaci to mit, nie da sie tego zrobić tak żeby każdemu pasowało, to oczywiste xd Takie jest moje skromne zdanie.
|
11-12-12, 13:34 | #20 | |
Zarejestrowany: Wrz 2012
Postów: 49
|
Cytat:
Graj przez prawie 2 lata,inwestuj czas w rozwój postaci, a potem jednym śmiesznym update strać cały dorobek, bo postać staje się śmieszna względem innych. Tak było z update z 2h wojami, GDZIE w miesiąc wbite zostały 100 lvl, prawdziwie wyważony balans. Sporo dobrych gier opiera się na npvp? Za dużo w simsy grałeś... Każda gra dąży do rozwoju postaci w celu konfrontacji z innymi graczami, zdobyciu satysfakcji posiadania lepszych umiejętności. #Slythia Twoje hasło, że mogliśmy 2 lata temu przewidzieć, że zrobicie śmiech z sub-klas bo nazywały się nekro/duch to żenada. Wypada zatrudnić etatową wróżkę do Waszych pomysłów, bo robienie postaci pod każdy update to świetna zabawa. Wy dążycie do chaosu, który Wam się udaje. Nikt tu nie zwraca uwagi na przełożenie się up'ów na pvp. Najbardziej mnie bawi sytuacja woja 1h, klasa przez prawie 2 lata nie doczekała się zmian, była niczym, jedynie kilka k hp i tyle. Możliwe, że pomysł z tarczami przełoży się na jego przydatność, ale trochę późno na tak drastyczne zmiany względem startu serwera. |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|