Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Rejestracja | FAQ | Lista użytkowników | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
25-06-14, 16:09 | #1 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 299
|
Loot potwórów - Informacje
Ostatnio został wprowadzony dynamiczny loot z potworów, ale czy na pewno działa on tak jak powinien? Obecne sytuacja wygląda tak, że grupa A wchodzi na dany resp - słaby loot wychodzimy. Idziemy na coś innego - słaby loot, wychodzimy i tak sytuacja powtarza się aż znajdziemy dobry exp, gdzie dobrze (w miarę) sypie. Przez ten system wiele respów takich jak np. bagienne hydry nie są już praktycznie odwiedzane, ponieważ nikt nie wie czy opłaca się tam iść i tracić czas pięciu czy sześciu osób na dojście tam i zrobienia kółka, aby ocenić współczynnik loota. A nie oszukujmy się, na bagienne hydry chodzi się tylko po loota.
Dlatego proponuję też wprowadzenie do obecnych npc wiadomości które pojawiałyby się tak, jak teraz informacje o bossach (grabarz, pan obok dp na ankardii itp.) Wyświetlały by się one tylko, gdy dany potwór miałby dzisiaj współczynnik lota np. większy od 0.7. Na pewno ułatwiłoby to podjęcie decyzji na co możemy iść expić, a stare i mniej odwiedzane miejsca stałyby się bardziej popularne. |
25-06-14, 16:14 | #2 |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Serio wierzysz, że npc powie ci gdzie iść po dobry loot?
|
25-06-14, 16:36 | #3 |
Zarejestrowany: Maj 2011
Postów: 299
|
Tak, np. npc konstantyn który przechadzając się po błoniach widział bagienne hydry "ociężałe od nadmiaru ekwipunku"
|
25-06-14, 16:38 | #4 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 134
|
A dlaczego nie?
Przez kilka dni zwiedzaliśmy każdy resp w celu sprawdzenia loota i przypuszczam,ze więcej razy ekipa sie na takie coś nie zbierze.Dlaczego? Przygotowanie na wyprawe trochę czasu zajmuje,a zmienianie respa co 30min(zmiana beltów,pociskow etc) i biegniecie na kolejny exp wymaga calego dnia czasu zeby przejąc 7-8 respów.Nie mowie o tym,ze jeszcze przydałby się czas żeby posiedziec tam gdzie loot danego dnia dopisuje. |
25-06-14, 16:45 | #5 | |
Zarejestrowany: Cze 2013
Postów: 521
|
Cytat:
Brak wiadomości o loocie potraktujmy jak część klimatu rpg Altaronu |
|
25-06-14, 17:16 | #6 |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 57
|
Na 99% jestem pewien że administracja nie wprowadzi teog pomysłu, a jeśli już to tylko dla najsłabszych potworków. :p
1% szans na pomyłkę mam więc powodzenia :D |
25-06-14, 17:25 | #7 |
Mistrz Gry
Zarejestrowany: Lip 2013
Postów: 1,372
|
Przedstawiliśmy już zamysł jakim się kierowaliśmy podczas wdrażania tego systemu, wprowadzanie tego typu informacji poskutkowałoby tym, że Gracze zdobywaliby doświadczenie praktycznie wyłącznie tam, gdzie łup danego dnia byłby dobry. Nie zostanie to wprowadzone.
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|