Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
08-09-12, 13:43 | #1 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 565
|
Arena by Kael
Będę mówić jedynie o non-PvP, także wszelkich hejterów grających na PvP i nieznających realiów prosiłbym o niezabieranie głosu, celem uniknięcia bezsensownych komentarzy kierowanych jedynie poczuciem konieczności powiedzenia czegoś mądrego.
Arena do walk. Obecnie nie wnosi nic, poza możliwością poganiania się w kółko do skończenia supli. I na dobrą sprawę służyć może jedynie do skillowania, bo sensu walk nie widzę. Stąd też moja propozycja: 1. Zrobić, że gracz dostaje 2 plecaki, jeden leczących i jeden many, miksturek, których można używać tylko na arenie. Walki byłyby krótsze, intensywniejsze i nie skupiały się wokół potania się na potęgę, spamowania i inszych takich, przez co w moim mniemaniu walka byłaby bardziej interesująca. 2. Typy walk PvP: a) Gracze wpłacają pewną pulę, a zwycięzca zgarnia całość. b) Walki sparingowe, gdzie nie traci się nic, nic nie wpłaca. c) Pojedynki. Tu możliwe jest używanie własnych mikstur i run leczniczych. Ten kto przegra, ginie jak w normalnym PvP i tak samo traci ekwipunek (czyli losowa szansa itp). 3. Potwory za opłatą. Gracz mógłby zapłacić za to, by zmierzyć się z wybranym przez siebie potworem. Po pokonaniu nie dostaje doświadczenia ani loota z pokonanego, ale też w wypadku śmierci nie traci nic, a jedynie zostaje przeniesiony poza arenę. Służyć by to mogło sprawdzaniu różnych potworów zanim się na nie wybierzemy. Oczywiście nie odzwierciedli to w pełni doświadczeń z expowisk, lecz da nam możliwość zobaczenia jak pewne potwory walczą. 4. Wyzwania. Gracz poddawany by był rzędowi prób, dostawał określony ekwipunek, określoną liczbę mikstur i określone ściśle zadanie. Od najprostszych, do coraz trudniejszych i coraz bardziej wymagających. Nagrodą byłoby doświadczenie. Przykładowo: przeżyć 30 sekund w klatce z jakimiś potworami, przy użyciu run zabić określoną liczbę potworów, nie dać się dotknąć przez 20 sekund podązającemu za nas zombiakowi. 5. (W opracowaniu jeszcze). |
08-09-12, 13:58 | #2 |
Zarejestrowany: Lip 2011
Skąd: Kościan
Postów: 539
|
Bardzo na TAK co do 4 i 2.
__________________
Dom został z tyłu. Przed Tobą jest świat.
|
08-09-12, 13:58 | #3 |
Zarejestrowany: Sty 2012
Postów: 46
|
Pomysł bardzo ciekawy !
|
08-09-12, 19:38 | #4 |
Świetny pomysł, można by też robić pojedynki drużynowe, albo coś na kształt TDM (każde zabicie = pkt, która drużyna uzbiera limit wygrywa kase/exp/chleb)
__________________
But no matter how distant in space or time
One constant remains Chaos. |
|
08-09-12, 19:44 | #5 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 179
|
dobre, mogłoby to zastąpic aktualna arene w obozie szkoleniowym :D
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|