Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Altaron.pl > Community PVP

Krótka Wiadomość
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian.

Komunikaty

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stare 16-07-17, 18:27   #11
makmej
 
Avatar makmej
 
Zarejestrowany: Kwi 2011
Skąd: Koszalin
Postów: 484
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mervakis Zobacz post
1. Już teraz jest 10s, czyli 5s na zabicie między użyciami. Zwiększając cd do 20s nie uratuje rycerza, po którego wbiegnie ekipa, nie stanie się wtedy bezużyteczny? Przy bossach to też trochę dużo czasu.

2. Kiedyś tak było i cały ten fragment silnika damages.cpp został przepisany, by było jak jest teraz. Nie mam dostępu do takich rzeczy. :<


1. Często jest tak że rycerz wytrzymuje zdecydowanie za dużo gdy zostaje odseparowany od reszty teamu, sam grałem rycerzem i wiem jak jest... te pare sekund bardzo dużo zmieni
__________________
22:26 Pawel: Albo tak: ‡ Jestem drwalem i jestem SPOKO! ‡
makmej jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 2 (0 użytkownik(ów) i 2 gości)
 

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:23.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin