Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
15-08-18, 19:58 | #15 |
Zarejestrowany: Sie 2013
Postów: 112
|
Tego nie wiem, w końcu coś świeżego, nowego! Coś co zmieni starą, nudą i dobrze znaną rozgrywkę. Mobilizacja do wbijania lvli, o wiele prostsza droga do balansu - administracja w prosty sposób wie, że dana postać i jej kombinacja subprofesji na danym lvlu ma określoną ilość możliwych do zdobycia pnów z lvli oraz misji. Dzięki temu będzie większa łatwość brylowania między statystykami poprzez prostolinijny i bardziej zrozumiały dla gracza "przyrost mocy" w wybranej profesji. Równy start dla wszystkich graczy, a różnice w rozgrywce można przenieść na inne aspekty gry np. statystyki uzbrojenia. Więcej czasu na radość z rozgrywki - w dzisiejszych czasach skillowanie to masochizm.
Ze swojej strony widzę same korzyści, dodatkowo w końcu runy zyskają na wartości ponieważ nie będą robione tylko aby wbić mlvl - komu się będzie chciało ten będzie zbijał dobrą kasę! Lepiej wywalić skillowanie niż wprowadzić item shop z boostami do skillowania - za to ukłon dla administracji.
__________________
Choć promowany jest szacunek, tolerancja nie będziesz szanowany gdy sam utniesz sobie jajca, a jakby co chętnie to za ciebie zrobią, pojadą Cię na forum - anonimowo. |
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|