Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Przeszukaj forum

Krótka Wiadomość
[2019-12-05 15:11] W dniu 6 grudnia (tj. jutro) serwer gry będzie niedostępny od porannego zapisu aż do około godziny 12:00 w celu aktualizacji systemu i konserwacji serwera.

Komunikaty

Pokaż wyniki 1 do 22 z 22
Wyszukiwanie trwało 0.00 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: 5310053
Forum: Archiwum 11-08-18, 14:14
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Nie chce mi się tego juz kontynuować Kondziu

Nie chce mi się tego juz kontynuować Kondziu
Forum: Archiwum 11-08-18, 13:46
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
przed chwilą pisałeś o rycerzu nekro, a teraz o...

przed chwilą pisałeś o rycerzu nekro, a teraz o tarczy? zanim ja zabije jakiegokolwiek moba to ten potwór i tak do mnie podchodzi bo nie mam dmg, ani też leczenia :D.
Zakończmy może już tutaj ten...
Forum: Archiwum 11-08-18, 13:39
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
XD to jak nie jest twardy, skoro ma najwięcej...

XD
to jak nie jest twardy, skoro ma najwięcej hp? tym się przecież cały czas sugerujesz, od samego początku twojego toku rozumowania więcej hp = większa przeżywalność. sam sobie przeczysz....
Forum: Archiwum 11-08-18, 12:41
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Selbo, daj opcje wymienić sie postaciami z...

Selbo, daj opcje wymienić sie postaciami z konradem na 1 dzień xD
- tylko mag już wtedy przewyzsza dmg zwiadowcy
- kwestia seta, gdybyś już nosił set chaosu to byś pewnie przeżył, ja gdybym chodził...
Forum: Archiwum 11-08-18, 12:24
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
-o to chodzi, 100 zwiadowca tez nie wystoi...

-o to chodzi, 100 zwiadowca tez nie wystoi piaskowej hydry xD
-nie byłeś wyleczony, biegłeś za nią mając żółte hp
-nie jest odwrotnie
-tylko na miksturach mocy drogi kolego, to ja już robię waste...
Forum: Archiwum 11-08-18, 11:43
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Takie jest ich założenie, tylko SD wychodzi z...

Takie jest ich założenie, tylko SD wychodzi z goła taniej niz puginały. Konrad, musisz je zrobić, ale nie zapominaj również znowu, że te sd potem ważą praktycznie 0 capa i się nie przejmujesz maną...
Forum: Archiwum 11-08-18, 02:11
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Bełty swoje ważą, runy nie ważą. Zwiadowca bez...

Bełty swoje ważą, runy nie ważą. Zwiadowca bez robionych potek/robienia sobie bełtów pojdzie na expa na 40 min i musi wracac, mag może siedzieć na pociskach i manasach pół dnia. Chuja a nie...
Forum: Archiwum 11-08-18, 00:23
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Na równym poziomie? może i tak kwestia taka, że...

Na równym poziomie? może i tak
kwestia taka, że 110 magiem robie wiekszego expa niz 250 zwiadowcą
dodatkowo mag jest zbyt opłacalny. chce robic duzego expa? niech robi, ale z waste.
zwiad niema...
Forum: Archiwum 10-08-18, 21:29
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Jego spelle obszarowe typu tapen agro aluk <...

Jego spelle obszarowe typu tapen agro aluk < elementalista
efo oreh < nekro
są zbyt silne, zbyt opłacalne jest expienie na tym, tapen trwa zbyt długo, a nutki zabierają za mało many
Mag jest...
Forum: Archiwum 10-08-18, 16:58
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
trochę się smucę faktem, że selbo teraz bardziej...

trochę się smucę faktem, że selbo teraz bardziej nad waszym war otsem pracuje niz na update :x
Forum: Archiwum 08-08-18, 00:52
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
w 3 miesiace na 2x expie i nowe tereny? 200...

w 3 miesiace na 2x expie i nowe tereny? 200 lajtowo sie wbije xD
Forum: Archiwum 05-08-18, 17:06
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Już raz nam to zrobili ;)

Już raz nam to zrobili ;)
Forum: Archiwum 05-08-18, 14:34
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
ani 1 lvla nie wbilem na warmodzie jesli...

ani 1 lvla nie wbilem na warmodzie jesli chcialbys wiedziec dziku
poza tym, jeśli ten system miałby zostać, to na następnej edycji, czy na nowym serwerze będzie się działo to samo
Forum: Archiwum 05-08-18, 14:09
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
ty to wszystko poprzesz co selbo pisze, byleby...

ty to wszystko poprzesz co selbo pisze, byleby zaczac od nowa znowu, czy to na tym czy na nowym serwerze.
Forum: Archiwum 04-08-18, 18:18
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Takie pytanko, czy jesteś skłonny wrócić do gry...

Takie pytanko, czy jesteś skłonny wrócić do gry po update jakby nie było resetu?
Forum: Archiwum 04-08-18, 17:24
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Selbo, ostatnia zmiana była wprowadzona pół roku...

Selbo, ostatnia zmiana była wprowadzona pół roku temu. Przez te pół roku dostrzegliśmy masę innych problemów, czy też gracze wymyślili duzo fajnych rzeczy.
Jak chociażby siła silnej bomby
17:02...
Forum: Archiwum 04-08-18, 15:02
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
1. Większość posprzedawała expa na war modzie,...

1. Większość posprzedawała expa na war modzie, nawet jakby chcieli, to musieliby zaczynać od 0 - mało zachęcające vs 250 lvle, prawda?

2. Ty wszystko robisz po swojemu, to, że pytasz graczy,...
Forum: Archiwum 02-08-18, 21:40
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
początkowo, jak to makon robił, selbo groził że...

początkowo, jak to makon robił, selbo groził że to usunie i makon bana w koncu dostanie.
teraz selbo mowi ze to wina systemu, i gracze wykorzystuja luke w systemie ktory zrobili i nie zamierza tego...
Forum: Archiwum 02-08-18, 21:18
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
A ty w ogóle widzisz co się dzieje ostatnio ;D?

A ty w ogóle widzisz co się dzieje ostatnio ;D?
Forum: Archiwum 02-08-18, 15:02
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
https://www.chamsko.pl/demot/0_1_50462_Walenie_kon...

https://www.chamsko.pl/demot/0_1_50462_Walenie_konia_u_fryzjera_przez_arnold77.gif
Forum: Archiwum 26-07-18, 17:24
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
jeszcze bronić tę administrację po takim czasie...

jeszcze bronić tę administrację po takim czasie xD
ja to gram bo lubie altaron, ale to co selbo robi to jest porażka.
Chociażby ostatnia sytuacja, ja dostałem bana za "shared", mimo że nikt nigdy...
Forum: Archiwum 27-06-18, 10:36
Odpowiedzi: 302
Odwiedzin: 21,644
Dodane przez 5310053
Autorskie, no scam xD

Autorskie, no scam xD
Pokaż wyniki 1 do 22 z 22

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:01.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin