Witaj w Altaronie!
Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!
|
Krótka Wiadomość |
[2023-05-02 14:55] Wprowadziliśmy kolejne drobne zmiany i poprawki. Przed zalogowaniem się do gry prosimy o pobranie najnowszej wersji klienta. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową listą zmian. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
05-05-15, 15:35 | #1 |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 35
|
Chodzenie na ukos.
Siemanko
Nie wiem jak Wy, ale Ja jestem za wprowadzeniem w grę czegoś takiego żeby nie było opóźnienia gdy idzie się na ukos miedzy 2 przedmiotami. Np 2 krzesłami czy krzakami :/ Idzie na ukos, chwile stoi i dopiero rusza dalej głupie. Jestem za wprowadzeniem płynnego ruchu czyli jak idzie do przodu tak i na ukos, bez żadnego zatrzymywania się. Co o tym sądzicie? być może Mój pomysł może się nie podobać Wam, ale sądzę, że fajnie by było gdyby ruchy były płynniejsze :) O ile się da tak zrobić |
05-05-15, 15:43 | #2 |
Zarejestrowany: Paz 2013
Skąd: Psiuu?
Postów: 676
|
Idea polega na tym, że idąc na ukos zwykle jak sam wspomniałeś przebijamy się przez jakąś szczeline w skale lub zarośla, a także przez moby próbujące nas otoczyć, więc jest dobrze jak jest.
__________________
"Jesteśmy tylko tym, czym jesteśmy w oczach Bożych i niczym więcej." |
05-05-15, 15:46 | #3 |
Zarejestrowany: Paz 2012
Postów: 35
|
To niech wolniej przechodzi przez szczeline czy coś, niż ma chwile stać jak kołek i nie mógł się ruszyć po pokonaniu tej że szczeliny ;) nie sądzisz?
|
05-05-15, 15:47 | #4 |
Zarejestrowany: Paz 2013
Skąd: Psiuu?
Postów: 676
|
No tak, ale to może nie być takie łatwe do zrobienia na tym silniku graficznym ;)
__________________
"Jesteśmy tylko tym, czym jesteśmy w oczach Bożych i niczym więcej." |
05-05-15, 16:00 | #5 |
Lubię placki
Zarejestrowany: Lis 2012
Postów: 2,264
|
Rzecz w tym, że wtedy chodząc na ukos poruszałbyś się dwa razy szybciej (żeby dość do danego miejsca musisz pokonać dwie kratki idąc po prostej, albo 1 idąc na ukos). Weź pod uwagę, że nie wszyscy mają klawisze do chodzenia na ukos.
|
05-05-15, 17:04 | #6 |
Doradca
Zarejestrowany: Mar 2015
Skąd: J-Bie Zdr.
Postów: 230
|
Catthon nie wszyscy mają num pada? :o
Ale, fakt to zatrzymanie się nie wygląda ładnie, tylko czy można coś z tym zrobić? |
05-05-15, 17:27 | #7 |
Zarejestrowany: Wrz 2011
Postów: 561
|
@Up
Tak nie wszyscy mają num pada, często klawiatury mechaniczne go nie mają |
05-05-15, 18:02 | #8 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Postów: 31
|
Czy czasami chodzenie na ukos nie jest równe prędkości przejścia dwóch kratek, dlatego jest takie opóźnienie? (nie było tak od zawsze?)
|
05-05-15, 18:48 | #9 |
Zarejestrowany: Gru 2014
Postów: 57
|
bedzie jak jest, bo jezeli ktos da skosa na paralu, w miejsce gdzie szedl poleci wall, a ja zajme miejsce na ktorym stal to gdzie on bedzie? jak go oznaczyc? zapoznajcie sie z silnikiem gry.
|
06-05-15, 06:39 | #10 | |
Zarejestrowany: Kwi 2011
Postów: 8
|
Cytat:
Zwyczajnie nie zajmiesz miejsca na którym stał dopóki nie przejdzie na kratke po skosie... |
|
Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości) | |
|
|