Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
01-07-14, 15:16 | #1 |
Zarejestrowany: Sie 2012
Postów: 46
|
Myśl o rycerzu - usystematyzowanie
Witam,
myślałem ostatnio o wojowniku w Altaronie i o funkcjach jakie pełni... no właśnie wojownik posługujący się bronią jednoręczna i tarczą ma blokować monstra (i dobrze mu to nawet wychodzi)... to dlaczego posiada te same czary (umiejętności) co wojownik używający borni oburęcznej ?... nie wspominając już o rycerzach, którzy korzystają z dwóch broni jednoręcznych (na dzień dzisiejszy taki wojownik w drużynie kradnie tylko expa - i nic więcej...). Moją propozycją jest ( już wcześniej w sumie o tym pisałem w jakimś temacie), aby do każdego stylu walki przydzielić inne czary i umiejętności. Niech wojownik z tarczą ściąga na siebie monstra i dobrze się broni , niech potrafi używać okrzyków dających drużynie bonusy to życia/skilli/poziomu magii (mniej więcej teraz tak działa "cain"), oraz niech wojownik z bronią jednoręczną skupia się na jednym celu i go atakuje (ale ściąga na siebie wszytko wokół). Co do wojowników posługujących się bronią oburęczną... Moim zdaniem powinni mięć duże obrażenia (teraz tak jest - wojownik nekromanta z bronią oburęczną, obrażenia 1k), ale obrażenia obszarowe (tylko oni powinni takie zadawać z racji tego, że mogą zrobić potężny zamach i ranić wrogów wokół). Niech taki wojownik będzie miał czary takie, które można używać tylko podczas korzystania z borni oburęcznej. Zaś wojownicy korzystający z dwóch ostrzy, powinni mieć umiejętności skupiające się na jednym celu ale zadając im potężne obrażenia. Myślę, że dobrą umiejętnością takiego wojownika mogło by być "otwarcie rany". Cel na, którym została ta umiejętność użyta np doznawałby spowolnienia lub wywołało by to u niego krwawienie (przez jakiś okres czasu otrzymywałby obrażenia fizyczne). W dodatku myślę, że kary do obrażeń dla takich wojowników są trochę zbyt duże. Co z tego, że bijemy bardzo szybko skoro nie trafiamy nasz cel... czyli w efekcie zadajemy dużo mniejsze obrażenia niż np z bronią jednoręczną. Można by było wprowadzić większy wpływ zręczności na kary w obrażenia ale zwiększyć minimalną karę, tak aby wyrównać wszystko. Proszę o wypowiedzenie się administracji na temat mich przemyśleń.
__________________
"Potęga głupoty tak szybko nie zgaśnie Pogaństwo współczesne - oto Polska właśnie." Żywiołak - "Pogaństwo"
|
01-07-14, 15:27 | #2 |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Katowice
Postów: 2,529
|
Ja niedawno proponowałem żeby woj 1h miał mniejszy zasięg rago od 2h, a ten zaś mniejszy od duala bo bicie 8 stworów nie jest fajne. Tak by to wyglądało, ale nie przeszło. :( Nadal sądzę, że mój 1h jest za mocny.
1h. XXX -O- --- 2h. XXX XOX --- Dual XXX XOX X-X O - gracz X - obrażenia - - point blank
__________________
The bird of Hermes is my name eating my wings to make me tame |
01-07-14, 17:10 | #3 | |
Zarejestrowany: Maj 2014
Postów: 231
|
Cytat:
|
|
01-07-14, 18:05 | #4 |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 57
|
Żeby w altaronie był poprawny balans powinni:
- stworzyć różne skrypty czarów na pvp i npvp - czary będące na npvp będą mogły być zbyt op na pvp. - dodać więcej czarów na wyższe lvle - zbalansowanie 1 czaru tak by działał odpowiednio na takim 20 jak i 220 poziomie jest praktycznie niemożliwe, a co za tym idzie przy dobrze dobranych czarach to tylko urozmaici rozgrywkę. Czary mogą być do zdobycia z misji, bo "lvl się nie liczy", a także dałyby jakiś cel dla gracza. - do balansu zaangażować całe, oba serwery, tak by byli pewni, że i oni osiągną to co chcą (bez argumentacji "bo ma być trudno"), a także gracze będą zadowoleni (oni sami nie dadzą by zbyt ułatwić rozgrywkę). - by jeszcze urozmaicić grę dodać kolejne różnice w profesjach: Rycerze - 1h, 2h, dual Magowie - z różdżką, z kosturem, a może jeszcze z run "w dłoniach" Zwiadowcy - łuk, kusza, spiry itd. Tak z tego co wiem: na 100% administracja przeczyta to co tu piszemy i na 10% doda jakiś 1% naszych pomysłów. Taka moja opinia. |
02-07-14, 00:09 | #5 |
Można by przywrócić Rago żywiołowe, które by działało w taki sposób, dmg i cooldown tam akurat pasował na 3 kratki.
Oczywiście wyłączone krytyki przy tych czarach.
__________________
R.I.P. Altarony :< Niezapomniane chwile, niezapomniani ludzie i przygody... GG 40756490 Ostatnio edytowane przez Mcree ; 02-07-14 o 01:19 |
|
02-07-14, 13:00 | #6 |
Zarejestrowany: Maj 2014
Postów: 17
|
Moze wogole zablokujmy 1h wyprowadzanie ciosow...bo przeciez ma stac i blokowac...aaa zapomnialem...i krzyczec wookolo by rozdawac bufy.
Moim zdaniem pomysl nietrafiony..to najdelikatniejsze okreslenie jakie cisnie mi sie na usta. |
02-07-14, 13:30 | #7 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 681
|
A tak sobie czytam i myślę .....
z tym, że : Dual XXX XOX X-X Ten największy x byłby dużo silniejszy. Dlaczego? Mając dwie bronie robimy zamach z tyłu i prowadząc bronie do przodu, przy czym przy dużym X bronie się spotykają, dlatego hit silniejszy. Byłby to czar tylko dostępny przy dual wield, zastępowało by te niedziałające odes rago, co myślę, że fanatyków by to zaspokoiło. Co do reszty tematu, nie będę drążyć bo jest ok jak jest.
__________________
"W życiu najpiękniejsze są dwie chwile. Ta w której się rodzimy i ta, w której odkrywamy po co." ~ M. Twain
|
04-07-14, 23:06 | #8 |
Zarejestrowany: Cze 2014
Skąd: Oslo
Postów: 35
|
Bardzo dobry pomysł powiini też zmniejszyć armor na dualu jak i na dwuręcznym by było bardziej wyrównane .
__________________
|
04-07-14, 23:35 | #9 |
Zarejestrowany: Maj 2014
Postów: 231
|
|
04-07-14, 23:39 | #10 |
Zarejestrowany: Cze 2014
Skąd: Oslo
Postów: 35
|
A tam pierdzielisz może jak zrobimy o tym szum to zareagują .
__________________
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|