Może i ma to trochę sensu, ale z punktu widzenia osoby która ma mało czasu na grę, tak casualową postacią jaką jest rycerz wyszło by to naprawdę kiepsko.
Nie dość, że wbicie skilli na chociażby te 60 siły i 50 dwuręki zajmuje parę godzin, to jeszcze trzeba poświęcać go na wbijanie zręczności?
Rycerz nie jest aż tak zły, wystarczy jedynie poprawić dmg broni jedno i dwuręcznych,
oraz naprawić wojownika nekromantę.
Wcześniej pisałeś o zwiększeniu dmg z haper rago, według mnie jest to dobry pomysł, ale nie na tyle by bić 2x więcej.
Wystarczyłoby wzmocnić ten czar o połowę obecnego dmgu i zwiększyć cooldown do 4 sekund lub zwiększyć użycie many.
Czemu aż taki duży cooldown? Żeby ten czar służył jako takie swoiste "gfb" na niskim poziomie do wyczyszczenia mobów, który sprawia też że następny czar ofensywny będzie można użyć dopiero za sekundę (np. odes rago/hoxe alp).
Bądź zwiększyć użycie many o 40.
|