Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Przeszukaj forum

Krótka Wiadomość
[2019-08-13 13:48] Informujemy ze w nocy z 13.08.19 na 14.08.19 w godzinach 00:00 do 04:00 w związku z pracami w serwerowni mogą nastąpić problemy ze stabilnością połączenia do serwerów gry. Zalecamy ostrożną rozgrywkę.

Komunikaty

Pokaż wyniki 1 do 25 z 146
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: 5310053
Forum: Targowisko 04-09-19, 14:04
Odpowiedzi: 4
[sklep / pvp] alChemiczny Marka D:
Odwiedzin: 554
Dodane przez 5310053
XDDDDD znaki

XDDDDD znaki
Forum: Multimedia 25-08-19, 15:59
Odpowiedzi: 7
Odwiedzin: 387
Dodane przez 5310053
gratulacje :)

gratulacje :)
Forum: Aktualności 28-07-19, 09:09
Odpowiedzi: 23
Odwiedzin: 2,032
Dodane przez 5310053
Dobre wieści!

Dobre wieści!
Forum: Sugestie i Propozycje 21-07-19, 15:33
Odpowiedzi: 39
Odwiedzin: 1,376
Dodane przez 5310053
jak się jest fałszywą kurw* kierka to i na nowej...

jak się jest fałszywą kurw* kierka to i na nowej postaci hunta dostaniesz, nie ma co sie kryć
Forum: Sugestie i Propozycje 07-07-19, 10:03
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 476
Dodane przez 5310053
ta, tak łatwo tu zginąć w pvp

ta, tak łatwo tu zginąć w pvp
Forum: Multimedia 02-07-19, 09:29
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 822
Dodane przez 5310053
W ogóle granie w jakieś gry na 10 fpsach.. ta gra...

W ogóle granie w jakieś gry na 10 fpsach.. ta gra pasuje do Ciebie, autorze tego tematu
Forum: Aktualności 08-05-19, 11:15
Odpowiedzi: 43
Odwiedzin: 4,393
Dodane przez 5310053
a kto sie nadaje do tego typu gry poza katami...

a kto sie nadaje do tego typu gry poza katami lubiącymi samookaleczanie się?
Forum: Aktualności 21-03-19, 01:24
Odpowiedzi: 41
Odwiedzin: 4,157
Dodane przez 5310053
najlepsze jest wypowiadanie sie goscia co gra od...

najlepsze jest wypowiadanie sie goscia co gra od paru miesiecy, co nie?
Forum: Sugestie i Propozycje 07-03-19, 13:08
Odpowiedzi: 42
Odwiedzin: 2,108
Dodane przez 5310053
Nie przypisuj moich zasług na tym serwerze...

Nie przypisuj moich zasług na tym serwerze jakiemuś randomowi :/
Forum: Sugestie i Propozycje 28-02-19, 21:51
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 681
Dodane przez 5310053
chyba was cos w glowke piecze

chyba was cos w glowke piecze
Forum: Dyskusje 17-02-19, 20:02
Odpowiedzi: 9
Odwiedzin: 1,408
Dodane przez 5310053
cho na secura karmelka

cho na secura karmelka
Forum: Dyskusje ogólne 05-02-19, 14:35
Odpowiedzi: 77
Odwiedzin: 2,997
Dodane przez 5310053
ta, już kiedyś próbowałem to zlewka totalna była,...

ta, już kiedyś próbowałem to zlewka totalna była, nawet się nie trudź
niemniej jednak, jak byś coś uzbierał i to byłby pewnik to mógłbym na pare dni pacca kupić i pomóc łupać towarzystwo ślązaka i...
Forum: Dyskusje ogólne 04-02-19, 13:57
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
xDDDDDDDDDDDDD po raz pierwszy spodobal mi sie...

xDDDDDDDDDDDDD po raz pierwszy spodobal mi sie twoj post szuja
Forum: Sugestie i Propozycje 02-02-19, 14:59
Odpowiedzi: 59
Odwiedzin: 2,341
Dodane przez 5310053
Albo chodzic w druzynach max 4 osobowych, jak na...

Albo chodzic w druzynach max 4 osobowych, jak na real tibii obecnie. Co to za zwyczaj jest ze wszedzie trzeba chodzic w 10 osob a potem sie dziwic ze resp nie wyrabia
Forum: Sugestie i Propozycje 02-02-19, 14:13
Odpowiedzi: 59
Odwiedzin: 2,341
Dodane przez 5310053
chyba takie typy co cale zycie na non spedzily ...

chyba takie typy co cale zycie na non spedzily
w ogole propozycje "zwiekszenia tempa respawnu" sa takie kurwa nielogiczne, ze to szok
respy byly robione tak, zeby osiagac tam okreslony max exp/h i...
Forum: Dyskusje ogólne 27-01-19, 14:04
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
"Chyba nie chcesz powiedzieć, że artezon wchodził...

"Chyba nie chcesz powiedzieć, że artezon wchodził na swoją postać i pomagał ci się tak wyexpić ?? Czyli należała ci się kasacja, której nie dostałeś."
akurat artezon logował wtedy na swoją postać xD
Forum: Dyskusje ogólne 24-01-19, 20:15
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
nie bedziesz mogl kondziu

nie bedziesz mogl kondziu
Forum: Dyskusje ogólne 24-01-19, 12:58
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
ty się za to nie najlepiej czujesz ślązak, bo na...

ty się za to nie najlepiej czujesz ślązak, bo na cpvp w miesiąc też tyle można zarobić
Forum: Błędy i problemy 20-01-19, 23:07
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 632
Dodane przez 5310053
ta, rob nowa postac wariacie

ta, rob nowa postac wariacie
Forum: Dyskusje ogólne 20-01-19, 20:47
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
zrobi se chłop woja ducha-alchemika a potem...

zrobi se chłop woja ducha-alchemika a potem podniete ma ze go w 3 zabic nie mozna xD
Forum: Dyskusje ogólne 20-01-19, 13:08
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
I jak tam hunty chłopaki, konradek dal wam aurę...

I jak tam hunty chłopaki, konradek dal wam aurę mroku na expa? Przecież to najważniejsze XDD
Forum: Dyskusje ogólne 12-01-19, 20:53
Odpowiedzi: 331
Odwiedzin: 11,595
Dodane przez 5310053
Katon, przemysl utworzenie drugiego serwerka...

Katon, przemysl utworzenie drugiego serwerka stałego zamiast sezonowego. Ten obecny ma już popsuta ekonomię, a na 3 miesieczne już chyba zainteresowania nie ma. Na obecnym walnąć całkiem non pvp, na...
Forum: Sugestie i Propozycje 11-01-19, 22:52
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 940
Dodane przez 5310053
kiedy nowy serwer?

kiedy nowy serwer?
Forum: Targowisko 10-01-19, 23:56
Odpowiedzi: 4
[usługa / pvp] Sprzedam runy!
Odwiedzin: 1,381
Dodane przez 5310053
xdddddddddddddddd

xdddddddddddddddd
Forum: Multimedia 26-12-18, 16:36
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 618
Dodane przez 5310053
+1 beka z typów

+1 beka z typów
Pokaż wyniki 1 do 25 z 146

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:44.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin