Altaron

Witaj w Altaronie!

Znajdujesz się na krawędzi między światem realnym,
a magicznym Altaronem. Zrób krok do przodu i przeżyj
niesamowitą przygodę!

Connect with Facebook

Wróć   Forum Altaron.pl > Przeszukaj forum

Krótka Wiadomość
[2018-11-22 18:56] W dniu 23.11.18 w godzinach przedpołudniowych nastąpi przerwa w dostawie Altaronu w celu wgrania poprawek.

Komunikaty

Pokaż wyniki 1 do 25 z 69
Wyszukiwanie trwało 0.01 sekund.
Szukaj: Posty napisane przez: zal12345
Forum: Dyskusje 14-03-13, 18:26
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1,876
Dodane przez zal12345
Śląsk do Ataku ^^ Git filmy

Śląsk do Ataku ^^ Git filmy
Forum: Multimedia 02-03-13, 15:21
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 3,353
Dodane przez zal12345
widać ze 200 wbił a napisać normalnie nie może:p ...

widać ze 200 wbił a napisać normalnie nie może:p


teraz jak juz masz ten 200 to sie wez za nauke ;)
Forum: Archiwum 03-02-13, 15:03
Odpowiedzi: 17
Odwiedzin: 3,918
Dodane przez zal12345
tak nic po tylu godzniach jestescie smiesznie i...

tak nic po tylu godzniach jestescie smiesznie i przestancie płakac na forum o lota bo to porazka nie wypadło to nie wypadło a nie zaraz do slythi czy lota zmieniała i czy moze zmieni bo miałem tak...
Forum: Archiwum 02-02-13, 20:18
Odpowiedzi: 11
Odwiedzin: 3,869
Dodane przez zal12345
tron zmiany sprawdzene jak to nazwales warem w...

tron zmiany sprawdzene jak to nazwales warem w neolith to chyba jest tez test bo jezeli uwazasz testem wywiad z graczami z npvp to dziekuje ci bardzo
Forum: Aktualności 02-02-13, 16:09
Odpowiedzi: 92
Odwiedzin: 13,163
Dodane przez zal12345
Amulet przetrwania

Amulet przetrwania
Forum: Archiwum 28-01-13, 15:52
Odpowiedzi: 50
Odwiedzin: 9,649
Dodane przez zal12345
usain nie wiesz ze nie wazne co zrobisz jestes...

usain nie wiesz ze nie wazne co zrobisz jestes sam vs gildia wystarczy ze jednej osobie sie nie będziesz podobał powiesz jej cos i masz przejebane u wszystkich poźniej to tylko dodawanie a że jestes...
Forum: Archiwum 27-01-13, 15:16
Odpowiedzi: 4
Odwiedzin: 2,075
Dodane przez zal12345
Pro scout Jak ty cos powiesz to klękajcie narody...

Pro scout Jak ty cos powiesz to klękajcie narody buahahaha:p
Forum: Multimedia 22-01-13, 10:54
Odpowiedzi: 133
Odwiedzin: 22,863
Dodane przez zal12345
Pusto pusto bo tylko nooby na npvp graja i sie...

Pusto pusto bo tylko nooby na npvp graja i sie ciesza z wbicia 30lvl :p
Forum: Multimedia 17-01-13, 00:18
Odpowiedzi: 21
Odwiedzin: 8,023
Dodane przez zal12345
Hm jak milo ze strony mg ze wam potworki stawia

Hm jak milo ze strony mg ze wam potworki stawia
Forum: Archiwum 15-01-13, 13:34
Odpowiedzi: 5
Odwiedzin: 1,793
Dodane przez zal12345
Haha od kazdego chcesz gg i potem spamujesz jak...

Haha od kazdego chcesz gg i potem spamujesz jak pizda wez idz na jakis pokemon ots prosze
Forum: Archiwum 08-01-13, 12:49
Odpowiedzi: 8
Odwiedzin: 1,788
Dodane przez zal12345
niniu nie wiedziałem ze grasz na n-pvp :B

niniu nie wiedziałem ze grasz na n-pvp :B
Forum: Multimedia 08-01-13, 11:59
Odpowiedzi: 314
Odwiedzin: 70,124
Dodane przez zal12345
zurvemu chodziło o wcześniejsze akcje jak...

zurvemu chodziło o wcześniejsze akcje jak dostajecie w dupe a nie o poszczególny frag ktorego nie uchwyciłeś ziomek ;*
Forum: Archiwum 04-01-13, 17:43
Odpowiedzi: 16
Odwiedzin: 3,882
Dodane przez zal12345
Nom łatwe obliczenie 2x palki nekor zabiją 100lvl...

