Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Przeszukaj forum

Krótka Wiadomość
[2018-11-22 18:56] W dniu 23.11.18 w godzinach przedpołudniowych nastąpi przerwa w dostawie Altaronu w celu wgrania poprawek.

Komunikaty

Pokaż wyniki 1 do 25 z 108
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: witos9911
Forum: Aktualności 04-05-19, 07:32
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 2,767
Dodane przez witos9911
O co chodzi z kupowaniem lvl? wyjaśni ktoś?

O co chodzi z kupowaniem lvl? wyjaśni ktoś?
Forum: Błędy i problemy 28-03-19, 09:02
Odpowiedzi: 3
Odwiedzin: 261
Dodane przez witos9911
też tak mam czasami.

też tak mam czasami.
Forum: Multimedia 20-03-19, 17:36
Odpowiedzi: 179
Przyklejony: [pvp] Nasze przygody z Community PvP
Odwiedzin: 21,919
Dodane przez witos9911
https://imgur.com/F7PyE5v

https://imgur.com/F7PyE5v
Forum: Poradniki 20-10-18, 14:47
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 2,600
Dodane przez witos9911
było by super bo mi moja moja wlasna mapa mi...

było by super bo mi moja moja wlasna mapa mi przepadla ;d.
Forum: Poradniki 20-10-18, 14:27
Odpowiedzi: 15
Odwiedzin: 2,600
Dodane przez witos9911
jak wgrac twoja mape do starego clienta ?

jak wgrac twoja mape do starego clienta ?
Forum: Archiwum 20-10-18, 12:52
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 591
Dodane przez witos9911
jestem za wprowadzeniem

jestem za wprowadzeniem
Forum: Dyskusje ogólne 19-10-18, 16:34
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Z tego co mi wiadomo nie dam rady sam zrobic tego...

Z tego co mi wiadomo nie dam rady sam zrobic tego questa
Forum: Dyskusje ogólne 19-10-18, 14:25
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
A co to ta przeszłość ?

A co to ta przeszłość ?
Forum: Dyskusje ogólne 19-10-18, 12:57
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Sprawdzilem i rzeczywiscie zrobilem profit z...

Sprawdzilem i rzeczywiscie zrobilem profit z samej sakiewki. Wiecej takich respow.
Forum: Dyskusje ogólne 19-10-18, 11:06
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 380
Dodane przez witos9911
gg wp

po 60 w mysmenie z odes rago.
Ktos tu wziol sobie do serca moj temat o balansie i skopal lezacego.
do widzenia altaron milo bylo
Forum: Dyskusje ogólne 19-10-18, 09:44
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
sprawdze to jeszce.

sprawdze to jeszce.
Forum: Dyskusje ogólne 18-10-18, 14:51
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
trole są spoko, ale bardzo daleko. Jeden dobry...

trole są spoko, ale bardzo daleko. Jeden dobry resp to troche mało nie sądzicie?
Forum: Dyskusje ogólne 18-10-18, 12:59
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
strasznie cięzko sie sprzedaje te itemy, ale tak,...

strasznie cięzko sie sprzedaje te itemy, ale tak, staram sie to sprzedawac. Problem polega tam na tym ze potworki za duzo bija, paralizuja wiec bardzo latwo pasc. jak czasem cos spadnie to nawet...
Forum: Dyskusje ogólne 18-10-18, 12:03
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
tomba juz dlugo katuje 18 paź 12:51 75 Pokonany...

tomba juz dlugo katuje
18 paź 12:51 75 Pokonany przez Kościej, Wampira, Licz
12 paź 15:00 70 Pokonany przez Wampir, Wampir, Wampir
10 paź 13:44 68 Pokonany przez Licz, Wampir, Wampir
09 paź...
Forum: Dyskusje ogólne 18-10-18, 10:49
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
mówie o piętrze z bramką 380lvl. Swietny resp ale...

mówie o piętrze z bramką 380lvl. Swietny resp ale strasznie maly
Forum: Dyskusje ogólne 18-10-18, 09:58
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Raindar -2 - Po co wogle robic tak male respy?...

Raindar -2 - Po co wogle robic tak male respy? nie czaje...
Forum: Dyskusje ogólne 17-10-18, 16:49
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
orki - kozak resp szkoda ze na 40lvl go nie znałem

orki - kozak resp szkoda ze na 40lvl go nie znałem
Forum: Dyskusje ogólne 17-10-18, 16:03
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Tomba - waste - proponuje zeby tawis leczył z...

Tomba - waste - proponuje zeby tawis leczył z paralizu.
trole spoko chociaz nerf haper rago sporo utrudnil zycie.
myski - z sandaczem max po 3 klepie - za duzo tam biegania zeby sie opłacało...
Forum: Dyskusje ogólne 17-10-18, 10:42
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Trolle to loteria, ale ok mogą być. Boli mnie...

Trolle to loteria, ale ok mogą być. Boli mnie pewnie tylko pupcia że kiedyś było lepiej i nawet czerwonego smoka sie zabilo a o expie w krypcie pod neo nie wspomne. Ale dziwne jest że kiedyś na 40...
Forum: Dyskusje ogólne 17-10-18, 09:40
Odpowiedzi: 56
Odwiedzin: 3,010
Dodane przez witos9911
Opinia o balansie

Chciałbym się podzielić skromną opiniąna temat balansu wojowników.
Jest mi wstyd że na 70 poziomie musze expić na krasnalach lub złotych szkieletach bo na smokach waste. Mimo rozdanych pn w siłe.
Forum: Sugestie i Propozycje 13-10-18, 19:28
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 411
Dodane przez witos9911
Kopalnia krasnali

A gdyby tak zrobić kolejke z miasta do kopalni na południu? zdecydowanie za daleko sie tam biega xd.
Wogle można by wprowadzić jakiś system kolejek, nie tylko tam.
Forum: Sugestie i Propozycje 12-10-18, 14:22
Odpowiedzi: 19
Odwiedzin: 823
Dodane przez witos9911
dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc...

dodam że ten czar jest tylko dla szlachty, więc powinien być przydatny. proponuje zwiększyć obrażenia o około 50%.
Forum: Sugestie i Propozycje 11-10-18, 12:47
Odpowiedzi: 11
Sonda: potki
Odwiedzin: 644
Dodane przez witos9911
Rozumiem że altaron ma być trudny ale takie...

Rozumiem że altaron ma być trudny ale takie udogodnienia powinny być jednak wprowadzane
Forum: Sugestie i Propozycje 11-10-18, 12:00
Odpowiedzi: 11
Sonda: potki
Odwiedzin: 644
Dodane przez witos9911
potki

12:57 Niezłomny Wiktor: kupię plecak mikstur many
12:57 Niezłomny Wiktor:tak

A czemu by tego nie wprowadzić ??? znowu 300 potków wywaliłem na ziemie..
Forum: Sugestie i Propozycje 11-10-18, 11:39
Odpowiedzi: 13
Odwiedzin: 687
Dodane przez witos9911
jesli ktos nie ma full eq i poleci na erec to ma...

jesli ktos nie ma full eq i poleci na erec to ma lipe, albo postac od nowa albo siema. Mozna by chociaz troche go spowolnic, bo aktualnie ucieczka przed nim jest niemozliwa.
Pokaż wyniki 1 do 25 z 108

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:29.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin