Cytat:
Napisał Natchnienie
Pierwszy dzisiejszy wypad - co najmniej 47 pudeł na 1400 sztuk amunicji.
(ponad 3,36% nietrafień)
Drugi dzisiejszy wypad - co najmniej 37 pudeł na 1100 sztuk amunicji.
(ponad 3,36% nietrafień)
Powyższe "zestawienie pudeł" jest z odległości. Było również kilkanaście z bliska lecz ich już nie wliczałem, bo starałem się zachować dystans, choć nie jest to możliwe w 100%, więc nietrafień z daleka byłoby jeszcze więcej.
Dochodzi do tego pewien błąd, a mianowicie - po zabiciu potwora, baaaardzo często mimo wszystko leci jeszcze 1 bełt (nie wliczałem ich), lecz wyszło ich kilkadziesiąt.
Jest jeszcze jedna kwestia - zdarzyły sie 2 nietrafienia z rzędu (prawdopodobnie zwykły strzał + strzał z hape odes kpiro, albo po prostu 2x z hape odes kpiro), czy to prawidłowe? Hape Odes Kpiro nie powinno mieć przypadkiem 100% trafień?
Reasumując - tracę łącznie około 9% całkowitej amunicji na pudła (prawie 3.5% z samych nietrafień + 5,5% strzał lecących nawet po śmierci potwora),
Dodatkowo, troche straszne jest to, że na prawdę nie można dodać czegoś w rodzaju bonusu od skilla - mając 100 zręczności np 0.5% celności / a 200 zręczności 1% celności), tak samo z dystansem by 100 dystansu dawało 0.5% celności, a 200 dystansu 1%. - 200 skilla to jest nie lada wyczyn i tylko kilka osób kiedykolwiek tyle zdobędzie, moim zdaniem ten 1% celności powinien być nagrodą.
Ewentualnie zamiast całkowitego zabrania możliwości dodania bonusu do Krytycznych obrażeń do kuszy, dać nam możliwość włożenia 2% celności. Choć zdaje mi się, że najciekawszą opcją byłaby możliwość wyboru 2 bonusów (tak jakby 2 pkt, które można wykorzystać na prędkość ataku, krytyk bądź celność)
Którąś z tych opcji może nawet okrojoną czy jeszcze bardziej zaostrzoną można by wprowadzić.
|
1. To, że bełty wylatują po śmierci potwora nie jest do końca prawdą. Hape odes kpiro ma niewielkie odstępy w wystrzeliwaniu kolejnych pocisków, tak więc wystrzeliwuje je póki potwór jest zaznaczony, tutaj nic się nie zmieniło, zawsze tak było. Czasami zdarzy się tak, że pierwszy bełt wystrzelony z hape odes kpiro zabije potwora, ale zanim to się stanie lecą już 2 kolejne, nie jest to błąd. Gdybyśmy chcieli to zniwelować trzeba by wydłużyć czas wystrzeliwania każdego z bełtów przy użyciu hape odes kpiro, a wtedy zajmowałoby to 2x więcej czasu.
2. Oczywiście, że jest to uzależnione od poziomu walki dystansowej. Na początku każdy zwiadowca ma 50% na trafienie, wraz z rozwojem umiejętności walki dystansowej osiąga 92,5% co jest wartością maksymalną.