Handel
Witam!
Chciałbym zaproponować nowy skill - Handel bądź reputację.
Polegałby on na tym, że rósłby podczas handlowania (możliwość targowania się o lepszą cenę za sprzedaż/kupno przedmiotów) Lub reputacja - rosłaby znacznie razem z wykonywanymi przez nas misjami co pchnęłoby nałogowych zabójców potworów do wykonywania zadań.
Targowanie się - polegałoby ono na powodzeniu lub niepowodzeniu co wyglądałoby mniej więcej tak:
-Sprzedam 5 płytowych pancerzy.
Po czym wyskakuje nam na środku okienko z ceną proponowaną np 20 srebrników z suwakiem który można przesunąć w prawo zwiększając tym cenę i zatwierdzając przyciskiem OK.
Po zatwierdzeniu Npc albo by zgodził się na naszą ofertę albo nie - i automatycznie dałby nam tyle miedziaków ile sam zaproponował (bez możliwości ponownego targowania się - bo można by bylo tak bez konca az do uzyskania wyczekiwanej ceny)
Gdy NPC zgodziłby się na naszą zwiększoną cenę np 25 srebrników - automatycznie mielibyśmy więcej pieniędzy oraz nasz skill handlu rósłby o niewielki procent.
Oczywiście im większą cenę zaproponowalibyśmy - tym mniejsza szansa, że nasz NPC zgodzi się na nią.
Możnaby też zrobić tak, że nasz skill spada o kilka % wraz z niepowodzeniem targowania się.
Oczywiście im większy skill Handlowania/Reputacji - tym łatwiej jest wytargować większą cenę za nasz towar, lub za jego kupno. (Wtedy suwak w okienku zmniejszalibyśmy od strony lewej do prawej)
Maksymalne podniesienie/obniżenie ceny za towar byłoby to 150% co podlega dyskusji.
Co o tym myślicie? :>
Ostatnio edytowane przez Veliothe ; 18-04-12 o 21:00
|