Nom łatwe obliczenie 2x palki nekor zabiją 100lvl duchownego a kilka palków duch męczy sie z jednym pallkiem nekro ;f leczenie ducha powinno byc w granicach 1k na takim 200 lvl duchownym
Forum: Archiwum 04-01-13, 11:24
Odpowiedzi: 21
[odrzucone] BS aka CC
Odwiedzin: 6,246
Dodane przez zal12345
Popieram Ban dla Gimbusa:p

Popieram Ban dla Gimbusa:p
Forum: Archiwum 01-01-13, 11:12
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 5,218
Dodane przez zal12345
w jakiej cenie te plecaki?

w jakiej cenie te plecaki?
Forum: Archiwum 26-12-12, 19:13
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 2,179
Dodane przez zal12345
był to bug z solami morskimi wykorzystywany przez...

był to bug z solami morskimi wykorzystywany przez nasza mg slythie na n-pvp gdzie wbila 150lvl+:B
Forum: Archiwum 13-12-12, 15:40
Odpowiedzi: 13
[odrzucone] Support Zwiadowcy
Odwiedzin: 5,003
Dodane przez zal12345
a jak manasków ci zabraknie to też tak ma pisać?...

a jak manasków ci zabraknie to też tak ma pisać? głupota dla nobków 8)
Forum: Archiwum 08-12-12, 20:37
Odpowiedzi: 22
Odwiedzin: 6,050
Dodane przez zal12345
lol nie każdy mag nekro latał z sd na expy itp...

lol nie każdy mag nekro latał z sd na expy itp weź sobie na duchownego pociski światła i tak samo dasz rade nawet lepiej bo taniej cie wyjdzie zrobienie...
Forum: Archiwum 02-12-12, 00:31
Odpowiedzi: 28
Odwiedzin: 7,354
Dodane przez zal12345
http://imageshack.us/photo/my-images/197/beztytuuy...

http://imageshack.us/photo/my-images/197/beztytuuyu.png/
Forum: Archiwum 30-11-12, 09:19
Odpowiedzi: 10
[odrzucone] Nowy świat
Odwiedzin: 4,148
Dodane przez zal12345
dokładnie 100+:B

dokładnie 100+:B
Forum: Multimedia 29-11-12, 10:19
Odpowiedzi: 264
[pvp] Exorit o/
Odwiedzin: 44,421
Dodane przez zal12345
Drogi eldoko gdyby głupota miała skrzydła to juz...

Drogi eldoko gdyby głupota miała skrzydła to juz by cie nie było bo byś poleciał do ciepłych krajów ;)
Forum: Archiwum 28-11-12, 22:41
Odpowiedzi: 0
Odwiedzin: 1,311
Dodane przez zal12345
Kolczatka + 6 rare item

Sprzedam kolczatkę (+6) 3-zwojem/3-kostką
Licytacja od 90k:B
Forum: Multimedia 28-11-12, 22:38
Odpowiedzi: 264
[pvp] Exorit o/
Odwiedzin: 44,421
Dodane przez zal12345
screean nie aktualny ^^ graty pany:B

screean nie aktualny ^^ graty pany:B
Forum: Klany 26-11-12, 09:37
Odpowiedzi: 348
Odwiedzin: 84,902
Dodane przez zal12345
Verticus 2012-11-25 23:01:23 Gracz...

Verticus


2012-11-25 23:01:23 Gracz poległ na poziomie 63 , pokonany przez Procentowy, Xanvin,
Forum: Archiwum 23-11-12, 12:59
Odpowiedzi: 6
Odwiedzin: 2,190
Dodane przez zal12345
Hackli cie Juz po teverixie zostanie ci tylko...

Hackli cie Juz po teverixie zostanie ci tylko obierać ziemniaki cały czas ;o
Pokaż wyniki 1 do 25 z 69

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:08.


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright 2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin